رقیب بعدی مد نظر اسرائیل آدسانیا ؛ پای یک کینه قدیمی در میان است!

با وجود مبارزه آینده اسرائیل آدسانیا و شان استریکلند اما او ممکن است برای مبارزه بعدی خود، دریکوس دوپلسی را انتخاب کند.
کدخبر (227487) | 17 شهریور 1402 | ساعت 14:19
0 177
رقیب بعدی مد نظر اسرائیل آدسانیا ؛ پای یک کینه قدیمی در میان است!
با وجود مبارزه آینده اسرائیل آدسانیا و شان استریکلند اما او ممکن است برای مبارزه بعدی خود، دریکوس دوپلسی را انتخاب کند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، با وجود اینکه تمام تمرکز آدسانیا برروی مبارزه روز یکشنبه با شان استریکلند است، خیلی از هواداران از همین الان کنجکاو هستند تا بدانند حریف بعدی او چه کسی خواهد بود. آدسانیایی که سال‌هاست قهرمان میان وزن (84 کیلوگرم) سازمان UFC بوده و فقط یک وقفه کوچک در این روند قهرمانی پیش آمد و به الکس پریرا باخت اما توانست در رویداد UFC 278 در راند دوم او را ناک اوت کند و کمربند قهرمانی‌اش را پس بگیرد. او اخیراً در ویدئویی در کانال یوتیوبش منتشر کرده، درمورد مبارزه با شان استریکلند در UFC 293 گفته:

من فعلاً تمام تمرکزم روی کاری هست که قراره انجام بدم. نمی‌خوام خیلی به دوردست‌ها نگاه کنم. تمام تمرکزم روی استریکلنده.

دریکوس دوپلسی، حریف بعدی آدسانیا؟

قرار بود دوپلسی که پس از ناک اوت کردن رابرت ویتکر در رویداد UFC 290 با آدسانیا درون قفس رودررو شده بود، برای قهرمانی میان وزن مبارزه کند اما به دلیل مصدومیت، از مبارزه کناره‌گیری کرد و این فرصت به شان استریکلند رسید. ولی همچنان آدسانیا خواهان مبارزه با او است:
هرچند که نمی‌خوام به این احمق جایزه‌ی مبارزه برای قهرمانی رو بدم چون که این فرصت رو از دست داد ولی با این وجود بازم می‌خوام باهاش مبارزه کنم. ولی از طرفی هم نمی‌خوام به کسی که این فرصت رو از دست داده شانس مجدد بدم. چون خودم هیچوقت فرصت‌هایی که بهم داده شده رو از دست ندادم. به نظرم باید با چنگ و دندون از این فرصت‌ها استفاده کرد، مهم نیست چه قدر شرایط سخت باشه و با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کنی. ولی آره اون مبارزه رو می‌خوام چون به نظرم می‌تونه یکی از بزرگترین مبارزات تاریخ بشه.
حریف بعدی مد نظر اسرائیل آدسانیا

درگیری آدسانیا و دریکوس دوپلسی

این دو نفر مدت‌هاست که درگیری لفظی دارند و از هر فرصتی برای به چالش کشیدن دیگری استفاده می‌کنند. علت این درگیری این است که دوپلسی با وجود اینکه سفیدپوست است، متولد آفریقای جنوبی بوده و در آفریقا زندگی می‌کند. آدسانیا نیز در نیجریه متولد شده اما در نیوزیلند بزرگ شده و ساکن آنجاست. دوپلسی معتقد است آدسانیا و عثمان (قهرمان سابق فوق سبک وزن) قهرمان آفریقایی به حساب نمی‌آید؛ چون فقط در آنجا متولد شده‌اند و خودش را یک آفریقایی واقعی می‌داند چون در آنجا زندگی میکند و هوای آفریقا را تنفس می‌کند. این صحبت‌ها به مذاق آدسانیا خوش نیامد و هنگام رودررو شدن با دوپلسی درون قفس به او گفت:
چطوری کاکاسیاه! بیا بریم تست DNA بدیم تا ببینیم کدوممون نژاد آفریقایی اصیل‌تری داره.
دوپلسی از سال 2020 که به سازمان UFC آمده، بدون شکست بوده و 6 پیروزی متوالی کسب کرده. 20 پیروزی (9 ناک اوت، 10 سابمیشن، 1 رأی داوران) و 2 شکست حاصل کار او تا به اینجاست و می‌تواند یک چالش جدید خیلی خوب برای آدسانیا باشد. آخرین اخبار هنرهای رزمی ترکیبی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...