نتایج رویداد UFC 293 / شان استریکلند شگفتی ساخت!

کدخبر (228309) | 19 شهریور 1402 | ساعت 07:09
0 263
نتایج رویداد UFC 293 / شان استریکلند شگفتی ساخت!
رویداد UFC 293 به میزبانی کشور استرالیا برگزار شد و در آن شگفتی بزرگی رقم خورد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، سازمان UFC این بار برای برگزاری رویدادهای خود راهی شهر سیدنی استرالیا شد. اکثر مبارزان رویداد UFC 293، شامل مبارزان استرالیایی و نیوزیلندی می‌شد؛ رویدادی که در مبارزه اصلی آن، کمربند قهرمانی میان‌وزن (84 کیلوگرم ) بین قهرمان اسرائیل آدسانیا و شان استریکلند مورد چال قرار گرفت.

میان‌وزن: شان استریکلند – اسرائیل آدسانیا / پیروزی با رای متحد داوران برای شان استریکلند شگفتی خلق شد! کمتر کسی تصور می‌کرد که شان استریکلند بتواند 5 راند کامل در مقابل مهارت و تکنیک بی‌نظیر اسرائیل آدسانیا مقاومت کند اما گارد عجیب و خاص او، باعث شد ریتم کار و جریان مبارزه از کنترل آدسانیا خارج شود و نتواند ضربات تمیز و دقیقی به حریف خود وارد کند. دفاع بی‌نقص شان استریکلند، فرصت هیچ ضربه سنگینی به آدسانیا نداد. ناک‌داون در راند اول و حملات بی‌امان 30 ثانیه‌ای از شان استریکلند باعث شد که تا آخر مسابقه، اسرائیل آدسانیا با احتیاط مبارزه کند و منتظر فرصت بماند. فرصتی که هیچ‌وقت بدست نیامد. نفس بالا و استقامت دیدنی شان استریکلند در راند های چهارم و پنجم بیشتر از قبل نمایان شد، در صورتی که آدسانیا خسته و آسیب دیده بود.

 شنیده‌ها حاکی از آن است که شان استریکلند در جریان آماده‌سازی برای تقابل با آدسانیا، بین 15 تا 20 راند تمرین مبارزه‌ای (اسپارینگ) داشته که این مسئله، در مبارزه کاملا مشهود بود. در نهایت، اسرائیل آدسانیا خیلی زود کمربندی که به تازگی از الکس پریرا پس گرفته بود را از دست داد و دومین دوران قهرمانی او در میان‌وزن، بدون توفیق در دفاع از عنوان به پایان رسید.

 سنگین‌وزن: تای تویواسا – الکساندر ولکوف / پیروزی با سابمیشن Ezekiel Choke برای الکساندر ولکوف در راند دوم در مبارزه ماقبل اصلی در دسته سنگین وزن‌، تای تویواسا در خانه میزبان الکساندر ولکوف روسی بود. ولکوف که بسیار بلندقامت است، از این اختلاف قد به بهترین شکل استفاده کرد و نگذاشت که تویواسا از مشت های سنگین خودش استفاده کند. برنامه اصلی تای تویواسا، استفاده از ضربات پای سنگین بود که تا حدودی کارساز شد اما کافی نبود. الکساندر ولکوف گفته بود که تمرینات زیادی در حوزه کشتی و گرپلینگ داشته و می‌خواهد در این مبارزه به نمایش بگذارد. آسیب دیدگی پای الکساندر ولکوف، توفیقی اجباری برای این ماجرا به حساب می‌آمد و روی زمین کنترل کامل در اختیار مبارز روسی بود. در نهایت، الکساندر ولکوف موفق شد با اجرای سابمیشن کمیاب و خاص Ezekiel Choke، تای تویواسا را در راند دوم تسلیم کند. این سومین بار در تاریخ سازمان UFC بود که یکی از مبارزان سابمیشن Ezekiel Choke را به اجرا می‌گذاشت. 

نتایج دیگر مبارزات رویداد UFC 293

مگس وزن: مانل کاپ – فیلیپه دوس سانتوس / پیروزی با رای متحد داوران برای مانل کاپ سنگین وزن: جاستین تافا – آستین لِین / پیروزی با ناک اوت فنی در راند اول برای جاستین تافا نیمه سنگین وزن: تایسون پدرو – آنتون تورکالی / پیروزی با ناک اوت در راند اول برای تایسون پدرو

مبارزات مقدماتی UFC 293

نیمه سنگین وزن: کارلوس اولبرگ – دا وون جونگ / پیروزی با سابمیشت در راند سوم برای کارلوس اولبرگ پَر وزن: چپه ماریسکال - جک جنکینز / پیروزی با سابمیشن در راند دوم برای چپه ماریسکال سبک وزن: جیمی مولارکی – جان مکدسی / پیروزی با رای متحد داوران برای جیمی مولارکی سبک وزن: نصرت حق‌پرست – لندن کینونس / پیروزی با رای متحد داوران برای نصرت حق‌پرست فوق سبک وزن: چارلی ردتک – مایک ماتتا / پیروزی با رای متحد داوران برای چارلی ردتک پَر وزن: گابریل میراندا – شِین یانگ / پیروزی با سابمیشن در راند اول برای گابریل میراندا فوق سبک وزن: کوین جوست - کیفر کراسبی / پیروزی با سابمیشن در راند اول برای کوین جوست جدیدترین اخبار MMA:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...