نکونام: محبی و قایدی را می خواهم؛ پولی برای جذب حسین‌زاده نداریم

جواد نکونام از قصد تیمش برای جذب وینگر سابق آبی‌پوشان، پرده برداشت.
کدخبر (204131) | 15 تیر 1402 | ساعت 16:10
0 97
نکونام: محبی و قایدی را می خواهم؛ پولی برای جذب حسین‌زاده نداریم
جواد نکونام از قصد تیمش برای جذب وینگر سابق آبی‌پوشان، پرده برداشت.

به گزارش سرخ نیوز، جواد نکونام در جدیدترین مصاحبه خود، اعلام کرد که به هردو مهره‌ تاثیرگذار تیمش در فصل گذشته احتیاج دارد و مایل به از دست دادن‌ آن‌ها نیست.

[irp posts="204098" ]

نکونام در مورد وضعیت محمد محبی و مهدی قایدی، گفت: من از روز اول گفتم که تحت هر شرایطی این دو بازیکن را می‌خواهم. گفتم بازیکنانی که در سال گذشته بودند و قرارداد داشتند را می‌خواهم و بازیکنان قرضی هم قراردادشان قطعی شود. با دو بازیکن هم صحبت کردم، ولی متاسفانه چون بدقولی شده، ما نتوانستیم تا الان این دو بازیکن را بگیریم. الان مهدی قایدی تهران است و گفتم با او صحبت کنند، ولی الان چه کسی برود صحبت کند و چه کاری انجام دهد؟

جواد نکونام: برای جذب حسین‌زاده نیاز به پول است

سرمربی استقلال در خصوص فعالیت‌های نقل و انتقالاتی تیمش، ادامه داد: از بازیکنانی که در لیست من بودند، توانستیم آرمین سهرابیان و مهرداد محمدی را جذب کنیم که من مستقیم با آنها صحبت کرده بودم. خیلی شفاف می‌گویم، من با باشگاه شارلوا و آقای بیات مدیر این تیم برای امیرحسین حسین‌زاده صحبت کردم، ولی نیاز به پول است. برای خرید این بازیکن برای 3 سال، آنها مبلغی را اعلام کردند و باید مذاکره شود، خود بازیکن هم دوست دارد بیاید، ولی با چه کسی و با چه پولی؟

جواد نکونام با گلایه از شرایط مدیریتی استقلال، افزود: من سرمربی باید زنگ بزنم و با این و آن صحبت کنم و در نهایت هم هیچ اتفاقی نمی‌افتد. الان هم نمی‌دانم که چه اتفاقی می‌افتد. فقط امیدوارم که یک انتخابی صورت بگیرد و آقای ایکسی که می‌آید 3 ماه دیگر نگویند یک نفر دیگر بیاید. ببینید در تیم ما چقدر مدیرعامل عوض شده و تیم رقیب چقدر تغییرات داشته است، اگر تغییرات خوب است، برای آنها انجام بدهند.

جدیدترین اخبار فوتبال ایران:

نکونام: تکلیف دروازه‌بان استقلال برای فصل بعد بزودی روشن می‌شود

بحران در استقلال / مرادمند تمرین نمی‌کند؛ اردو کنسل شد!

نکونام: خودم با بیرانوند حرف زدم؛ قرار بود به استقلال بیاید

رسمی؛ سعید صادقی با پرسپولیس تمدید کرد

مسعود ریگی: انتقالم به پرسپولیس خیلی سریع اتفاق افتاد

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...