ویکتور مارتینز از اهمیت دوره پاکسازی استروئید می گوید

ویکتور مارتینز در طی یک ویدئو به کاربرانش از اهمیت دوره پاکسازی استروئید می‌گوید.
کدخبر (162783) | 18 فروردین 1402 | ساعت 09:37
0 310
ویکتور مارتینز از اهمیت دوره پاکسازی استروئید می گوید
ویکتور مارتینز در طی یک ویدئو به کاربرانش از اهمیت دوره پاکسازی استروئید می‌گوید.

به گزارش سرخ نیوز، استفاده از مکمل‌های هورمونی در بدنسازی همواره موضوع بحث‌برانگیزی بوده است. دیدگاه‌های مختلفی درباره این موضوع وجود دارد و بعضی معتقدند استروئید می‌تواند موجب بهبود پروسه تقویت عضلات گردد؛ درحالیکه بعضی دیگر شدیداً با این دیدگاه مخالفند و دائماً به ورزشکاران درباره استفاده از این مکمل‌ها هشدار می‌دهند. ویکتور مارتینز یکی از بدنسازانی است به بیان نظرات خود درباره استفاده از استروئید پرداخته است. بدنسازان کهنه‌کاری نظیر فلکس ویلر و رونی کلمن و ریچ گاسپاری نیز طی ماه‌های اخیر به بحث درباره این موضوع پرداخته‌اند.

ویکتور مارتینز به ورزشکاران توصیه کرده است از مصرف مکمل‌های هورمونی اجتناب کنند و کار خود را کاملاً طبیعی پیش ببرند. او در مصاحبه‌ای که اخیراً انجام داده است، صادقانه به ابراز نگرانی‌های خود درباره این موضوع پرداخته است.

ویکتور مارتینز با استفاده از استروئید در بدنسازی مخالف است

ویکتور مارتینز در مصاحبه‌ای که اخیراً در یک کانال یوتیوب منتشر شده است، حقایق جالبی را درباره استفاده از استروئید مطرح کرده است. شنیدن حرف‌های او برای بدنسازانی که در دوره استروئید قرار دارند، می‌تواند بسیار راهگشا باشد. این بدنساز ۴٩ ساله به ابراز نگرانی عمیق خود نسبت به اشتباهات ورزشکاران تازه‌کار پرداخته است. او با تأکید بر اهمیت دوره استروئید و دوره پاکسازی گفته است:
شما باید دست از این کار بردارید. آن هم نه فقط برای یک یا دو هفته. دوره‌های پاکسازی استروئید بین هشت تا چهارده هفته به طول می‌انجامند. پس بی‌فایده است که برای مدتی دست از مصرف مکمل‌ها بردارید و دوباره شروع به استفاده از آن‌ها کنید. پاکسازی یک فرآیند است. اندام‌های بدن شما نیاز به استراحت دارند. اگر هم می‌خواهید مکمل مصرف کنید، لااقل در دوره پاکسازی استروئید مصرف آن‌ها را متوقف کنید.
این دارنده عنوان قهرمانی در مسابقات آرنولد کلاسیک در ادامه گفته است:
شما می‌خواهید در این فرآیند طبیعی اخلال ایجاد کنید. کلوماید و داروهای آنتی استروژن مصرف می‌کنید تا مانع از پاکسازی استروئید شوید. اما لازم است که همین حالا دست از این کارها بکشید. این روزها گوش شنوایی برای صحبت‌ها وجود ندارد. سخت است به آن‌ها توضیح دهید که باید برای مدتی دست از مصرف این مکمل‌ها بردارند و اجازه دهند بدنشان مسیر طبیعی خود را پیش برود.
ویکتور مارتینز از اهمیت دوره پاکسازی استروئید می گویدویکتور مارتینز البته از اساس با ایده استفاده از استروئید مخالف است. اما می‌گوید کسانی که از این مکمل‌ها استفاده می‌کنند، باید درباره اهمیت دوره پاکسازی استروئید آگاه شوند. مارتینز می‌گوید درنهایت هیچ چیز نمی‌تواند جای تمرین کردن را بگیرد.

به راه های میانبر دل نبندید

ویکتور مارتینز پیش از این نیز یکبار در جریان یک مصاحبه به بحث درباره داروهای کاهش وزن پرداخته بود. او گفته بود مدتی به فروش داروهای فلورامین و دی ان پی پرداخته است، بدون اینکه از پیامدهای احتمالی آن‌ها آگاه باشد. ورزشکاران از این داروها استفاده می‌کنند تا به وزن ایده‌آل خود برسند. اما این نتیجه اگر هم حاصل شود، اثرات جانبی فراوانی خواهد داشت. و این داروها بسیار نیز اعتیادآور هستند. این داروها باعث کاهش اشتها می‌شوند و اثرات نامطلوبی نیز بر قلب می‌گذارند. قهرمان مسابقات آرنولد کلاسیک 2007 یک حقیقت ساده اما مهم را به یاد ورزشکاران جوان‌تر می‌آورد:
هیچ راه میانبری برای رسیدن به موفقیت وجود ندارد.
بیشتر از ویکتور مارتینز بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...