الهام گرفتن فلکس ویلر 57 ساله از پای مصنوعی در تمرین پرس پا + ویدئو

فلکس ویلر علی رغم از دست دادن یکی از پاهایش، همچنان تمرینات خود را در سن 57 سالگی پیگیری می کند.
کدخبر (142778) 27 بهمن 1401 | ساعت 18:41
0 562
فلکس ویلر علی رغم از دست دادن یکی از پاهایش، همچنان تمرینات خود را در سن 57 سالگی پیگیری می کند.

به گزارش سرخ نیوز، فلیکس ویلر پیام جالبی را با طرفدارانش به اشتراک گذاشت، پیامی که می‌گوید هیچوقت هنگام تمرین، پرس پا را فراموش نکنند. با وجود اینکه که فلکس ویلر از موانع و مشکلات متعددی عبور کرده، اما تاثیر خود را در دنیای ورزش به جا گذاشته است. او در پستی که اخیرا در اینستاگرام منتشر کرده، با یک پیام الهام‌بخش، به طرفدارانش توصیه کرده که هرگز انجام تمرین پرس‌ پا را نادیده نگیرند. دهه 1990 فلکس ویلر دنیای بدنسازی را با یکی از زیبا‌ترین ترکیب‌هایی که تا به حال روی صحنه دیده‌ایم، زیر و رو کرد. او در طول دوران حرفه ای درخشان خود با برخی از رقبای برجسته از جمله قهرمان هشت دوره مستر المپیا، رونی کلمن، کوین لورون، شان رای و لی لابرادا مبارزه کرد ، در حالی که او حتی یک ساندو را به دست نیاورد، چهار بار جایزه مسابقات آرنولد کلاسیک را از آن خود کرد.

الهام گرفتن فلیکس ویلر 57 ساله از پای مصنوعی در تمرین پرس پا

مشکلات جسمی فلکس ویلر بعد از دوران حرفه ای

بعد از کناره گیری از رقابت حرفه ای، ویلر مجبور شد با بسیاری از مشکلات جسمی مقابله کند. او در سال 2019 تحت عمل جراحی اورژانسی قرار گرفت که باعث بروز عوارضی همچون لخته شدن خون و نارسایی کلیه شد که در نتیجه این عمل، منجربه قطع شدن پای راست او شد. این پایان ماجرا نبود چرا که یک مورد شدید عفونت ویروس کرونا، وی را مجبور به بازگشت به بیمارستان کرد. او همچنین در نیمه اول سال گذشته یک عمل جراحی دیگر در کمر خود انجام داد. در ژانویه سال 2022، فلکس تحت عمل جراحی ماهیچه شانه چپ قرار گرفت و درد زیادی را تجربه کرد، اما پس از چند روز بستری حال او بهبود پیدا کرد. مشکلات ویلر به همین جا ختم نشد زیرا متوجه شد کلیه ای که در سال 2003 پیوند زده بود، شروع به نشان دادن علائم آسیب ناشی از سایش و پارگی کرده است. با وجود مشکلات حاضر، ویلر علاقه خود به بدنسازی را از دست نداد. او با اندرو جکد در مسابقات اوپن مردان همکاری کرد تا نکات لازم در مورد طرز ایستادن و ژست گرفتن قبل از مسابقات بدنسازی تگزاس پرو 2022 را به او آموزش دهد. جکد با استفاده از نکات ارزشمندی که از ویلر دریافت کرد توانست در اولین نمایش حرفه ای خود از آن بهره ببرد.
الهام گرفتن فلیکس ویلر 57 ساله از پای مصنوعی در تمرین پرس پا ویلر در مورد چالش های ذهنی که پس از قطع شدن پای راستش به وجود آمد، صحبت کرده است. او اعتراف کرد که به دلیل نداشتن ابتکار عمل، قهرمانی در مسابقات المپیا را از دست داده و صادقانه در مورد دوران رشد و پرورش دشوار خود صحبت کرده است. به منظور تجلیل از موفقیت فوق العاده او، قرار است جایزه ویژه یک عمر دستاورد در مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 که از 11 تا 14 اسفند در کلمبوس، مرکز ایالت اوهایو برگزار می‌شود به او اهدا شود.

پیام انگیزشی فلیکس ویلر در هنگام تمرین پرس پا

در پست اخیر اینستاگرام، فلیکس ویلر در حالی که درحال انجام تمرین پرس‌های تک پا بود، پیامی الهام‌بخش برای طرفدارانش به اشتراک گذاشت.
  او نوشت:

«زندگی همواره مشکلاتی را بر سر راه شما قرار خواهد داد. این به شما بستگی دارد که آیا حرکت رو به جلو ادامه می دهید یا خیر، اما به این معنا نیست که مسیر را به تنهایی طی کنید!»

ویلر افزود:

«قصد دارم کمی در مورد مسائل و مشکلات زندگی با شما صحبت کنم. همه ما همواره زمان زیادی با آنها دست و پنجه نرم کرده ایم. همانطور که قبلاً بارها گفته ام، زندگی به شما لیمو می دهد. انتخابش با شماست که آن را ترش مصرف کنید یا از آن لیمونادی شیرین درست کنید. در 57 سال زندگی ام، دست کم پستی بلندی های زیادی را در زندگی دیده ام. بی خانمان بودم و در بهزیستی بزرگ شدم، کتک خوردم، از سن 5 تا 13 سالگی مورد اذیت و آزار قرار گرفتم، بیماری کلیوی گرفتم و البته اخیراً پایم را از دست دادم. اما نمی‌خواهم و نمی‌گذارم که مرا گوشه نشین کنند. هرگز اجازه نمی دهم بیماری بدنی ام مرا بیرون از رینگ بیندازد. من مرتبا از این کار سر باز می‌زنم و سعی می‌کنم اهداف و مرزهای جدیدی برای خودم تعیین کنم. به شما هم پیشنهاد می‌کنم همین کار را بکنید... خودتان را قبول داشته باشید، مخصوصاً وقتی دیگران شما را باور ندارند. «نمی شود و نمی‌توانم» را قبول نکنید، شکست را حتی برای خودتان نپذیرید، همیشه سعی کنید موانع را پس بزنید و برای خود اهداف تعیین کنید. زندگی را با تمام وجود زندگی کنید.»

الهام گرفتن فلیکس ویلر 57 ساله از پای مصنوعی در تمرین پرس پا فلکس ویلر دو ماه پیش نیاز به جراحی سوم برای ماهیچه شانه خود داشت. تاثیر او دردنیای ورزش غیرقابل انکار است. قهرمان سابق مستر المپیا در دسته 212، کمال الگارگنی در پستی که به اشتراک گذاشته است ادعا کرد که بدنسازی را به خاطر ویلر شروع کرده است. هیچ شکی وجود ندارد که ویلر به الهام بخشیدن به ورزشکاران نسل های آتی ادامه خواهد داد. درباره فلکس ویلر و بدنسازی بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...