پول یا رقابت؛ ترجیح جان جونز کدام است؟

به نظر می‌رسد احتمال خداحافظی جان جونز از دنیای حرفه‌ای، دور از ذهن نباشد.
کدخبر (226057) | 11 شهریور 1402 | ساعت 20:30
0 437
پول یا رقابت؛ ترجیح جان جونز کدام است؟
به نظر می‌رسد احتمال خداحافظی جان جونز از دنیای حرفه‌ای، دور از ذهن نباشد.

به گزارش سرخ نیوز، جان جونز، قهرمان فعلی سنگین وزن UFC که پس از دوری 3 ساله از مبارزات از دسته وزنی نیمه‌سنگین به سنگین وزن آمد، موفق شد در رویداد UFC 285 با شکست دادن سیریل گان قهرمان شود. جان جونز در رویداد UFC 295 به مصاف استیپه میوچیچ خواهد رفت. جونز با وجود قرارداد جدید 8 مبارزه‌ای که با سازمان UFC امضا کرده، بارها اشاره کرده به احتمال زیاد پس از مبارزه با میوچیچ بازنشسته خواهد شد. هر چند که جونز از نظر فیزیکی در آمادگی خوبی قرار دارد اما نمی‌خواهد مانند دوران نیمه سنگین وزن، با لشگری از مبارزان جوان و مدعی در سنگین وزن رو به رو شود.

نظر دنیل کورمیر درباره مبارزه جان جونز

دنیل کورمیر، قهرمان سابق نیمه سنگین وزن و سنگین وزن UFC که 2 بار سابقه مبارزه با جان جونز را دارد، در خصوص این مبارز می‌گوید:
بعد از 2 مبارزه‌ام با جونز، از همه نظر تبدیل به چهره بزرگتری شده بودم. فرمول دیده شدن همینه که با حریفانی که جای پای سفتی برای خود مهیا کردند و معروف هستند مبارزه کنی تا خودت هم رشد کنی و بزرگتر بشی.
پول یا رقابت؛ ترجیح جان جونز کدام است؟ او در ادامه گفته:
جان جونز هم میتونه به بزرگتر شدن این مبارزان جوان کمک بکنه ولی چرا اینکارو بکنه؟ تفاوت اینجاست که جونز وقتی که در حال بزرگتر شدن بود با مبارزان بالای 30 سال و مسن‌تر از خودش مبارزه میکرد. مثلا در اولین مبارزه‌ام با جونز، 35 ساله بودم. ولی وقتی که جونز به مبارزان جوان تر و کم نام و نشان تر مثل آنتونی اسمیت و تیاگو سانتوس رسید گفت که واسش جذاب نیست و انگیزه نداره.
وی تصریح کرده:
جان جونز با اینکه الان از مبارزان جوان سنگین وزن مانند تام اسپینال و سرگی پاولویچ تعریف میکنه باز هم شور و شوق مبارزه باهاشون رو نداره. چرا که الان بحث تجارت و درآمد مالی هم واسش مهم شده و اون رو به رقابت با جوان تر ها ترجیح میده. چون مبارزه با جوان تر ها قطعا درآمد کمتری برای او به همراه خواهد داشت.
جونز در اواخر دورانش در نیمه سنگین وزن اعتراف کرده بود که مثل دوران جوانی، شور و شوق مبارزه رو ندارد. دورانی که موفق شده بود جوان ترین قهرمان تاریخ UFC شود و با بزرگانی مانند رشاد اونز ، لیوتو ماچیدا و چیل سانن مبارزه کند. در نهایت باید منتظر ماند و دید که آیا جان جونز طبق صحبت‌های خودش پس از مبارزه با میوچیچ خداحافظی خواهد کرد یا باز هم شاهد هنرنمایی این اسطوره در قفس مبارزات خواهیم بود. جدیدترین اخبار MMA:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...