از WWE به مستر المپیا ؛ کشتی‌گیری که رونی کلمن و جی کاتلر را قورت می‌داد!

کدخبر (164523) | 22 فروردین 1402 | ساعت 12:24
6 127776
از WWE به مستر المپیا ؛ کشتی‌گیری که رونی کلمن و جی کاتلر را قورت می‌داد!
صفحه رسمی مستر المپیا اخیرا ویدیویی از مستر المپیا 2004 را منتشر کرده است و هواداران بسیاری را با خود به گذشته برد.

گزارش زنده مستر المپیا ۲۰۲۳ بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید

به گزارش سرخ نیوز، با وجود اینکه حرفه بدنسازی هم اکنون بسیار میان طرفداران محبوب شده و جایزه های زیادی در مسابقات مختلف برای بدنسازان در نظر گرفته می‌شود، با این حال هواداران همچنان روزهای طلایی و قدیمی این ورزش را به یاد می‌آورند. از فیگورهای مختلف گرفته تا نحوه داوری این رقابت‌ها، طرفداران سرسخت این ورزش به خوبی آن ها را به یاد می‌آورند.

با این حال یکی دیگر از خواسته های هواداران این ورزش، بازگشت تریپل اچ کشتی گیر اسطوره WWE است.

صفحه رسمی اینستاگرام مستر المپیا اخیرا ویدیویی از مستر المپیا 2004 منتشر کرده است. در این ویدیو، تریپل اچ به همراه سایر اسطوره های بدنسازی چون رونی کلمن، جی کاتلر، دکستر جکسون و مارک روهل، میزبان این رقابت ها بودند. با این حال، درست است که طرفداران این ورزش از فیزیک فوق العاده این اسطوره ها لذت می‌بردند، اما آن ها همواره از جثه کوچک این اسطوره ها مقابل کشتی گیر سابق WWE صحبت می‌کردند.

از WWE به مستر المپیا ؛ کشتی گیری که رونی کلمن و جی کاتلر را قورت می‌داد!

مروری بر خاطرات گذشته مستر المپیا ...

رونی کلمن قهرمان 8 دوره مستر المپیا، در دهه 1990، این ورزش را متحول کرد. فیزیک فوق العاده عظیم الجثه او هشت قهرمانی پی در پی را آن هم با حضور اسطوره هایی چون جی کاتلر، برای او رقم زد. با این حال کاتلر بالاخره موفق شد تا سال 2006 قهرمانی را از آن خود کند.

قهرمان 4 دوره مستر المپیا با شکست دادن او به اولین قهرمانی خود دست پیدا کرد. کاتلر پیش از رسیدن به اولین عنوان قهرمانی خود موفق شده بود تا 4 بار مدال نقره را از آن خود کند. صفحه رسمی مستر المپیا اخیرا ویدیویی از مستر المپیا 2004 را منتشر کرده است و هواداران بسیاری را با خود به گذشته برد.

در این ویدیو، رونی کلمن، جی کاتلر، دکستر جکسون و مارک روهل اسطوره‌های بدنسازی در حال فیگورگیری کنار یکدیگر بودند و عضلات بزرگ خود را به نمایش می‌گذاشتند. شخص دیگری نیز در این ویدیو حضور داشت که تمام توجهات را به خود جلب کرد. این شخص، تریپل اچ بود که قد بسیار بلندی نسبت به سایر اسطوره های حاضر در ویدیو داشت. هواداران زیادی در رابطه با جثه بسیار بزرگ او نسبت به سایر بدنسازان حاضر در صحنه صحبت کردند. آن ها اظهار کردند که سایر بدنسازان در کنار او بسیار کوچک به نظر می‌رسند.

از WWE به مستر المپیا ؛ کشتی گیری که رونی کلمن و جی کاتلر را قورت می‌داد!هواداران، خواستار بازگشت تریپل اچ

بدنسازان حرفه ای انسان های بسیار غول پیکری هستند که بقیه در کنار آن ها حتی دیده نمی‌شوند. با این حال، هواداران وقتی قد و هیکل تریپل اچ را در مقایسه با اسطوره های بدنسازی در کنار آن ها در این ویدیو مشاهده کردند، بسیار تعجب کردند. بدنسازانی چون رونی کلمن کنار او کوچک دیده می‌شدند. نظرات بعضی از هواداران را با هم می‌خوانیم:

- تریپل اچ باعث می‌شود که آن ها کوچک تر دیده شوند. - به قد تریپل اچ توجه کنید! - تریپل اچ واقعا بزرگ است!

در کنار این نظرات، هواداران زیادی بودند که خواستار بازگشت تریپل اچ به عنوان میزبان مستر المپیا شدند. آن ها میزبانی فوق العاده او را یادآوری کردند و نوشتند:

- بهترین میزبان مستر المپیا تریپل اچ است. صدایش فوق العاده است و میزبانی اش محشر است. - او باید حتی برای یک بار هم که شده، دوباره مستر المپیا را میزبانی کند.

این کشتی گیر 2 متری باعث شد تا اسطوره های بدنسازی در کنار او کوچک به نظر برسند.

‌ 

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
فقط کافیه یک بار در این مسابقات شرکت کنم تا همه متوجه بشن که بدن و عضله و هیکل یعنی چی و در چشم برهم زدنی یکایکِ کل این برو بکسِ آماتور رو از چشم همه شما عزیزان بیاندازم و تمام.. ای بابا .. این ذغال چرا اینقدر دود میکنه؟؟! طعم جنسمون خراب شد خداییش
کاربر سایت
04 شهریور 1402
بزرگی جثه فقط یک بخش از پرورش اندامه زیبایی و خشکی عضلات ،حجم و شکل بدن مهم‌ترین بخش مسابقات پرورش اندامه
کاربر سایت
04 شهریور 1402
جایگاه تپل ایچ همان مدیریت شوهای پرورسلینگ هستش
کاربر سایت
04 شهریور 1402
حالا که تریپل اچ این قدر بزرگ است ، تصور کنید که اگر باتیستا می آمد ، چقدر بزرگتر از این بدنسازان بود! الله اکبر! ماشاءالله!
کاربر سایت
04 شهریور 1402
تیریپل ایچ از سال دو هزار تا دوهزارو ده بدجور رو دور بود دیگه بقیه حتما گولدبرگ و لزنر و باتیستا و راک بقیه میشناسن ولی زیبایی بدن تیریپ واقعا متفاوته.از طرفداران عجیب کشتی کج هستم..اولین بار این ویدیو رو دیدم هم ذوق کردم هم اباهت تیریپ رو بیشتر دیدم دمش گرم واقعا.مورچه کرده رونی و کاتلر رو😁😁
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...