پیام مرموز شکیرا به پیکه در آهنگ جدیدش ؛ یاد گرفتن بخشش، عاقلانه است

شکیرا در آهنگ جدیدش که با حضور دو فرزندش یعنی ساشا و میلان منتشر شده است، کنایه های جدید و البته مرموزی به همسر سابقش یعنی جرارد پیکه زده است.
کدخبر (181912) | 28 اردیبهشت 1402 | ساعت 21:39
0 163
پیام مرموز شکیرا به پیکه در آهنگ جدیدش ؛ یاد گرفتن بخشش، عاقلانه است
شکیرا در آهنگ جدیدش که با حضور دو فرزندش یعنی ساشا و میلان منتشر شده است، کنایه های جدید و البته مرموزی به همسر سابقش یعنی جرارد پیکه زده است.

به گزارش سرخ نیوز، شکیرا در حالی جدیدترین آهنگ خود را با همراهی دو پسرش ساشا و میلان به تازگی منتشر کرده که به نظر می‌رسد در این آهنگ زندگی جدیدش را پس از ترک بارسلونا و مهاجرت به شهر میامی به تصویر کشیده است. اگرچه این آهنگ نسبت به آهنگ‌های قبلی بار منفی کمتری دارد و در واقع ادای دینی به فرزندان شکیرا محسوب می‌شود اما در عین حال ارجاعات کمی هم به همسر سابقش یعنی جرارد پیکه ندارد. پیام مرموز شکیرا به پیکه در آهنگ جدیدش ؛ یاد گرفتن بخشش، عاقلانه است

متن آهنگ جدید شکیرا : ظرف شکسته تعمیر می شود، دور ریخته نمی شود!

شکیرا در این آهنگ می‌گوید:
تو به من یاد دادی که عشق کلاهبرداری نیست و وقتی واقعی باشد تمام نمی‌شود
که توضیح می‌دهد شکیرا و پیکه و فرزندانشان عاشق یکدیگر هستند. عشق واقعی بدون فریب اشاره روشنی به جرارد پیکه دارد. او همچنین به اینکه چقدر زندگی با او بد تا کرده، زخم‌هایی که از زندگی می‌کشد و آسیب‌هایی که به قلبش وارد شده، اشاره کرده است. پیام مرموز شکیرا به پیکه در آهنگ جدیدش ؛ یاد گرفتن بخشش، عاقلانه است این خواننده کلمبیایی در بخش‌های دیگری از این اهنگ می‌گوید:
سعی کردم گریه‌ام را نبینی، شکنندگی‌ام را نبینی، اما همیشه همه چیز آنطور که آرزو می کنیم نیست. ما فقط یک بشقاب را شکستیم، نه همه ظروف را و اگرچه نمی‌دانم چگونه صورتم را بچرخانم، اما یاد گرفتن بخشش، عاقلانه است. اگر چیزها آسیب ببینند، دور ریخته نمی‌شوند، تعمیر می‌شوند و با مشکلات بارها و بارها مواجه می‌شوند.
پس از چهار آهنگ موفق شکیرا علیه پیکه از جمله آهنگ جهانی بیزاراپ، آهنگ جدید شکیرا که ریتم کندتر و آرامتری نسبت به آهنگ‌های قبلی دارد، بخاطر احترامی که او در این آهنگ برای فرزندانش قائل شده، در سراسر جهان به شدت مورد توجه قرار گرفته و ویدیو این آهنگ بیش از 20 میلیون بار در یوتیوب مورد بازدید قرار گرفته است. این در حالی است که گفته می‌شود جرارد پیکه در مورد استفاده از پسرانش در این ویدیو اطلاعی نداشته و بدون کسب اجازه از وی صورت گرفته است. پیام مرموز شکیرا به پیکه در آهنگ جدیدش ؛ یاد گرفتن بخشش، عاقلانه است

وقتی پیکه راضی نیست؛ استفاده غیر مجاز شکیرا از فرزندانش

آهنگ شکیرا در 11 می منتشر شد و پیامی دلگرم‌کننده برای فرزندانش میلان 10 ساله و ساشا 8 ساله در خود داشت. آهنگ درست به موقع برای روز جهانی مادر منتشر شد و بیانگر عشق او به دو پسرش بود. آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی به آهنگ منتشر شده در حساب اینستاگرام این خواننده کلمبیایی واکنش نشان داده است. همسر لیونل مسی با گذاشتن سه ایموجی صورتک خندان که جلوی اشک‌های خود را گرفته، احساس خود را نسبت به این آهنگ بیان کرد. پیام مرموز شکیرا به پیکه در آهنگ جدیدش ؛ یاد گرفتن بخشش، عاقلانه است آهنگ جدید شکیرا به نام آکروستیک دومین آهنگ این ستاره پاپ است که امسال پس از آهنگ مشترک وی به همراه دی جی بیزراپ، چندین رکورد استریم لاتین را شکست. شکیرا و جرارد پیکه یازده سال زندگی مشترک با یکدیگر داشتند که سال گذشته پس از افشای خبرهایی مبنی بر خیانت احتمالی پیکه و رابطه وی با کلارا چیا مارتی، آنها از یکدیگر جدا شدند. سپس شکیرا برای آغاز زندگی جدید به همراه پسرانش به میامی سفر کرد و پیکه و کلارا چیا هم زندگی مشترک خود را آغاز کردند. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...