نفرین جکی چان ؛ راز ورشکستگی برندها بعد از همکاری با اسطوره!

اگر نگاهی به لیست محصولات و برندهایی بیندازید که جکی چان در گذر سال‌ها با آنها همکاری داشته متوجه چندین و چند همکاری ناموفق تجاری خواهید شد.
کدخبر (213252) | 07 مرداد 1402 | ساعت 06:32
0 190
نفرین جکی چان ؛ راز ورشکستگی برندها بعد از همکاری با اسطوره!
اگر نگاهی به لیست محصولات و برندهایی بیندازید که جکی چان در گذر سال‌ها با آنها همکاری داشته متوجه چندین و چند همکاری ناموفق تجاری خواهید شد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، جکی چان ظرفیت این را دارد که فیلم‌های مولتی میلیون دلاری را یکی پس از دیگری روانه‌ی بازار کند. به همین دلیل طبیعتا او یکی از ثروتمندترین سلبریتی‌های چین و کل دنیا نیز است. جکی چان همچنین یکی از سلبریتی‌هایی است که با بیشترین میزان درخواست برای تبلیغ کالاها مواجه می‌شوند. پس از گذشت این همه سال جکی چان هنوز هم یکی از موفق‌ترین بازیگران دنیاست و هیچ‌چیز نتوانسته است مانع از درخشش او بر روی پرده‌ نقره‌ای شود. با این حال گویا یک چیز است که اسطوره نمی‌تواند به درستی انجامش دهد و آن هم همکاری‌های تجاری است.

عدم توفیق چان در همکاری‌ های تجاری

برای استادان هنرهای رزمی مهارت‌هایی که همیشه باید جزو اولویت‌ها باشد حسابگری دقیق، در نظر داشتن همه‌چیز و رعایت جوانب کامل احتیاط است. جکی چان که یکی از بزرگترین استادان هنرهای رزمی در تمام دوران‌ها است احتمالا باید به این مهارت‌ها نیز به‌طور کامل تسلط داشته باشد. اما وقتی کار به همکاری با برندهای تجاری می‌رسد ما هیچ نشانه‌ای از این ظرافت و سنجشگری را در عملکرد چان نمی‌بینیم. بسیاری از برندهایی که چان با آنها همکاری داشته است یا منحل شده‌اند، یا اعلام ورشکستگی کرده اند، و یا گرفتار مشکلات قانونی شده‌اند. نفرین جکی چان ؛ هر برندی که اسطوره تبلیغش را می‌ کند مدتی بعد ورشکست می‌ شوداگر در سطح شهرهای چین قدم بزنید اینطور به‌نظر می‌رسد که هیچ محصولی باقی نمانده که جکی چان تبلیغش را نکرده باشد. از وسایل نقلیه گرفته تا شامپوها، عکس چان بر روی هر بیلبوردی که فکرش را کنید نقش بسته. اما حمایت یک سلبریتی هرگز به این معنی نیست که آن محصول در بازار نیز موفق خواهد شد. این امر خصوصا در مورد برندهایی که جکی چان با آنها همکاری داشته صادق است. این ماجرا تا آنجا پیش رفته که برخی ادعا می‌کنند جکی چان حائز نفرین خاصی است و همکاری او با یک برند، آن را تا آستانه‌ی نابودی پیش خواهد برد.

نفرین جکی چان

پس از چندین و چند همکاری ناموفق تجاری، حالا عده‌ای بر روی جکی چان نام نفرین‌شده گذاشته‌اند. آنها می‌گویند نفرین چان قادر است هر کمپانی و برندی را ورشکست کند. یکی از نویسندگان وبسایت Nanjing حتی ادعا کرده است:
این مرد می‌تواند هر چیزی را نابود کند.
نفرین جکی چان ؛ هر برندی که اسطوره تبلیغش را می‌ کند مدتی بعد ورشکست می‌ شوداگر نگاهی به لیست محصولات و برندهایی بیندازید که جکی چان در گذر سال‌ها با آنها همکاری داشته است متوجه خواهید شد که این ادعاها پر بیراه هم نیست. مدتی پس از اینکه چان کالاهای برند Aido VCD را تبلیغ کرد رئیس این کمپانی به زندان افتاد. چان با برند Fenhuang Coke همکاری داشت که مدتی بعد منحل شد. او برای برند Bawang Shampoo تبلیغات انجام داد که توسط مراجع بهداشت سرطان‌زا تشخیص داده است. او با کمپانی Caddy Motors همکاری کرد که سرنوشت این کمپانی نیز یک شکست تجاری بزرگ بود. با وجود تمام اینها محبوبیت جکی چان ذره‌ای هم خدشه‌دار نشده است و او همچنان یکی از بزرگترین بازیگران فیلم‌های اکشن در دنیا و یکی از محبوب‌ترین سلبریتی‌های چینی است. آخرین اخبار  چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...