واکنش بیگ رامی به قهرمانی هادی چوپان در مستر المپیا 2022

با وجود اینکه قهرمانی هادی چوپان در مستر المپیا ۲۰۲۲ رویاهای بیگ رامی را نقش بر آب کرد، اما به روحیه او خدشه ای وارد نکردهاست.
کدخبر (115889) | 30 آذر 1401 | ساعت 21:59
0 239644
واکنش بیگ رامی به قهرمانی هادی چوپان در مستر المپیا 2022
با وجود اینکه قهرمانی هادی چوپان در مستر المپیا ۲۰۲۲ رویاهای بیگ رامی را نقش بر آب کرد، اما به روحیه او خدشه ای وارد نکردهاست.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از «اسنشلی اسپورتس» بیگ رامی در مصاحبه ای با «اسمایل داکس» به سکوت خود درباره شکست در مستر المپیا و از دست دادن عنوان قهرمانی پایان داد. او همچنین از برنامه های خود برای شرکت در مسابقات آتی پرده برداشت وصادقانه دیدگاه خود را نسبت به نتایج مستر المپیا ۲۰۲۲ بیان کرد.

بیگ رامی درباره مستر المپیا 2022 گفت:

من به یک برنامه عالی برای بازگشت به صحنه نمایش نیاز دارم. در حال حاضر این تنها فکری است که در ذهن منوجود دارد. برای باز پس گیری عنوان قهرمانی ام به یک برنامه ریزی دقیق و متفاوت نیاز خواهم داشت.

او در ادامه اشاره کرد که هیچ شکایتی از نحوه قضاوت در مستر المپیا ۲۰۲۲ ندارد؛

شما در رقابت داور دارید و باید به آنها اعتماد داشته باشید.

او همچنین بیان کرد که نمی داند چرا در جایگاه پنجم قرار گرفته است. و دوست دارد که داوران در مورد این رای خود شفاف سازی کنند.

واکنش صریح بیگ رامی به قهرمانی هادی چوپان

قهرمان دو دوره مستر المپیا در واکنش به قهرمانی هادی چوپان گفت:

او قهرمان بزرگیست. او سال های سال تلاش کرده است و درپاسخ به این حجم از تلاش، خدا به هادی شانس قهرمانی در مسترالمپیا را می دهد، چون می داند که او چقدر سخت کار کرده است.

این اظهار نظر بیگ رامی بیانگر روحیه ورزشکاری اوست و او را عاری از هرگونه احساس حسادت نسبت به هادی چوپان نشان می دهد. گفتنی است پیش از این هادی چوپان قهرمان مستر المپیا ۲۰۲۲ نیز به حمایت از بیگ رامی پرداخته بود و در پیامی نوشته بود:

تو بهترینی برادر

واکنش بیگ رامی به قهرمانی هادی چوپان در مستر المپیا ۲۰۲۲بیگ رامی و ناگفته هایی از گذشته سخت تا قهرمانی در مستر المپیا

غول مصری با اشاره به اینکه در سال ۲۰۱۰ به بدنسازی روی آورده است، می گوید که در آن زمان ۲۵ سال سن داشته است و دوستانش بعد از دانستن این موضوع که او این ورزش را به عنوان حرفه اش انتخاب کرده، فکر می کردند که او دیوانه شده است.

نیازی به بیان این نکته نیست که بیگ رامی نظر متفاوتی داشت و به ندای قلب خود گوش فرا داد.

او پیش از این در مصاحبه ای با «رونی کلمن» گفته بود که قبل از شروع بدنسازی برای گذران زندگی به ماهیگیری روی آورده بود. او درخانواده ای تنگدست متولد شده بود و بالاترین انگیزه اش برای شروع بدنسازی این بود که روی حرفه ای تمرکز کند که بتواند شرایط زندگی اش را بهبود ببخشد. با مرور زندگی غول مصری، درک این موضوع که او چه چالش های سختی را پیش رو داشته و برای دستیابی به موفقیت چه فداکاری هایی انجام داده است را برای همه آسان می کند.

گفته های بیگ رامی نشانگر آن است که او سخت تلاش خواهد کرد تا عنوان از دست رفته اش در مستر المپیا ۲۰۲۲ را باز پس بگیرد.

نظر شما چیست؟ غول مصری تاج و تختش را پس می گیرد؟

در این باره بیشتر بخوانید:

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...