نظر جی کاتلر درباره هورمون تراپی ؛ راک برای من آنقدرها هم بزرگ نیست !

جی کاتلر چهره سرشناس دنیای بدنسازی در گفت‌وگویی از درمان جایگزینی تستوسترون TRT و همچنین ادعای دواین جانسون ملقب به راک در رابطه با بدنش صحبت کرده است.
کدخبر (153873) | 20 اسفند 1401 | ساعت 23:32
2 382
نظر جی کاتلر درباره هورمون تراپی ؛ راک برای من آنقدرها هم بزرگ نیست !
جی کاتلر چهره سرشناس دنیای بدنسازی در گفت‌وگویی از درمان جایگزینی تستوسترون TRT و همچنین ادعای دواین جانسون ملقب به راک در رابطه با بدنش صحبت کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، جی کاتلر اگرچه در سال 2013 بازنشسته شد اما هنوز هم در دنیای بدنسازی حضور فعالی دارد و تاثیرگذاری خود را حفظ کرده است. او در رقابت اخیر آرنولد کلاسیک 2023 مصاحبه‌ای را انجام داده و در آن در مورد مواردی همچون رژیم بدنسازان، درمان جایگزینی تستوسترون «TRT» و ادعای دواین جانسون در مورد بدنش صحبت کرده است. جی کاتلر در مورد راک گفته:

تغذیه او خوب است، او با برخی از بهترین افراد کار می‌کند. من معتقدم که او می تواند بدنی عالی داشته باشد.

جی کاتلر چگونه رونی کلمن را شکست داد ؟

کاتلر که در اواسط اولین دهه هزاره جدید میلادی عملکردی فراموش نشدنی در بخش آزاد مردان بر جای گذاشت، با فیزیک و فرم حجیم خود به یکی از پرطرفدارترین نام‌های بدنسازی تبدیل شد. تلاش‌های جی کاتلر در بالاترین سطح رقابت‌های بدنسازی نتیجه بخش بود چرا که توانست رونی کلمن، قهرمان هشت دوره مستر المپیا را در مسابقات مستر المپیا شکست دهد و 4 مرتبه قهرمانی خود در این رقابت را تکرار کند. به گفته کاتلر، او خود را از جامعه جدا کرد و به یک مکان تاریک رفت تا کلمن را در مسیر کسب چهار عنوان مستر المپیا شکست دهد. جی کاتلر بارها و به عناوین مختلف به رقابت نزدیک خود و کلمن در آن سالها اشاره کرده است. او همچنین از روی روند و ریتم تمرینات پرحجم کلمن شبیه سازی کرده تا بتواند او را شکست دهد. در عین حال طرفداران جی کاتلر همچنان خواستار بازگشت وی به بدنسازی هستند اما او گفته است که قصد بازگشت ندارد. نظر جی کاتلر درباره هورمون تراپی ؛ راک برای من آنقدرها هم بزرگ نیستدر حالی که کاتلر در 49 سالگی همچنان به خاطر هیکل تراشیده‌اش مورد توجه دنیای بدنسازی قرار دارد، با این حال می‌گوید در حال تغییر فیزیک بدنی خود به عنوان بخشی از چالش «مناسب برای 50 سال» است. او همچنین اشاره کرد که فقط از TRT استفاده خواهد کرد و قصد دارد از سایر داروهای بدنسازی مانند استروئید ترنبولون دوری کند.

جی کاتلر و صبحانه‌ای با 20 سفیده تخم مرغ

جی کاتلر در طول زندگی حرفه‌ای خود روزانه 350 تا 400 گرم پروتئین مصرف می‌کرد. علاوه بر این، او عنوان کرده که بسیاری از رژیم‌های غذایی او به 400 تا 1000 گرم کربوهیدرات نیاز دارند. در گذشته، جی کاتلر پیش از این هم بیان کرده بود که در دوران اوج خود روزانه 14 سفیده تخم مرغ مصرف می‌کرد. [irp posts="139250" ]
ما همیشه یک رژیم غذایی با مقدار پروتئین بیشتر را دنبال می‌کردیم. بنابراین کاری که ما سعی کردیم انجام دهیم مصرف حداقل یک گرم از توده بدون چربی بدن بود. من 350 تا 400 گرم پروتئین که عمدتا از گوشت، تخم مرغ، استیک، مرغ، بوقلمون تامین می‌شد، در روز می‌خوردم. برای یک وعده صبحانه 30 سفیده تخم مرغ مصرف می‌کردم. یک وعده غذایی با اندازه متوسط باید دارای 340 تا 450 گرم گوشت باشد. در بسیاری از روزها تقریباً دو کیلوگرم گوشت در روز می‌خوردم و شاید شش، هفت یا هشت وعده غذایی داشتم. مصرف کربوهیدرات‌ها ظالمانه بودند. منظورم از 400 تا 1000 گرم کربوهیدرات در روز است.
او در ادامه تصریح کرده:
مسئله این است که باید در طول روز به طور مداوم غذا می‌خوردم. همانطور که عضله بیشتری ساختم، نیاز به خوردن بیشتر هم داشتم. وقتی در سال 2013 آخرین قهرمانی مستر المپیای خود را بدست آوردم و بازنشسته شدم، به طور متوسط روزانه 6 هزار کالری وارد بدنم می‌کردم و این کار طی روزهای زیادی تکرار می‌شد.

