گیبل استیونسون در WWE / چرا شروع کار او به تعویق افتاد ؟

طرفداران گیبل استیونسون همچنان منتظر ترتیب یافتن اولین مبارزه او در WWE هستند.
کدخبر (165675) | 25 فروردین 1402 | ساعت 23:10
0 270
گیبل استیونسون در WWE / چرا شروع کار او به تعویق افتاد ؟
طرفداران گیبل استیونسون همچنان منتظر ترتیب یافتن اولین مبارزه او در WWE هستند.

به گزارش سرخ نیوز، از گیبل استیونسون به‌عنوان یکی از آینده‌دارترین ستارگان WWE در سال‎های پیش رو نام برده می‌شد. او تجربه خوبی در کشتی داشت و استعداد ویژه‌ای نیز از خود نشان داده بود. این جوان آمریکایی سال گذشته حتی در رسلمنیا نیز یک حضور افتخاری داشت. اما هنوز موفق نشده است اولین مبارزه رسمی خود را در WWE به انجام برساند. گیبل استیونسون سال 2021 پس از یک حضور کوتاه در سامر اسلم قراردادی را با WWE به امضا رساند. در ماه اکتبر خبر رسید که او به‌صورت تمام‌وقت در حال تمرین با فیت فینلی برای حضور بر روی رینگ WWE است. گیبل پیش از آن با تهدید سندرم ولف پارکینسون وایت روبرو شده بود که خوشبختانه کاملا بهبود یافت.

گیبل استیونسون و تلاش برای کسب سهمیه المپیک در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آمریکا

گیبل استیونسون بخشی از برنامه NIL (ستارگان آینده) WWE بود. با این حال طرفداران این جوان ٢٢ ساله همچنان منتظر ترتیب یافتن اولین مبارزه او در WWE هستند. علت این تاخیر پیش آمده این است که استیونسون در حال آماده‌سازی خود برای شرکت در المپیک 2024 است. او قرار است به زودی برای کسب سهمیه المپیک در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آمریکا شرکت کند. همین مساله باعث به تاخیر افتادن شروع کار او در WWE شده است. چرا شروع کار گیبل استیونسون در WWE به تعویق افتاد؟گیبل استیونسون تا همینجا نیز کسب یک مدال طلای المپیک را در کارنامه خود می‌بیند. او در المپیک 2020 با خاک کردن حریف در آخرین ثانیه موفق به پیروزی و کسب مدال طلا شده بود. گیبل پس از آن نیز موفق شد به دومین قهرمانی خود در مسابقات کشتی آزاد NCCA دست یابد. او در ماه مارس سال 2022 اعلام کرد که برای شروع کار خود در WWE از کشتی آزاد حرفه‌ای خداحافظی خواهد کرد. با این حال استیونسون تصمیمش را تغییر داد و حالا در تلاش است تا دومین مدال طلای المپیک را به ویترین افتخارات خود اضافه کند.

آینده مبهم گیبل استیونسون در WWE

گیبل استیونسون در ماه دسامبر سال 2022 با حضور در یک برنامه تلویزیونی مرتبط با WWE در کنار کورت آنجل حضور یافته بود. آنجل در این برنامه گفته بود که گیبل یک کشتی‌گیر بسیار با استعداد است اما WWE برای بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های این کشتی‌گیر باید او را تحت فشار قرار دهد. او حتی پیشنهاد کرده بود که برای اعمال این فشار خود شخصا مربی استیونسون شود! چرا شروع کار گیبل استیونسون در WWE به تعویق افتاد؟گیبل استیونسون در مصاحبه خود با MMA Fighting تاریخ دقیقی را برای اولین مبارزه خود در WWE اعلام نکرده بود. اما گفته بود که قصد دارد به زودی کار خود را در این رقابت‌ها آغاز کند. حتی با وجود اینکه اهدافش در کشتی زمان بسیار زیادی را از او خواهد گرفت:
من به شروع کار خود در WWE بسیار نزدیک هستم. فقط منتظر فرا رسیدن زمان مناسب برای این کار هستم. باید اعتراف کنم که گاهی در این خصوص دچار اضطراب نیز می‌شوم. چرا که نمی‌دانم این زمان کی فرا خواهد رسید و اینکه من عادت به ورزش کشتی دارم. در آنجا شرایط اینطور است که مثلا سه ماه دیگر المپیک است یا دو ماه دیگر انتخابی المپیک است و من باید خودم را برای آن آماده کنم. اما در خصوص کشتی کج اینطور است که شما بدون داشتن هدف خاصی وارد یک جریان می‌شوید. من آرزو داشتم که چنین هدفی وجود داشت تا بتوانم جواب درستی به مردم در خصوص شروع کارم در WWE ارائه دهم.
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...