کانر مک گرگور و جیک جیلنهال هالیوود را به MMA کشاندند!

کانر مک گرگور قصد دارد که علاوه بر UFC، وارد دنیای بازیگری شود.
کدخبر (151407) 14 اسفند 1401 | ساعت 22:28
0 460
کانر مک گرگور قصد دارد که علاوه بر UFC، وارد دنیای بازیگری شود.

به گزارش سرخ نیوز، کانر مک گرگور در مراسم پس از مبارزه شب جمعه حضور غیر منتظره ای داشت. این مبارزه در وزن 285 پوند (129 کیلوگرم) انجام شد. مک گرگور یکی از بازیگران فیلم Road House برای ضبط صحنه ای از این فیلم در این مراسم حضور پیدا کرد. مک گرگور قهرمان سابق دسته پر وزن و سبک وزن، قصد دارد که علاوه بر UFC، وارد دنیای بازیگری شود. فیلم Road House اولین بار در سال 1989 به روی پرده رفت اما شرکت سازنده قصد دارد تا این فیلم را دوباره با بازیگران جدید و قدیمی بسازد. فیلم جدید Road House امسال پخش خواهد شد و این اولین تجربه مک گرگور به عنوان یک بازیگر خواهد بود.

مک گرگور و جک جیلنهال هالیوود را به MMA کشاندند!

کانر مک گرگور هم بازی جیک جیلنهال می شود

این فیلم در مورد شخصی که در گذشته در MMA مبارزه می‌کرده است و نقش آن توسط جیک جیلنهال بازیگر آمریکایی اجرا می‌شود. این مبارز تصمیم می‌گیرد تا شغل جدیدی را در فلوریدا کیز امتحان کند. جی هیرون مبارزه کهنه کار UFC نیز در این فیلم نقش ایفا می‌کند. مک گرگور در طول دوران حرفه ای خود تبلیغات زیادی را در کارهای مختلف انجام داده اما این اولین تجربه او در عرصه بازیگری خواهد بود. به نظر می‌رسد که بازیگری برای این فوق ستاره UFC بسیار ساده بوده است. شب جمعه، جان جونز و سیریل گین در دسته سنگین وزن با یکدیگر مبارزه کردند. سطح انتظارات از این مبارزه بالا بود و طرفداران زیادی برای تماشای این مبارزه حضور پیدا کرده بودند. مدتی کوتاه پس از اتمام مبارزه، مک گرگور ایرلندی صحنه را به تصرف خود درآورد. مک گرگور در ابتدا، بازگشت جونز را تبریک گفت و سپس از طرفداران لاس وگاس استقبال کرد.
مک گرگور و جک جیلنهال هالیوود را به MMA کشاندند! بعد از شروع این مراسم، جیلنهال و هیرون بازیگران این فیلم در مراسم حضور پیدا کردند تا یکی صحنه های فیلم Road House فیلمبرداری شود. در این صحنه جیلنهال و هیرون باید با یکدیگر در حضور تمام جمعیت لاس وگاس مبارزه می‌کردند. فیلم جدید Road House در 240 کشور دنیا قابل تماشا خواهد بود و در سال 2023 به روی پرده خواهد رفت. فیلمی جذاب و دیدنی که اولین بار در سال 1989 به روی پرده رفت. تاریخ دقیق پخش این فیلم هنوز منتشر نشده است. بسیاری منتظر بازگشت کانر مک گرگور به دنیای UFC هستند. او هفته گذشته در مورد این بازگشت صحبت کرد و پیش بینی خود را اظهار کرد. این مبارز 34 ساله بازگشت خود را با مبارزه ای مقابل چندلر در سال 2023 انجام خواهد داد؛ مبارزه ای که بسیاری برای آن لحظه شماری می‌کنند. اما قبل از مبارزه تن به تن، آن ها باید مربیگری خود را در برنامه TUF مقابل یکدیگر محک بزنند.
  ضبط و فیلمبرداری برنامه TUF هم اکنون در لاس وگاس در حال انجام است. با این وجود مبارز ایرلندی در یکی از مصاحبه های خود با The MacLife، در مورد مبارزه بازگشت خود مقابل چندلر صحبت کرد. او اظهار کرد که هیچ مشکلی با چندلر آمریکایی ندارد اما باور دارد که می‌تواند را در مبارزه تن به تن او را نابود کند. او اذعان کرد:

من از مایکل خوشم می‌آید، او دوست من است. من هیچ مشکلی با او ندارم. من فکر می‌کنم که او مبارزه بسیار خوبی است. برای مربیگری در مقابل او هیجان زده هستم و دوست دارم تا نحوه مربیگری او را ببینم. البته او بیشتر شبیه به یک ورزشکار عادی است، نه یک مبارز تکنیکی در هنرهای رزمی.

او مهارت های زیادی در زمینه کشتی گیری نیز دارد و در مجموع کارش را خوب بلد است. اما من بیشتر دنبال جزئیات کوچکتر و دقیق تری هستم. مشتاقم این جزئیات را ببینم. از جایی که الان هستم خوشحالم. بسیار مشتاق مبارزه با او هستم. هم مبارزه در مربیگری، هم مبارزه در نبرد تن به تن.

بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...