از گوچی تا پتک فیلیپ ؛ کانر مک گرگور و لاکچری هایش !

کانر مک گرگور علاقه زیادی به ساعت ها و لباس های شیک و خاص دارد و پول زیادی برای آن ها خرج می‌کند. لباس های مک گرگور تا مدت ها توسط هواداران خریداری می شود.
کدخبر (151414) | 15 اسفند 1401 | ساعت 08:52
0 611
از گوچی تا پتک فیلیپ ؛ کانر مک گرگور و لاکچری هایش !
کانر مک گرگور علاقه زیادی به ساعت ها و لباس های شیک و خاص دارد و پول زیادی برای آن ها خرج می‌کند. لباس های مک گرگور تا مدت ها توسط هواداران خریداری می شود.

به گزارش سرخ نیوز، کانر مک گرگور با لباس ها و ساعت ها و خرج های سنگین خود مشخص کرده که علاقه او به وسایل لوکس بسیار بالاست. او ده سال است که به طور حرفه ای در UFC فعالیت می‌کند و این موضوع از همان اول برای همه مشخص بود. او اولین در سال 2013 وارد سازمان UFC شد. کانر مک گرگور موفق شد تا با در طول دوران حرفه ای خود، کمربند قهرمانی سبک وزن و پر وزن را همزمان به دست بیاورد. به جزکانر  مک گرگور، تنها 17 مبارز دیگر به چنین عنوانی دست یافته اند که از آن ها می‌توان به هنری سجودو و جان جونز اشاره کرد. از گوچی تا پتک فیلیپ ؛ کانر مک گرگور و لاکچری هایش ! کانر مک گرگور حدود 10 سال پیش، به طرز بی رحمانه ای مارکوس بریمج را در استوکهلم کنار زد. UFC به دلیل عملکرد خیره کننده مک گرگور در آن مبارزه، به او 60 هزار دلار پاداش داد. با این وجود او در دومین مبارزه خود در UFC مقابل مکس هالووی دچار آسیب دیدگی شد. با این حال با تصمیم داوران در مبارزه برنده شد اما این دفعه UFC برای او پاداشی در نظر نگرفت. از گوچی تا پتک فیلیپ ؛ مک گرگور و لاکچری هایش! کانر مک گرگور در آن زمان یکی از استعدادهای جوان MMA شناخته می‌شد. او پس از پایان مبارزه، در مصاحبه با یکی از خبرنگاران، با عصبانیت در مورد علاقه و وسواس شدیدش نسبت به ساعت ها و لباس های گران قیمت صحبت کرد. او اظهار کرد که باید پول در بیاورد تا بتواند لباس ها و ساعت های گران قیمت خریداری کند. او اذعان کرد:

من می‌خواهم در UFC پول در بیاورم. ما زمانی اینجا پول در می‌آوریم که بقیه را ناک اوت کنیم و من دقیقا به دنبال همین هستم. این لباس هایی که تن من هستند، بسیار گران قیمت هستند. این ها ارزان نیستند. این ساعت که از طلا ساخته شده ارزان نیست. سه نفر برای ساخته شدن این ساعت کشته شده اند. من باید بقیه را ناک اوت کنم. من باید در مبارزه های بزرگ شرکت کنم و همه را شکست دهم. در غیر این صورت با خرج هایی که من برای خودم می‌کنم در نهایت بدهکار خواهم شد. من باید سریع و تند پول در بیاورم و همه را ناک اوت کنم.
کانر مک گرگور موفق شد تا حریفان خود را یکی پس از دیگری از دور مبارزات کنار بزند و به ثروت خود بیافزاید. او با کسب عنوان قهرمانی در دو وزن مختلف به طور همزمان به بزرگترین و پرطرفدارترین ستاره تاریخ MMA تبدیل شد. این موضوع اینقدر شهرت و ثروت او را افزایش داد که دیگر نیازی نبود تا پول را اولویت اول خود قرار دهد. در سال 2016 خبرهایی منتشر شد که نشان می‌داد مک گرگور پول زیادی برای لباس های خود خرج می‌کند. خبرها حاکی از آن بود که او برای لباس خود بین 3500 تا 9000 یورو هزینه می‌کرد. این موضوع باعث شد که او مورد انتقاد بسیاری از طرفداران MMA قرار بگیرد. او توضیح داد:
من می‌خواهم خوب به نظر برسم. همچنین دوست دارم احساس خوبی در مورد خودم داشته باشم، درست است؟ شما می‌توانید با پوشیدن لباس درست و به دست آوردن حس درست، کل دنیا را تصرف کنید. پول به تنهایی اهمیت ندارد. مهم چیزی است که با پول به بقیه نشان می‌دهید و چطور خودتان را به وسیله پولتان نمایش می‌دهید. من عاشق پول هستم چون برای آن زحمت کشیدم. من با مبارزه اول خودم 60 هزار دلار پول درآوردم. من تا یک هفته قبل از این مبارزه، حتی نمی‌توانستم زندگی خودم را بچرخانم. برای جایگاهی که الان در آن هستم زحمت کشیدم و تلاش کردم. این را بدانید که من از جایی می‌آیم که بسیاری از افراد آن محله حتی خواب زندگی من را نمی‌بینند. من همیشه این را برای خودم تصور می‌کردم. من در دوبلین با پژو به باشگاه می‌رفتم اما اینطور تصور می‌کردم که با فراری در لاس وگاس به باشگاه می‌روم. حالا که به آن رسیده ام نمی‌توانم حسم را توصیف کنم.
از گوچی تا پتک فیلیپ ؛ مک گرگور و لاکچری هایش! دیوید آگست کسی است که لباس های خاص مک گرگور را برای او طراحی می‌کند؛ لباس هایی که حتی سال ها پس از تولید آن ها توسط آگست، توسط هواداران خریداری می‌شوند. شعار آن ها این است:
با تمام وجود تلاش کنید و برای خود خرج کنید!.
این دقیقا تک جمله ای است که مک گرگور زندگی اش را صرف آن کرده و اکنون به جایگاهی رسیده که بسیاری آرزوی آن را دارند. از گوچی تا پتک فیلیپ ؛ مک گرگور و لاکچری هایش!

