نگاهی به بازیکنان بلاتکلیف سرخابی‌؛ سرنوشت نامعلوم این چند نفر!

در فاصله بیست و چند روز مانده به آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران هنوز تکلیف چند بازیکن سرخابی های پایتخت با باشگاه هایشان نامشخص است.
کدخبر (205338) | 18 تیر 1402 | ساعت 08:48
0 135
نگاهی به بازیکنان بلاتکلیف سرخابی‌؛ سرنوشت نامعلوم این چند نفر!
در فاصله بیست و چند روز مانده به آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران هنوز تکلیف چند بازیکن سرخابی های پایتخت با باشگاه هایشان نامشخص است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، دو تیم استقلال و پرسپولیس که خود را برای فصل جدید مسابقات آماده می کنند با جذب چند بازیکن مثل حسین کنعانی‌زادگان، شهاب زاهدی و ریگی در پرسپولیس و مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان در استقلال ورود خود به بازار نقل و انتقالات را رسماً اعلام کردند. اما نکته حائز اهمیت حفظ بازیکنان کلیدی هر تیم در فصل گذشته است که در این مطلب به بررسی وضعیت مبهم چند ستاره هر تیم خواهیم پرداخت: نگاهی به بازیکنان بلاتکلیف سرخابی‌؛ سرنوشت نامعلوم این چند نفر! میلاد سرلک: هافبک ملی‌پوش پرسپولیس که این روزها در مسافرت نیز بود و شایعات پیرامونش از لژیونر شدن تا اعزام به سربازی زیاد شده همچنان تصمیم قطعی برای تمدید قرارداد با سرخ‌پوشان نگرفته است و مذاکرات میان طرفین همچنان ادامه دار است. نگاهی به بازیکنان بلاتکلیف سرخابی‌؛ سرنوشت نامعلوم این چند نفر! عارف غلامی: مدافع جوان و ملی‌پوش استقلال از ابتدای فصل نقل و انتقالات اعلام کرد که با توجه به اتمام قراردادش هیچ تماسی از باشگاه بابت تمدید با او گرفته نشده است و حالا باید دید با توجه به تغییر در راس کادر مدیریتی استقلال سرنوشت او که پیشنهاداتی از اصفهان و تبریز دارد چه خواهد شد. نگاهی به بازیکنان بلاتکلیف سرخابی‌؛ سرنوشت نامعلوم این چند نفر! محمد حسین مرادمند: دیگر مدافع ملی‌پوش استقلال که او نیز پایان قراردادش با آبی پوشان فرا رسیده است تنها یک جلسه برای تمدید قرارداد با حجت کریمی برگزار کرد که توافقات لازمه بین طرفین حاصل نشد و او نیز همچنان در انتظار روشن شدن تکلیف خود با باشگاه استقلال است و همانند عارف غلامی با پیشنهاداتی از سوی سپاهان مواجه شده است. نگاهی به بازیکنان بلاتکلیف سرخابی‌؛ سرنوشت نامعلوم این چند نفر! عیسی آل‌کثیر: مهاجم پر فراز و نشیب سرخ‌ها این روزها در حال انجام مذاکرات فشرده با درویش برای تمدید قرارداد خودش است که البته تاکنون به نظر می‌رسد توافقی بین طرفین حاصل نشده است که همین مورد پای تراکتور را هم به قضیه باز می‌کند تا به عنوان یکی از مشتریان آل کثیر با پرسپولیس به رقابت بپردازد. نگاهی به بازیکنان بلاتکلیف سرخابی‌؛ سرنوشت نامعلوم این چند نفر! سید حسین حسینی: دروازه بان و کاپیتان اول استقلال طی فصول گذشته که در طی مسابقات سال قبل اصلا عملکرد خوبی نداشت در ابتدای فصل و با نظر جواد نکونام تا اطلاع ثانوی و به دلیل تلاش برای جذب گلر خارجی از تیم کنار گذاشته شد و هنوز هم نه با استقلال و نه با تیم دیگری به توافق نرسیده است و باید دید سرنوشت این دروازه‌بان که سابقه بازی در جام جهانی را نیز دارد چه خواهد شد. اخبار جدید فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...