تمرین به سبک کانر مک گرگور / جیک جیلنهال و ساختن فیزیکی فوق العاده کات شده

جیسون والش که جیک جیلنهال را برای فیلم آینده‌اش آماده کرده، اخیراً تجربه خود را از همکاری با وی توضیح داده است.
کدخبر (184404) | 03 خرداد 1402 | ساعت 17:37
0 254
تمرین به سبک کانر مک گرگور / جیک جیلنهال و ساختن فیزیکی فوق العاده کات شده
جیسون والش که جیک جیلنهال را برای فیلم آینده‌اش آماده کرده، اخیراً تجربه خود را از همکاری با وی توضیح داده است.

به گزارش سرخ نیوز، جیسون والش یکی از محبوب‌ترین سلبریتی‌های دنیاست که در فضای فیتنس و تناسب اندام نیز مربیگری می‌کند و تاکنون با اشخاص سرشناسی همکاری کرده است. او تاکنون با چهره‌های پرطرفداری چون مت دیمون، مایلز تلر و بردلی کوپر کار کرده است. او همچنین با زنان شناخته‌شده‌ای چون جسیکا بیل و بری لارسون همکاری کرده است. با این حال، شاید بتوان گفت که جیسون والش بیشتر از هر سلبریتی دیگری، با جیک جیلنهال کار کرده است. طبق صحبت‌های این مربی بزرگ، مربیگری این بازیگر سرشناس برای او کار نسبتاً ساده‌ای بوده است. این بازیگر 42 ساله در سال 1991 اولین بار با حضور در فیلم «City Slickers» وارد دنیای فیلم و سریال شد و موفق شد تا به یکی از بزرگترین ستاره‌های این صنعت تبدیل شود. بازیگر فیلم «Nightcrawler»، در طی سالیان گذشته، نقش‌های سختی را ایفا کرد که از آن‌ها می‌توان به حضور در فیلم «Southpaw» اشاره کرد. والش که جیک جیلنهال را برای فیلم آینده‌اش آماده کرده، اخیراً تجربه خود را از همکاری با وی توضیح داده است.

تمرین به سبک کانر مک گرگور / جیک جیلنهال و ساختن فیزیکی فوق العاده کات شدهجیک جیلنهال همواره خودش را به چالش می کشد

افرادی که برای تماشای مبارزات UFC 285 به استادیوم رفته بودند، شاهد صحنه‌ها و اشخاص ویژه‌ای در این رویداد بودند. آن‌ها نه تنها شاهد بازگشت جان جونز، بلکه شاهد مبارزه جیک جیلنهال داخل قفس بودند. این مبارزه درواقع یکی از صحنه‌های فیلمی است که جیلنهال در آن نقش ایفا کرده و در آینده منتشر خواهد شد. این بازیگر 42 ساله نیز در صحنه‌ای دیگر، فیزیک کات شده خود را در UFC 285 به رخ طرفداران کشید. «Southpaw» فیلمی است که جیک جیلنهال در آن نقش ایفا کرده و باید برای حضور در این فیلم، مانند یک مبارز تمرین می‌کرد. ستاره فیلم «Donnie Darko» از همان زمان تاکنون همواره خودش را از لحاظ فیزیکی به چالش می‌کشد. مربی او در این رابطه اظهار کرد:
اگر او در باشگاه در حال انجام تمرینات قدرتی و تمرینات تناسب اندام نباشد، یا درحال شنا کردن است یا در حال تنیس بازی کردن. دوچرخه‌سواری او دیوانه‌کننده است!
تمرین به سبک کانر مک گرگور! / جیک جیلنهال و ساختن فیزیکی فوق العاده کات شده طبق صحبت‌های این مربی، جیک جیلنهال سخت برای رسیدن به اهداف خود، چه از لحاظ فیزیکی و چه در دنیای بازیگری، تلاش می‌کند. این بازیگر تنها به سه هفته نیاز داشت تا رژیم غذایی به‌خوبی روی او اثر کند و در نهایت، به خوبی برای فیلم‌برداری این صحنه آماده شد. والش در صحبت با Insider اظهار کرد:
او گونه‌ای فوق‌العاده است!

تمرینات جیلنهال برای برای ایفای نقش در فیلم جدید خود چه بود؟ فراتر از ورزش!

او برای ایفای نقش باید مانند ستارگان بزرگ هنرهای رزمی ترکیبی تمرین می‌کرد و این تنها یکی از سختی‌های تمرینات او بود. جیلنهال نیز باید درست مانند تمام مبارزان دیگر، رژیم غذایی خود را به‌خوبی رعایت می‌کرد. با توجه به صحبت‌های مربی او، یک متخصص تغذیه و یک آشپز شخصی با او همکاری می‌کردند تا بدن او در UFC 285، کاملاً کات شده به نظر برسد. تمرین به سبک کانر مک گرگور / جیک جیلنهال و ساختن فیزیکی فوق العاده کات شدهدرست است که جیک جیلنهال کار جیسون والش را بسیار ساده کرده بود اما با این حال، آن‌ها باید برای جزئیات وقت می‌گذاشتند و فیزیک او را از هر لحاظ تکمیل می‌کردند. آن‌ها پیش از فیلمبرداری روی قدرت، تناسب اندام و تمرینات هنرهای رزمی کار کردند. بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...