قیمت لباس های لاکچری کانر مک گرگور

هم اکنون او یکی از ثروتمندترین ورزشکاران جهان است. بخش زیادی از این ثروت به دلیل شهرت او در ورزش های رزمی است و مهم تر از آن، کسب و کارهایی است که او به وسیله این شهرت برای خود راه انداخته است. از این کسب و کار می‌توان به یک کارخانه ساخت ویسکی اشاره کرد که او این کسب و کار را به قیمت 502 میلیون یورو در سال 2021 به فروش گذاشت. مک گرگور علاقه بسیار زیادی به ساعت های گران قیمت دارد. از مجموعه ساعت های او می‌توان به ساعت برند Jacob & Co Astronomia Tourbillon Baguette اشاره کرد. این ساعت 850 هزار یورو قیمت دارد. یکی دیگر از ساعت های او، ساعتی از برند Patek Phillipe Annual Calendar Chronograph است که مقداری از ساعت دیگر او گران تر است و 910 هزار یورو قیمت دارد. از گوچی تا پتک فیلیپ ؛ مک گرگور و لاکچری هایش! به جز این ها، او ساعتی بسیار گران قیمت دارد که از مجموع قیمت هر دو ساعت قبلی، ارزش بیشتری دارد. این ساعت از برند Jacob & Co Rasputin است که 1.93 میلیون یورو قیمت دارد و از تمام ساعت های دیگر او گران قیمت تر است. از گوچی تا پتک فیلیپ ؛ مک گرگور و لاکچری هایش! کانر مک گرگور در حال حاضر در لاس وگاس به سر می‌برد. او به همراه مایکل چندلر در برنامه TUF 31 شرکت کرده اند که هم اکنون در وگاس در حال فیلمبرداری می‌باشد. او همچنان پس از دو سال غیبت در MMA، علاقه اش به وسایل لوکس را از دست نداده است.

ساعت های کانر مک گرگور چقدر می ارزد؟

هفته پیش او با جت شخصی خود به آمریکا سفر کرد. او لباسی از برند Givenchy پوشیده بود که ارزش آن 1297 یورو بود. در کنار این لباس او کلاهی از همان برند نیز بر سر داشت که ارزش آن 350 یورو بود. او استایل خود را به وسیله ساعتی از برند Patek Phillipe کامل کرد. ارزش این ساعت حدود 83 هزار یورو تخمین زده شده و این ساعت 83 هزار دلاری یکی از ساعت های ارزان قیمت مجموعه کانر مک گرگور محسوب می‌شود. از گوچی تا پتک فیلیپ ؛ مک گرگور و لاکچری هایش! او در یکی از ضبط های برنامه TUF، لباسی از برند گوچی به ارزش 735 یورو پوشیده بود. این نشان می‌دهد که همچنان سلیقه خوب خود را در انتخاب لباس حفظ کرده است. او یک در یکی از صحبت هایش اظهار کرد:
نمی‌توانم پول خرج کردن را کنترل کنم، اما در پول درآوردن بسیار حرفه ای هستم، پس مشکلی وجود ندارد.
باید منتظر برنامه TUF و مبارزه با چندلر باشیم تا مشخص شود که آیا او همچنان می‌تواند در UFC بدرخشد و جایگاه خود را به عنوان بزرگترین ستاره UFC حفظ کند؟ بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...