نقل و انتقالات عجیب، ادعاهای بزرگ و شکست پرگل خانگی؛ چرا ساکت الهامی در رفسنجان زیر تیغ است؟

ساکت الهامی بعد از شکست خانگی پرگل مقابل شمس آذر قزوین زیر تیغ انتقادات بوده، انتقاداتی که با توجه به ادعاهای بزرگ این مربی، نتایج ضعیف و البته نقل و انتقالاتی پر حرف و حدیث، چندان هم بیراه به نظر نمی‌رسد.
کدخبر (223286) | 03 شهریور 1402 | ساعت 12:06
0 123
نقل و انتقالات عجیب، ادعاهای بزرگ و شکست پرگل خانگی؛ چرا ساکت الهامی در رفسنجان زیر تیغ است؟
ساکت الهامی بعد از شکست خانگی پرگل مقابل شمس آذر قزوین زیر تیغ انتقادات بوده، انتقاداتی که با توجه به ادعاهای بزرگ این مربی، نتایج ضعیف و البته نقل و انتقالاتی پر حرف و حدیث، چندان هم بیراه به نظر نمی‌رسد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، استارت افتضاح تراکتور و فولاد خوزستان در فصل جاری سبب شده تا نتایج ضعیف مس رفسنجان کمتر مورد توجه قرار بگیرد. با جدایی محمد ربیعی و جذب ساکت الهامی، چهره جنجالی فوتبال ایران در سال‌های اخیر، مس رفسنجان استارت ضعیفی در فصل جاری لیگ برتر داشته و در حال حاضر این تیم با 2 امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار گرفته و با برگزاری بازی معوقه تراکتور و استقلال خوزستان، یک پله دیگر سقوط خواهد کرد و این در حالی است که شمس آذر نیز تنها به دلیل کسر امتیاز انضباطی پایین‌تر از مس رفسنجان قرار گرفته است. الهامی در نقل و انتقالات تابستانی تقریبا به هر چه که خواست رسید با این حال نتایج ضعیف تنها بعد از سه هفته سبب شد تا فریاد حیا کن و رها کن را بشنود. بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره موفق با محمد ربیعی و پنجمی در فصل گذشته لیگ برتر و پایان رساندن فصل بالاتر از فولاد خوزستان و گل‌گهر سیرجان، انتظارات از مس رفسنجان بیشتر از فصل گذشته بود، انتظاری که تا این لحظه سرانجامی نداشته است.

شکست عجیب و اوج گرفتن حواشی در رفسنجان

از پیش از آغاز فصل شاهد برخی انتقادات به نقل و انتقالات مس رفسنجان وارد بود، با این حال این حواشی و اعتراض‌ها به عملکرد ساکت الهامی با شکست عجیب و خانگی سه بر صفر مقابل شمس آذر قزوین اوج گرفت.

نقل و انتقالات عجیب، ادعاهای بزرگ و شکست پرگل خانگی؛ چرا ساکت الهامی در رفسنجان زیر تیغ است؟روی کاغذ، مس رفسنجان تیمی به مراتب قوی‌تر از شمس آذر بود. درون دروازه شمس آذر علیرضا جعفرپوری حضور داشت که سال گذشته گزینه سوم تیم قزوینی درون دروازه بود و سابقه فیکس بازی کردن وی به دو سال قبل و حضور در ترکیب ماشین سازی محروم از جذب بازیکن جدید در لیگ یک بازمی‌گشت.

