چه کسی می‌تواند به قهرمانی ریا ریپلی پایان دهد؟

کدخبر (194758) | 25 خرداد 1402 | ساعت 11:37
0 217
چه کسی می‌تواند به قهرمانی ریا ریپلی پایان دهد؟
ریا ریپلی ممکن است برای دفاع از کمربند قهرمانی خود، مقابل رقیب قدرتمندی قرار گیرد.

به گزارش سرخ نیوز، ریا ریپلی یکی از نام‌های پرتکرار و هیجان‌انگیز این روزهای دنیای کشتی کج محسوب می‌شود.

این کشتی گیر ۲۶ ساله استرالیایی دوران قهرمانی خود به عنوان قهرمان کمربند زنان برند اسمک‌داون (که نام آن اخیرا به کمربند قهرمانی جهان تغییر کرده است) را از رسلمنیا ۳۹ آغاز کرد و تاکنون در حفظ آن موفق بوده است.

کاراکتر کاریزماتیک ریا ریپلی و توانایی فنی او در رینگ، مورد توجه مخاطبان قرار گرفته؛ تاجایی که بالاتر از فین بلر، هواداران استدلال می‌کنند که او رهبر واقعی گروه جاجمنت دی است.

پس گرفتن عنوان قهرمانی از چنین کشتی‌گیر موفقی، کار آسانی نیست اما ریا ریپلی هم قاعدتا نمی‌تواند آن را برای همیشه حفظ کند. 

ریا ریپلی مقابل رقیب قدیمی؛ ملکه برای انتقام می‌آید

قهرمانی ریپلی، با پیروزی مقابل شارلوت فلر در رسلمنیا ۳۹ به دست آمد اما چیزی که می‌دانیم، این است که ملکه همیشه برای انتقام بازخواهد گشت. پرافتخارترین کشتی‌گیر زن در تاریخ کمپانی WWE که همانند پدرش، ریک فلر، یکی از بزرگ‌ترین نام‌های این صنعت به حساب می‌آید، طی سال‌های اخیر ثابت کرده است که می‌تواند هر کشتی‌گیر موفقی را زمین‌گیر کند؛ حتی اگر آن کشتی‌گیر، ریا ریپلی باشد. شارلوت فلر پیش از این هم سابقه چنین کاری را داشته است. او در رسلمنیا ۳۵ به دوران سلطنت ریا ریپلی به عنوان قهرمان برند NXT پایان داد و حالا هیچ گزینه‌ای بهتر از او، نمی‌تواند در قامت یک چالش جدید و بزرگ برای ریپلی ظاهر شود. 

چه چیزی مانع شکل‌گیری مسابقه ریا ریپلی و شارلوت فلر است؟

کمپانی WWE درحال حاضر برای بخش زنان خود، دو کمربند قهرمانی اصلی در نظر گرفته است. آسکا قهرمان کمربند زنان و ریپلی دارنده عنوان قهرمانی جهان، هستند که آسکا در برند اسمک‌داون و ریپلی در برند راو فعال می‌باشند. در حال حاضر، شارلوت فلر هم برای برند اسمک‌داون کشتی‌ می‌گیرد و در صورت قرار گرفتن او برابر ریپلی و پیروزی احتمالی در این مسابقه، برند راو خالی از کمربند زنان خواهد شد. البته چنین اتفاقی پیش از این بی‌سابقه نبوده است اما از نظر تبلیغاتی، به ضرر برند راو خواهد بود. در مجموع، شکل‌گیری دشمنی بین ریا ریپلی و شارلوت فلر برای کمربند قهرمانی جهان زنان، می‌تواند اتفاقی به شدت سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز باشد و باید دید آیا WWE فرصت انتقام‌جویی را برای فلر فراهم خواهد کرد یا خیر.

جدیدترین اخبار کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...