تلاش برای بازگشت جوانی

جی کاتلر می‌گوید که تستوسترون یک استروئید است، اما دلایل متعددی را بیان کرد که چرا ممکن است فردی از TRT یا درمان جایگزینی هورمون استفاده کند. او معتقد است که با بالا رفتن سن، مردم به هر نحوی تلاش می‌کنند تا جوانی و شادابی خود را حفظ کنند.
البته تستوسترون یک استروئید است. تنها چیزی که وجود دارد این است که اکنون اصطلاحات خاصی به نام HRT یا جایگزینی هورمون داریم که اساساً با افزایش سن این جایگزینی صورت می‌پذیرد. مطالعات نشان می دهد که همه افراد نیاز به انجام این کار ندارند اما با افزایش سن ممکن است سطح تستوسترون کاهش یابد و این نه تنها با افزایش سن، بلکه می‌تواند با رژیم غذایی، تغییر الگوی خواب، استرس و... رخ دهد. اکنون بسیاری از مردم تلاش می‌کنند جوانی خود را دوباره به دست آورند. آنها در واقع تستوسترون مصرف می‌کنند تا سطح جوانی خود را حفظ کنند و این همان کاری است که بسیاری از پزشکان در حال انجام آن هستند.
نظر جی کاتلر درباره هورمون تراپی ؛ راک برای من آنقدرها هم بزرگ نیستجی کاتلر در ادامه گفته:
مشکل این است که جامعه به HRT به عنوان وسیله‌ای برای تقویت بدن نگاه می‌کند اما واقعیت این است که با این کار شما چیزهایی که با افزایش سن یا موارد دیگر از دست داده‌اید، جایگزین می‌کنید و کمبودها را از بین می‌برید. ما سعی می‌کردیم تا حد امکان عضله بسازیم. بنابراین آن اوایل و زمانی که 20 سال داشتم، استفاده از تستوسترون برای ساختن عضلات بزرگتر بود. به همین دلیل است که من همیشه می‌گویم این یک استروئید است.

کاتلر درباره راک: او خیلی عضلانی نیست

علی‌رغم اتهاماتی که به دواین جانسون یا راک در مورد استفاده از استروئید TRT زده می‌شود، جی کاتلر هیکل راک مدیون باشگاه و تغذیه می‌داند. او در این باره گفته:
اگر قرار باشد در مورد دواین جانسون صحبت کنیم، من می‌دانم که دواین چه می‌کند. منظورم این است که او در میان جامعه تناسب اندام بوده است. من دواین را قبل از اینکه در کشتی کج به جایگاه بزرگی برسد، می‌شناختم. فداکاری او را می‌بینم. من آن فداکاری را می‌شناسم. افراد خاصی می‌توانند بدن خود را حفظ کنند و دواین یکی از همان کسانی است که فرم خود را حفظ کرده و تغییر نکرده است. هیکل او همیشه ثابت و روی فرم است.
نظر جی کاتلر درباره هورمون تراپی ؛ راک برای من آنقدرها هم بزرگ نیستکاتلر در ادامه مدعی شده:
یک چیز را صادقانه می‌توانم بگویم و ممکن است مردم به همین دلیل نگاهشان نسبت به من متفاوت باشد اما دواین برای من آنقدرها هم بزرگ نیست. او خوش فرم و دارای بدنی کات خورده و لاغر است اما او فقط یک مرد بزرگ است. او خیلی عضلانی نیست. بنابراین وقتی مردم می‌گویند که او چیزهای مختلفی مصرف کرده، باید بگویم که چنین چیزی نیست و هیکل او فقط بخاطر فداکارای و تمرینات در باشگاه است. من دواین را همه جا در باشگاه می‌بینم.
این اولین باری نیست که کاتلر در مورد وضعیت طبیعی یا غیر طبیعی دواین جانسون اظهار نظر می‌کند. در پادکست اخیر مایکل سارتین، این اسطوره 49 ساله به این موضوع پرداخت که آیا راک و مایک اوهرن از استروئیدها و یا TRT استفاده می‌کنند یا خیر. در طول مصاحبه،جی  کاتلر گفت که به این موضوع احترام می‌گذارد که جانسون و اوهرن تصمیم گرفته‌اند تا در این مورد حرفی نزنند. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
میزنن تا گوندم میزنن
کاربر سایت
04 شهریور 1402
والا من میدونم چی میگه ولی ایکاش خودش هم میدونست چی میگه مسلما خودش نمیدونه چی میگه و شاید شما هم ندونید چی میگه
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...