یک مبارزه جذاب زنانه برای UFC 295 در شب وداع احتمالی جان جونز کبیر

در رویداد UFC 295 که در 11 نوامبر 2023 برگزار خواهد شد، شاهد مبارزات جذاب جسیکا آندراده مقابل مکنزی درن و جان جونز مقابل استپیه میوچیچ خواهیم بود.
کدخبر (222279) | 31 مرداد 1402 | ساعت 21:06
0 523
یک مبارزه جذاب زنانه برای UFC 295 در شب وداع احتمالی جان جونز کبیر
در رویداد UFC 295 که در 11 نوامبر 2023 برگزار خواهد شد، شاهد مبارزات جذاب جسیکا آندراده مقابل مکنزی درن و جان جونز مقابل استپیه میوچیچ خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مبارزه جذاب جان جونز و استپیه میوچیچ برای UFC 295 در تاریخ 11 نوامبر 2023 در میدان نمادین مدیسون اسکوئر گاردن در شهر نیویورک برنامه ریزی شده است، این کارت بازدید به ازای پرداخت یکی از رویدادهای آتی MMA است که توسط مسابقات قهرمانی مبارزه نهایی ارائه می‌شود.

UFC 295: جسیکا آندراده مقابل مکنزی درن

در این رویداد قرار است جسیکا آندراده به عنوان بخشی از UFC 295 با مکنزی درن در مسابقات دسته پر وزن روبرو شود. آندراده پس از شکست اخیرش در این ماه مقابل تاتیانا سوارز، وارد یک تغییر فوری و سریع شده و می‌خواهد خیلی زودتر از تصور دوباره. به رینگ برگردد. آندراده دربرابر سوارز سومین شکست متوالی خود را تجربه کرد. او پیش از این ناک اوت مقابل شیائونان جان درUFC  288و سابمیشن دربرابر ارین بلانچفیلد را پشت سرگذاشته بود و حالا رکورد 4 برد و 6 شکست را در کارنامه دارد. از سوی دیگر، درن به دنبال اولین فرصت خود برای رقابت قهرمانی است. او تخصص ویژه‌ای در سابمیشن دارد و اخیرا توانسته آنجلا هیل کهنه‌کار را شکست دهد تا پس از شکست اخیرش مقابل یان بتواند خود را احیا کند. سوابق درن نشان دهنده الگوی تناوب بین پیروزی‌ها و شکست‌ها در پنج مبارزه اخیرش بوده است. رکورد فعلی او 13-3-0 است. مطمئنا نباید این مبارزه هیجان انگیز را نادیده بگیرید. جسیکا آندراده در یک مسابقه هیجان انگیز که برای کارت اصلی UFC 295 برنامه ریزی شده، به مصاف مکنزی درن خواهد رفت. یک مبارزه جذاب زنانه برای UFC 295 در شب وداع احتمالی جان جونز کبیر

جان جونز مقابل استپیه میوچیچ در UFC 295

این رویداد قرار است در 11 نوامبر 2023 در باغ نمادین مدیسون اسکوئر واقع در قلب شهر نیویورک برگزار شود. برنامه‌ریزی انجام گرفته برای این کارت نویدبخش یک رویداد جذاب است که از دست دادن آن دشوار است. بر اساس اعلامیه رسمی سازمان یو اف سی قرار است در خلال همین رویداد و به عنوان ایونت اصلی کارت UFC 295، جان جونز از کمربند قهرمانی‌اش مقابل استپیه میوچیچ، قهرمان سابق دسته سنگین وزن دفاع کند. جان جونز 35 ساله که رکورد 27-1-1 را به نام خود دارد و برخی از جمله دانا وایت از او به عنوان افسانه‌‌ای ترین مبارز ام ام ای یاد می‌کنند، پس از کسب پیروزی در مقابل سیریل گان عنوان کرده بود که فقط یکبار دیگر در قفس هشت ضلعی حاضر خواهد شد و به همین دلیل ممکن است این آخرین مبارزه جونز در این پروموشن باشد. آخرین اخبار از ورزش MMA

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...