پشت پرده تمدید نکردن بازیکنان پرسپولیس

نزدیک به دو هفته از شروع نقل و انتقالات پیش فصل گذشته و قهرمان لیگ تاکنون فعالیت جدی در بازار تابستانی نداشته است.‌
کدخبر (196630) | 29 خرداد 1402 | ساعت 09:29
0 171
پشت پرده تمدید نکردن بازیکنان پرسپولیس
نزدیک به دو هفته از شروع نقل و انتقالات پیش فصل گذشته و قهرمان لیگ تاکنون فعالیت جدی در بازار تابستانی نداشته است.‌

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، دو تیم بزرگ پایتخت این روزها شرایط خوبی را سپری نمی‌کنند. استقلال پس از کسب عنوان سومی در لیگ برتر که با جدایی ریکاردو ساپینتو از نیمکت این تیم همراه بود، درگیر انتخاب سرمربی است و وضعیت پرسپولیس هم دست کمی از رقیب سنتی اش ندارد.

سرخپوشان پایتخت گرچه یک گام از رقیب خود جلوتر هستند و توانستند سرمربی موفق خود را حفظ کنند، اما خطر جدایی برخی ستاره های کلیدی خود را احساس می کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به سعید صادقی، میلاد سرلک، امید عالیشاه، عیسی آل کثیر و فرشاد فرجی اشاره داشت.

سکوت یحیی شکست

نزدیک به دو هفته از شروع نقل و انتقالات پیش فصل گذشته و قهرمان لیگ تاکنون فعالیت جدی در بازار تابستانی نداشته است.‌ اتفاقی که برخی ها از چشم یحیی گل محمدی می بینند، اما با صحبت‌های اخیر این مربی و همچنین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد سرنخ ماجرا به جای دیگری برمی‌گردد و دلیل راکد ماندن فعالیت های پرسپولیس تعلل مدیران است نه خستگی سرمربی.

گفتنی است یحیی گل محمدی پس از کسب دوگانه در فوتبال ایران، اعلام کرده بود که قصد دارد مدتی را استراحت کند و با مذاکراتی که مدیران پرسپولیس با این مربی داشتند وی را راضی کردند تا به همکاری‌اش با این باشگاه ادامه دهد.

در روزهای گذشته، جسته و گریخته شنیده می‌شد که این مربی لیست نفرات مدنظر خود برای فصل آینده را به رضا درویش داده است و امروز خود گل محمدی در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها این موضوع را تایید کرد و گفت:

از یک هفته قبل لیست بازیکنانی که باید قراردادشان تمدید شود را در اختیار باشگاه قرار داده‌ ام اما متاسفانه باشگاه هنوز کاری انجام نداده است و قرارداد هیچ بازیکنی تمدید نشده است. او در ادامه از جذب چند بازیکن جدید خبر داد و اضافه کرد: روز یک‌شنبه نام سه بازیکن، شامل یک مدافع، یک هافبک و یک مهاجم را در اختیار باشگاه قرار دادم تا باشگاه اقدامات لازم برای مذاکره و جذب آنان را انجام دهد.

گذر زمان به ضرر سرخپوشان پایتخت

روز گذشته نیز امید عالیشاه در خبری عجیب اعلام کرد کسی هنوز از باشگاه با وی برای تمدید قرارداد تماس نگرفته است تا این پرسش ایجاد شود که آیا سرمربی تیم این بازیکن را نخواسته یا کوتاهی از جانب باشگاه بوده؟ که مورد دوم به واقعیت نزدیک تر می‌آمد، زیرا عالیشاه، کاپیتان اول تیم گل محمدی است و در فصلی که گذشت نقش مهمی در قهرمانی های تیمش داشت.

حالا سرمربی پرسپولیس با صحبت های خود به نوعی این موضوع را تایید کرد و مشخص شد که نام این بازیکن در لیست تمدیدی ها قرار دارد. حال اینکه چرا مدیریت پرسپولیس در یک هفته اخیر تلاشی برای مذاکره و تمدید با بازیکنان نداشته پرسشی است که خود آن ها بهتر می توانند به آن جواب دهند. اما آنچه مشخص است این تاخیر اصلا به سود سرخ ها نیست و با هر ثانیه ای که می گذرد، فرصت های پرسپولیس که از دست می رود.

شرایط ویژه پرسپولیس

تمرینات پرسپولیس از ۵ تیر ماه شروع خواهد شد و این یعنی مدیران باشگاه کمتر از یک هفته وقت دارند با ۳ بازیکنی که گل محمدی قصد جذب‌شان را دارد به توافق برسند که در این زمان کوتاه، کمی سخت و نشدنی به نظر می‌آید. اما چه خوب بود اگر پرسپولیس تمرینات پیش فصل را با همه بازیکنان، خصوصا نفرات جدید استارت می‌زد چون هر چه این مسئله زودتر انجام بگیرد به نفع تیم است و می تواند به هماهنگی بیشتر بازیکنان کمک کند.

از جایی که پرسپولیس یکی از ۴ نماینده ایران در آسیاست، این موضوع اهمیت بیشتری یافته است. مسابقات فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا از بیست و هفتم شهریور آغاز می شود و پرسپولیس روز دوم شهریور حریفان خود را خواهد شناخت. یعنی یحیی گل محمدی تنها ۳ ماه فرصت دارد تا تیمش را برای رویارویی با حریفان قدرتمند آسیایی آماده سازد و همانطور که می دانید در این دوره کشورهای آسیایی و به ویژه نماینده های عربستان با تدارکات قوی و جذب ستاره های اسمی فوتبال دنیا خود را برای حضور در این مسابقات آماده می کنند.

جدیدترین اخبار فوتبال:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...