کابوس مالی وحشتناک J LO ؛ معضلات جدید زندگی جنیفر لوپز و بن افلک

جنیفر لوپز و بن افلک تصمیم گرفته اند تا با عقد قراردادی، دارایی های شخصی شان را در صورت جدایی احتمالی در آینده حفظ کنند.
کدخبر (207239) | 22 تیر 1402 | ساعت 23:03
0 147
کابوس مالی وحشتناک J LO ؛ معضلات جدید زندگی جنیفر لوپز و بن افلک
جنیفر لوپز و بن افلک تصمیم گرفته اند تا با عقد قراردادی، دارایی های شخصی شان را در صورت جدایی احتمالی در آینده حفظ کنند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، جنیفر لوپز و بن افلک اولین بار در سال 2002 و در جریان ساخت فیلم گیگلی با هم آشنا شدند و اندکی بعد از اتمام فیلمبرداری، رفت و آمدهایشان شروع شد و کمی بعد با هم نامزد کردند. در سال 2004 بود که این زوج جنجالی از هم جدا شده و هر یک به سراغ زندگی خودش رفت.

شروع مجدد رابطه جنیفر لوپز و بن افلک

اما 17 سال بعد، دست تقدیر این دو را مجددا به هم رساند و جی لو و افلک ارتباط تازه ای را با هم شروع کردند و در ژوئن 2021 برخی منابع خبری از رفت و آمد دوباره آنها خبر دادند. در سپتامبر 2021 آنها در فستیوال فیلم ونیز در کنار هم روی فرش قرمز رفتند و در آوریل 2022 نامزد کردند و در جولای 2022 رسما با هم ازدواج کردند. یک ماه بعد هم این ازدواج را در جمع دوستان و اعضای خانواده جشن گرفتند. کابوس های مالی دست از سر J LO بر نمی دارد/ معضلات جدید زندگی جنیفر لوپز و بن افلک البته در طول یک سال اخیر منابع خبری مختلفی از چالش های متعدد در زندگی این زوج هالیوودی خبر دادند و حالا هم به نظر می رسد که جنیفر لوپز ایده ها و برنامه های مشخصی دارد تا در صورتی که این بار هم کار او و افلک به جدایی کشید، دچار هیچ گونه مشکل و دردسر مالی نشود.

افلک و لوپز ؛ قرارداد مالی پس از ازدواج

برخی منابع خبری اعلام کردند که بن افلک و جنیفر لوپز چند ماه بعد از ازدواجشان قراردادی را با هم امضا کردند و هدف از امضای این قرارداد، حفظ دارایی هایشان در صورت جدایی احتمالی در آینده است. دارایی خالص جنیفر لوپز حدود 400 میلیون دلار عنوان شده و دارایی خالص بن افلک حدود 150 میلیون دلار است. در صورتی که این زوج در آینده از هم جدا شوند، خانم لوپز از نظر مالی متضرر خواهد شد و برخی منابع اعلام کردند که ایده امضای چنین توافقنامه ای از سوی جی لو مطرح شده و این کاملا منطقی است. کابوس های مالی دست از سر J LO بر نمی دارد/ معضلات جدید زندگی جنیفر لوپز و بن افلک جنیفر لوپز و بن افلک به شدت می کوشند تا این بار در کنار هم زندگی آرام و خوشی داشته باشند. اینسایدر در گزارشی دراین رابطه نوشته:
جنیفر لوپز تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا به کنترل آسیب های احتمالی بپردازد و در حالی که تاکید دارد که همه چیز خوب است ولی به دور از چشم دوربین ها و رسانه هاست که تنش های واقعی بین آنها ایجاد می شود و حتی خود او می داند که این اتفاقات رخ می دهد و برای بازگشت به مسیر اصلی زندگی به زمان، صبوری وتراپی و جلسات زوج درمانی نیاز است. هردوی آنها با واقع گرایی می دانند که هر کدام یک طلاق را پشت سرگذاشته اند و نمی خواهند دوباره با یک کابوس و نبرد مالی روبرو شوند.

اختلافات میان جنیفر لوپز و بن افلک؟ فعلا مشکلی نیست

بسیاری افراد بر این باورند که این زوج در مورد مسائل مختلفی، افکار و دیدگاه های یکسانی ندارند و همین موانعی در ارتباط آنها ایجاد کرده است. کابوس های مالی دست از سر J LO بر نمی دارد/ معضلات جدید زندگی جنیفر لوپز و بن افلک جنیفر لوپز و بن افلک بعد از حدود 17 سال مجددا به هم بازگشتند و در جولای 2022 در لاس وگاس با هم ازدواج کردند و کمی بعد از آن برای ماه عسل به پاریس سفر کردند. یک ماه بعد از آن، نیز یک جشن عروسی در عمارت بن افلک برگزار کرده و در کنار دوستان و خانواده به شادی پرداختند. کمی بعد از ازدواج دوم، آنها همراه با فرزندانشان به دومین ماه عسلشان رفتند و در کنار هم بسیار شاد و خوش بودند. جدیدترین اخبار سینما:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...