شب تلخ مدیران باشگاه استقلال؛ همه چیز علیه معاون و حجت کریمی

ماجرای انتقال علیرضا بیرانوند به استقلال در نهایت به سود آبی ها تمام شد ضمن اینکه بعد از این هیاهو استعفا های مهمی صورت گرفت. 
کدخبر (203991) | 15 تیر 1402 | ساعت 10:01
0 127
شب تلخ مدیران باشگاه استقلال؛ همه چیز علیه معاون و حجت کریمی
ماجرای انتقال علیرضا بیرانوند به استقلال در نهایت به سود آبی ها تمام شد ضمن اینکه بعد از این هیاهو استعفا های مهمی صورت گرفت. 

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، آیا واقعا ماجرای عدم جذب بیرانوند به استقلال عامل استعفای حجت کریمی و معاون ورزشی علی امیری بود؟ شاید در ظاهر امر این باشد اما ماجرای انتقال دروازه بان ملی پوش یک پروژه بزرگ بود که قرار بود ضعف ها و اتفاقات تلخ آینده را پوشش بدهد. ولی اینگونه نشد و مدیران استقلال در یک شب تقریبا چند چیز مهم را باخته و چاره‌ای جز استعفا نداشتند. استعفای حجت کریمی و معاون ورزشی علی امیری شاید جذب جواد نکونام سرمربی استقلال انرژی زیادی از مدیران این باشگاه گرفت اما هرچه بود او آمد اما اولین تمرین یک نقطه تاریک در کارنامه مدیریت علی امیری و حجت کریمی شد. آن اتفاقاتی که در تمرین استقلال افتاد آنقدر عجیب بود که تمامی اخبار و حواشی فوتبالی و غیرفوتبالی را تحت تاثیر خودش قرار داد. با این وجود خبر انتقال علیرضا بیرانوند تا حدودی این فضای سنگین را از اطراف مدیران استقلال زدود. آن‌ها مهرداد محمدی یک پرسپولیسی قدیمی را هم گرفتند و این یک برد نقل و انتقالاتی به حساب می آمد. علیرضا بیرانوند گلر تیم فوتبال پرسپولیس اما در حالی که مدیران استقلال تمام هدفشان جذب بیرانوند بود اتفاقاتی علیه آنها جریان داشت. شاید امیری و کریمی می دانستند که نگه داشتن محمد محبی و مهدی قائدی برای فصل آینده کاری دشوار است و از این رو می توانستند با یک انتقال بسیار پرسرو صدا دستکم عدم بازگشت دو ستاره خط حمله یا دستکم یکی از آنها را کمرنگ کنند. نکته‌ای که هست حتی اگر بیرانوند به استقلال هم نمی آمد آن ها توانسته بودند ظرف سه روز سنگینی فشاری که رویشان بود را به باشگاه رقیب منتقل کنند. کاری که تا حدودی موفق هم بودند اما شرایط آنطوری که احتمالا پیش بینی می کردند جلو نرفت. خیلی از هواداران استقلال اسیر جو نشدند و کماکان روی موضعشان پافشاری کردند که باشگاه باید دو بازیکن کلیدی خط حمله اش را حفظ کند. با این وجود اما گویا مسیر انتقال بیرانوند به استقلال به گونه ای پیش رفت که حتی مدیران این باشگاه نیز مطمئن شدند توانسته اند یک مهره کلیدی را از رقیب بگیرند و عملا برنامه های مهم دیگر را فراموش کردند. بیرانوند اما نشان داده که کاملا غیرقابل پیش بینی است و در حالی که علی امیری دیروز اعلام کرد کار او با استقلال تمام شده، آخر شب بیراوند با پرسپولیس برای دو فصل دیگر بست. آن هم در شبی که سانتاکلارا رسما اعلام کرد محبی را به دلیل اشتباهات مدیریتی گذشته در انتقال پول به استقلال نخواهد داد. درست در زمانی که بیرانوند با پرسپولیسی ها می بست خبر رسید که محمدحسین مرادمند برای ادامه همکاری با باشگاه به توافق نرسیده است. همزمانی همه اینها و انتشار وویس عجیب معاون ورزشی استقلال به نظر چاره ای جز استعفا برای مردانی را نگذاشت که تا چند روز قبل پوسترهایشان به درو دیوار کمپ ناصر حجازی به عنوان ناجی آبی ها در این فصل نصب شده بود. بیراوند با پرسپولیس برای دو فصل دیگر بست آخرین اخبار فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...