پنج دارایی ارزشمند و شگفت‌انگیز سرنا ویلیامز

کدخبر (208262) | 25 تیر 1402 | ساعت 20:49
0 311
پنج دارایی ارزشمند و شگفت‌انگیز سرنا ویلیامز
املاک،‌ جواهر و خودروهای مختلف، ثروت ۲۵۰ میلیون دلاری سرنا ویلیامز را تشکیل داده‌اند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بدون تردید سرنا ویلیامز، اسطوره دنیای تنیس بانوان، یکی از پردرآمدترین ورزشکاران زن در دنیاست.

او در طول سال ها درخشش در دنیای تنیس ثروت خیره کننده ای جمع آوری کرده که بخشی از آن نیز به لطف قراردادهای اسپانسرینگ و البته فعالیت های تجاری اش بوده است.

او حالا خط تولید جواهرات به نام خودش و یک برند لباس به نام "S Bye Serena" دارد.

در نتیجه جای تعجبی نیست که او با این جایگاه نمادین در دنیای تنیس، دارایی های زیادی داشته باشد؛ در ادامه ما پنج دارایی ارزشمند سرنا ویلیامز را با شما در میان می گذاریم:

حلقه نامزدی سرنا ویلیامز

شنیده می شود که حلقه نامزدی سرنا ویلیامز یکی از گران قیمت ترین حلقه ها در بین تمام سلبریتی هاست. حلقه نامزدی ای که او از همسرش الکسیس اوهانیان دریافت کرده 12 قیراط است و الماس بزرگی با تراش زمرد دارد و در هر طرف آن یک نگین کوچک به چشم می خورد. ارزش این انگشتر حدود 2 میلیون دلار تخمین زده می شود. 

عمارت های مجلل این تنیسور بزرگ

سرنا ویلیامز چندین ملک ارزشمند دارد. یکی از جالب توجه ترین املاک او، عمارت چشمگیری است که او در سال 2017 در بورلی هیلز و به قیمت 6.7 میلیون دلار خریداری کرد. او در سال 2007 یکی از بزرگترین املاک بل ایر در استون کنیون را به قیمت 6.6 میلیون دلار خریداری کرد و کمی بعد با قیمت 8.8 میلیون دلار آن را فروخت. این ملک بزرگ، یک سالن ورزش خصوصی، بار، باشگاه بدنسازی و استخر بزرگ داشت.

گران‌ترین لباس عروس تاریخ سلبریتی‌ها متعلق به سرنا ویلیامز بود

در سال 2017 بود که لباس عروسی سرنا ویلیامز که توسط سارا برتون طراحی شده بود، گران قیمت ترین لباس عروس تاریخ سلبریتی ها لقب گرفت که قیمت آن 3.5 میلیون دلار بود. البته این لباس، تنها لباس خانم ویلیامز در جشن عروسی‌اش نبود و او دو لباس دیگر نیز برای پوشیدن داشت.

 در مراسم اسکار سال 2022 نیز سرنا ویلیامز با لباسی با طراحی گوچی روی فرش قرمز رفت که در نوع خود حیرت انگیز و خیره کننده بود؛ لباسی به رنگ صورتی با گل های مشکی و دستکش های شیکی که با این لباس ست بود. ماجراجویی سرنا ویلیامز از دنیای تنیس تا دنیای مد یک سفر جذاب و تماشایی به نظر می رسد

کلکسیون ساعت‌ها

کلکسیون ساعت حیرت انگیز سرنا شامل چند ساعت بسیار گران قیمت است که یکی از برجسته ترین های آنها ساعت Royal Oak Black Panther Flying Tourbillon است. قیمت این ساعت Audemars Piguet 650 هزار دلار است. یکی دیگر از ساعت های زیبای او AP Millenary است که به رنگ رزگلد است، یک ساعت Piguet Royal Oak Offshore با طلای 18 عیار و یک ساعت دستبند Diamond Outrage با 65 قیراط الماس که حدود یک میلیون دلار قیمت دارد از دیگر ساعت های شیک اوست. 

کلکسیون ماشین سرنا ویلیامز

سرنا ویلیامز سفیر برند لینکلن است و یک Lincoln Navigator و یک Lincoln Continental Coach Door Edition دارد. او علاوه بر اینها یک بنتلی کنتیننتال GT، یک مینی کوپر S و یک استون مارتین Vanquish نیز در گاراژ خانه اش پارک کرده است.

 البته اتومبیل های او به اینجا محدود نمی شود و یک مرسدس بنز G63 AMG، یک مینی کانتریمن، یک بی ام و X7 و یک کادیلاک Escalade 414-hp. یک کلکسیون کامل و به تمام معنا از ماشین های لوکس و قدرتمند.

جدیدترین اخبار چهره‌های ورزشی:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...