نگرانی مهم پرسپولیسی ها در خصوص بیرانوند

وقتی به یاد بیاوریم که پرسپولیس، قهرمانی لیگ بیست و یکم را به دلیل عملکرد نامطمئن دروازه بان خود از دست داد به هواداران این تیم حق می دهیم که نگران ادامه حضور علیرضا بیرانوند باشند.
کدخبر (196866) | 29 خرداد 1402 | ساعت 18:26
0 131
نگرانی مهم پرسپولیسی ها در خصوص بیرانوند
وقتی به یاد بیاوریم که پرسپولیس، قهرمانی لیگ بیست و یکم را به دلیل عملکرد نامطمئن دروازه بان خود از دست داد به هواداران این تیم حق می دهیم که نگران ادامه حضور علیرضا بیرانوند باشند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بر هیچکس پوشیده نیست که علیرضا بیرانوند از مهمترین عناصر پرسپولیس در مسیر قهرمانی لیگ بیست و دوم بود تا جایی که وقتی از پیروز قربانی روی آنتن زنده برنامه تلوزیونی درباره دلیل قهرمانی سرخپوشان سوال شد او شخص بیرانوند را عامل این قهرمانی دانست.

بیرانوند، 5 سال حضور در پرسپولیس 5 قهرمانی

قدرت بازیسازی و بازی با پای علیرضا بیرانوند از فاکتورهای بسیار مهم او است که دست کم در ایران نظیر ندارد؛ پنالتی گیر بودن، مهارهای فوق العاده، پرتاب دست های بی مثال و هوش بالای این دروازه بان از مهترین ویژگی های اوست. سرخپوشان پایتخت در ۷ سال اخیر لیگ برتر خلیج فارس ۶ قهرمانی کسب کرده اند که علیرضا بیرانوند در ۵ قهرمانی حضور داشته و نقش مهمی در کسب این عناوین داشته است. فراموش نمی کنیم که پرسپولیسِ یحیی گل محمدی قهرمانی لیگ بیست و یکم را به دلیل عملکرد نامطمئن دروازه بان و خط دفاع از دست داد.

عملکرد نامطئن لک و از دست رفتن قهرمانی پرسپولیس

گرچه حامد لک در لیگ بیستم که با قهرمانی پرسپولیس به اتمام رسید درون دروازه این تیم قرار داشت اما در لیگ بیست و یکم شرایط تغییر کرد؛ عملکرد نامطلوب لک و در کنار آن خط دفاعی سرخ ها باعث شد قهرمانی تیم گل محمدی در این فصل از دست برود. علیرضا بیرانوند گلر ملی پوش پرسپولیسهرچند سرخپوشان پایتخت در لیگ بیست و یکم ۶۳ امتیاز کسب کردند اما در نهایت قهرمانی را به استقلال واگذار کردند؛ باید بدانید اگر اشتباهات مرگبار و فردی حامد لک در این فصل نبود و سرخ ها دروازه بان مطمئنی مثل علیرضا بیرانوند را در اختیار داشتند هرگز قهرمانی را از دست نمی دادند.

نگرانی مهم هواداران پرسپولیس در خصوص بیرانوند

در لیگ بیست و یکم حامد لک اشتباهات فردی متعددی داشت که مهمترین شان چهار اشتباه مرگبار مقابل تیم های هوادار، پیکان، گل گهر سیرجان و صنعت نفت آبادان بود؛ هواداران پرسپولیس فراموش نمی کنند که چگونه اشتباه او منجر به دریافت گل نخست سرخ ها در آبادان شد و در نهایت نیز تیم یحیی در این دیدار مهم شکست خورد. با توجه به اشتباهات رخ داده برای پرسپولیس در گذشته و تکرار این ضرب المثل مهم که دروازه بان خوب از نان شب هم واجب تر است.   آخرین اخبار پرسپولیس:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...