پرسپولیس و روزهای بدون قلب شیر

کدخبر (204776) | 17 تیر 1402 | ساعت 08:06
0 116
پرسپولیس و روزهای بدون قلب شیر
پرسپولیس فصل جدید تمریناتش را با یک غایب بزرگ آغاز کرده و مشخص نیست که چطور با این ماجرا کنار آمده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، کریم باقری بعد از هشت سال مداوم حضور روی نیمکت تیم پرسپولیس، به بی‌سروصداترین شکل ممکن کنار گذاشته شد. البته بی‌حاشیه و حرفه‌ای بودن همیشگی کریم هم دلیل این اتفاق است که جدایی او آنقدر باعث جنجال و حاشیه نشد. در این بین، اتفاقاتی مثل جدایی علیرضا بیرانوند و حواشی مربوط به نقل و انتقالات نیز مزید برعلت شد تا کنار گذاشتن این چهره محبوب و اسطوره باشگاه، با کمترین حاشیه مواجه شود.

با این وصف و تا این لحظه، آن چه مشخص است اینکه تیم مدیریتی پرسپولیس یکی از محبوب ترین مردان این باشگاه را از تیم فصل بعد حذف کرده است. موضوعی دشوار که تا الان دردسری برای درویش و هیات مدیره نداشته و باید دید آیا در آینده هم هواداران پرسپولیس نسبت به آن چه واکنشی خواهند داشت.

کریم باقری با همه فرق دارد!

با توجه به آنچه تا امروز در فوتبال ایران دیده‌ایم، حرکت کریم باقری، اینکه هیچ گفت‌و‌گوی حاشیه سازی نداشت و واکنشی از روی احساس و عصبانیت نشان نداد، یک اتفاق ویژه است که فقط از شخصیتی چون او برمی‌آید. کریم می‌توانست با یک مصاحبه، یک جمله در اینستاگرام یا هر چیزی، شهر را علیه مدیرانی که او را کنار گذاشته‌اند به هم بریزد اما او هیچگاه چنین شخصیتی نداشته است.

کریم باقری حتی وقتی در اوج فوتبالش توسط برخی مربیان در دقایق آخر مسابقات تیم ملی به زمین مسابقه می‌رفت و بعد خیلی آرام کنار کشید هم حاشیه‌ای درست نکرد. او کریم باقری است؛ اصلا همین ویژگی شخصیتی او است که در کنار توانایی‌های فنی استثنایی فوتبالی‌اش، از او یک چهره کاملا متفاوت و بسیار محبوب ساخته است.

خیلی‌ها به کریم در سال‌های حضورش در پرسپولیس به عنوان مربی نقدهایی وارد می‌کردند و حتی دعوت او به عنوان دستیار اسکوچیچ به تیم ملی را با نگاه منتقدانه نگاه کردند اما کریم باقری چه در سال‌های حضورش در پرسپولیس و چه در زمان حضورش در کنار دراگان اسکوچیچ، همیشه همراه پیروزی و موفقیت بوده است. این نشان می‌دهد او کار خودش را به هر اندازه که سهم داشته به خوبی انجام داده است.

پرسپولیس بدون کریم باقری تصویری تازه با یک غایب خیلی بزرگ است اما بعید است این جدایی آنقدرها طولانی بشود. حوادث و اتفاقات چندباری اسطوره را از پرسپولیس جدا کرده اما همیشه موج عشقی که به او وجود دارد برش گردانده است.

با این وجود شاید طی روزهای آینده و بعد از اینکه تیم از نقل و انتقالات رهایی پیدا کرد ماجرای کریم باقری تبدیل به موضوع اول هواداران شود.

جدیدترین اخبار فوتبال ایران:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...