اما نکته‌ای که هواداران رفسنجانی را بیشتر آزار داد، حضور سه بازیکن دیگر در ترکیب شمس آذر بود. هومن ربیع‌زاده و فراز امامعلی دو بازیکن فصل گذشته مس رفسنجان در تابستان سال جاری راهی قزوین شدند و در این بازی در ترکیب اصلی حضور داشتند و علی اصغر اعرابی که در طول پیش فصل همراه رفسنجانی‌ها بود نیز دیگری بازیکن حاضر در ترکیب شمس آذر محسوب می‌شد. در سمت مقابل، نیما انتظاری، سجاد شهباززاده و محمد خدابنده‌لو سه خرید تابستانی الهامی در ترکیب اصلی مس حضور داشتند و عملکرد ضعیفی از خود ارائه دادند. شهباززاده بعد از اخراج در هفته اول بار دیگر به ترکیب بازگشته بود و این بار بین دو نیمه تعویض شد. علی عدنان خرید پر سر و صدای عراقی این تیم هم پس از خروج از ترکیب در بازی هفته دوم مقابل نساجی، در این بازی از دقیقه 60 به ترکیب اضافه شد و 20 دقیقه بعد با گل به خودی عملکرد فاجعه خود را تکمیل کرد! محمدمهدی محبی هم که بین دو نیمه به جای شهباززاده به زمین رفته بود در حضور محسن آذرباد باتجربه یک ضربه پنالتی را از دست داد تا در همه ابعاد این نتیجه، ردی از ساکت الهامی دیده شود.

اتفاقات عجیب نقل و انتقالاتی در رفسنجان

به جز علی عدنان که به عملکرد او اشاره شد و سجاد شهباززاده که در دو بازی یک کارت قرمز دریافت کرده و در دیگری بین دو نیمه تعویض شده، سایر خریدهای مس رفسنجان نیز درخشش خاصی در فصل جاری نداشته‌اند. محمد خدابنده‌لو یک هافبک معمولی در ترکیب این تیم بوده و نیما انتظاری نیز درخششی در ترکیب این تیم نداشته است. جلال علی محمدی هم که به عنوان کاپیتان سپاهان راهی رفسنجان شده نیز شرایطی مشابه داشته و منتظر محمد عراقی جنجالی فصل جاری فوتبال ایران هنوز شانس بازی پیدا نکرده است. محمد نژادمهدی 30 ساله که به مدافع جوانی چون هومن ربیع‌زاده ترجیح داده شده نیز در سه بازی نخست حتی در میان نفرات ذخیره مس حضور نداشته است. اما این پایان کار نیست، چرا که مس انبوهی از بازیکنان زیر 23 سال را به ترکیب خود اضافه کرده، بازیکنانی که هنوز اثری از آنها در زمین ندیده‌ایم. از ماهان کاکولاریمی و میثم رضایی تا آروین کالمرزی. مس رفسنجان همچنین اقدام به جذب بی سر و صدای یک بازیکن عراقی زیر 23 سال کرد، بازیکنی که خیلی زود از این تیم جدا شد و اگر اطلاع‌رسانی یک رسانه عراقی در این باره نبود، احتمالا کسی از بازیکنی که آمده و رفته خبردار نمی‌شد. اینکه این بازیکنان از چه کانال‌های راهی رفسنجان شده‌اند در حال حاضر مشخص نیست چرا که هم باشگاه مس و هم افراد مرتبط به این باشگاه به شدت در بعد رسانه‌ای محافظه‌کار هستند، با این حال بابت عملکرد ضعیف این گروه بازیکنان، شخص ساکت الهامی و بعد از او سعید فتاحی همه کاره اجرایی این تیم باید پاسخگو باشند

از برد ژاپن و عربستان در توکیو و ریاض تا باخت به شمس آذر در رفسنجان

ساکت الهامی چندی پیش مدعی نیمکت تیم ملی ایران و استقلال بود و عنوان کرده بود:
به خودم ایمان دارم که اگر سرمربی تیم ملی بشوم، کره را در سئول، ژاپن را در توکیو، چین را در پکن و عربستان را در ریاض می برم ولی این اتفاق زمانی می افتد که قبول کنم سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شوم.
با این حال، وی در عمل با مس رفسنجان و در بازی خانگی مقابل شمس آذر تازه لیگ برتری شده، تیمی که با کسر امتیاز در شوک است، متحمل یک شکست سه بر صفر شده، البته که فاصله میان ادعا و عمل بسیار زیاد است. آخرین خبرها از فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...