آینده رز نامایونز از زبان خودش ؛ قطعا بازگشتی در کار نخواهد بود

رز نامایونز روز یکشنبه در رویداد UFC Paris برای اولین بار در یک دسته وزنی بالاتر یعنی مگس وزن به مصاف حریف فرانسوی خود ، مانون فیورو رفت و با رای متحد داوران شکست خورد.
کدخبر (227310) | 18 شهریور 1402 | ساعت 12:40
0 137
آینده رز نامایونز از زبان خودش ؛ قطعا بازگشتی در کار نخواهد بود
رز نامایونز روز یکشنبه در رویداد UFC Paris برای اولین بار در یک دسته وزنی بالاتر یعنی مگس وزن به مصاف حریف فرانسوی خود ، مانون فیورو رفت و با رای متحد داوران شکست خورد.

به گزارش سرخ نیوز، قهرمان سابق کاه وزن (52 کیلوگرم) UFC که نتایج و افتخارات قابل قبولی در آن وزن کسب کرده بود، روز یکشنبه هفته گذشته در رویداد UFC Paris برای اولین بار در یک دسته وزنی بالاتر یعنی مگس وزن به مصاف حریف فرانسوی خود، مانون فیورو رفت و با رای متحد داوران شکست خورد. خیلی از هواداران و همچنین خود فیورو معتقد هستند که نامایونز برای این دسته وزنی، کوچک است و تمام حریفانش از نظر وزن و اندازه از او بزرگتر خواهند بود. اما نامایونز با این دیدگاه مخالف است. او در لایو اینستاگرام خود در پاسخ به هوادارانش که از او پرسیدند برنامه های بعدی او چیست گفت:

برنامه بعدی ؟ سوال خوبیه. من هنوز در حال جمع و جور کردن خودم پس از شکست هستم. داشتم به مبارزه دوم با فیورو فکر میکردم. به چیزای مختلفی فکر کردم. تنها چیزی که مطمئنم اینه که قطعا در مگس وزن باقی خواهم ماند و دیگر به کاه وزن برنمیگردم. میخوام یکم حجم عضلاتم رو افزایش بدم. من قطعا در مگس وزن خیلی کوچک نیستم. فقط باید یکم سایزم رو افزایش بدم.
آینده رز نامایونز از زبان خودش ؛ قطعا بازگشتی در کار نخواهد بوداو سپس در مورد روند مبارزه صحبت کرد و معتقد بود خیلی دست و پا بسته عمل نکرده است :
 بعضی لحظات بهم میریختم چون انگشت کوچک دست راستم دچار شکستگی شد و نمیتونستم دستمو مشت کنم. اگر یک مبارزه خیابانی بود ، مبارزه همینجور ادامه داشت و من مطمئنم که یه راهی پیدا میکردم برای شکست دادن فیورو. حتی با وجود اینکه با یک دست مبارزه میکردم. پس مشکل من سایز کوچکم نیست. یکم زمان نیاز دارم تا حجم عضلاتم رو افزایش بدم و به این دسته وزنی جدید عادت کنم
نامایونز پس از شکست 16 ماه پیشش در مقابل کارلا اسپارزا و از دست دادن عنوان قهرمانی کاه وزن ، یک غیبت طولانی مدت داشت و در نهایت تصمیم گرفت به دسته وزنی بالاتر برود اما در گام نخست ناموفق بود. باید ببینیم در ادامه مسیر چه نتایجی برای رز نامایونز بدست خواهد آمد . جدیدترین اخبار MMA:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...