هدایای مرموز و روزانه مارگو رابی برای رایان گاسلینگ در فیلم باربی!

رایان گاسلینگ در مصاحبه ای فاش کرد که مارگو رابی که در نقش باربی در این فیلم باربی کرده، برای اینکه به او کمک کرده باشد، هر روز برایش یک هدیه تهیه می‌ کرد.
کدخبر (185362) | 05 خرداد 1402 | ساعت 19:00
0 383
هدایای مرموز و روزانه مارگو رابی برای رایان گاسلینگ در فیلم باربی!
رایان گاسلینگ در مصاحبه ای فاش کرد که مارگو رابی که در نقش باربی در این فیلم باربی کرده، برای اینکه به او کمک کرده باشد، هر روز برایش یک هدیه تهیه می‌ کرد.

به گزارش سرخ نیوز، بازیگران فیلم باری می‌گویند در زمان فیلمبرداری این فیلم اوقات خوشی را سپری کرده‌اند اما زمانی که یکی از بازیگران اصلی این فیلم هر روز از بازیگر دیگر این فیلم هدیه دریافت می‌کرد، به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. رایان گاسلینگ در مصاحبه با مجله «وگ» فاش کرد که بازیگر نقش مقابل او یعنی مارگو رابی که در نقش باربی در این فیلم بازی کرده، برای اینکه به او کمک کرده باشد تا بتواند با شخصیت خود در فیلم کنار بیاید و آن را درک کند، هر روز برایش یک هدیه تهیه می‌کرد.

هدیه های رایان گاسلینگ برای مارگو رابی ؛ هدایایی با رنگ و پاپیون صورتی 

مارگو رابی برای تهیه این هدایا خلاقیت هم به خرج داده بود و آنها را طوری آماده می‌کرد که مشابه وسایل باربی بیشتر باشد و به همین دلیل بیشتر آنها رنگ صورتی داشتند و به نوعی با زندگی باربی ارتباطی داشتند. گاسلینگ درباره این هدایا می‌گوید:
او هدایایی با رنگ و پاپیون صورتی می‌خرید و هر روز که ما فیلمبرداری داشتیم، این اتفاق تکرار می‌شد. ضمن اینکه همه آنها به تجهیزات ساحلی ارتباط داشت.
هدایای مرموز و روزانه مارگو رابی برای رایان گاسلینگ در فیلم باربی!با انتشار پوسترها و تریلر رسمی این فیلم، مشخص شد که باربی شخصیت اصلی فیلم است و برای پوسترهای مربوط به او از عناوینی مانند «این باربی رئیس جمهور است»، «این باربی یک پری دریایی است»، «این باربی یک پزشک است»، «این باربی یک برنده جایزه نوبل فیزیک است» استفاده شده، در حالیکه برای نقش مقابل او که رایان گاسلینگ آن را بازی می‌کند و نام «کن» را در فیلم دارد، در پوسترها نوشته:
او فقط کن است!
گاسلینگ در این مصاحبه در مورد پوسترهایش برای این فیلم می‌گوید:
کار کن فقط حضور در ساحل است. من هرگز متوجه نشدم مارگو رابی برای چه چنین کاری می‌کند اما احساس می‌کردم که او می‌کوشد از طریق این هدایایی که می‌دهد به کن کمک کند تا شخصیت خود را درک کند.

هدایای مرموز و روزانه مارگو رابی برای رایان گاسلینگ در فیلم باربی!فیلم باربی ، بهترین نسخه از رایان گاسلینگ

اگرچه گاسلینگ هنوز به خوبی با نقش خود در این فیلم کنار نیامده، اما مارگو رابی می‌گوید در فیلم باربی با بهترین نسخه از رایان گاسلینگ مواجه هستیم. فیلم آینده گرتا گرویگ قرار است از ۲۱ جولای در سینماها اکران شود. بر اساس خلاصه داستان رسمی، در این فیلم باربی به دلیل اینکه از نظر ظاهری یک عروسک ایده‌آل نیست از باربی لند اخراج می‌شود و برای یافتن خوشبختی واقعی راهی دنیای انسان‌ها می‌شود. در کنار گاسلینگ و رابی، بازیگران باربی شامل اما مکی، ویل فرل، سیمو لیو، مایکل سرا، آمریکا فررا، کیت مک کینون، عیسی رائه، هاری نف، آریانا گرینبلات، امرالد فنل، انکوتی گاتوا، الکساندرا شیپ، بن کینگزلی و چند بازیگر دیگر می‌شوند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...