کارتون فرار مدیر و شله زرد ها؛ درویش پنهان شده زیر گلیم!

کدخبر (202677) 12 تیر 1402 | ساعت 11:39
0 144
مدیرعامل پرسپولیس در حالی که باید در جایگاه مدیر و نفر اول اجرایی باشگاه بخشی از امروز را به پاسخگویی و افکار عمومی اختصاص می داد در شرایطی عجیب فرار کرد.

به گزارش سرخ نیوز، وقتی آدم یک طرف دنیا فلورنتینو پرز را می بیند و عملکرد و رفتار و گفتارش را می بیند و در سوی دیگر رضا درویش را که روی صندلی عقب خوابیده و مثل کارتون‌های کلاسیک خودش را زیر کتی کوچک پنهان کرده و با چند ظرف شله زرد از دست خبرنگاران و طرفداران فرار می کند باعلامت سوال‌های از مواجه می شود.

بزرگترین پتانسیل فوتبال آسیا که می تواند یکی از پررونق ترین وپولسازترین صنایع کشور باشد با ساختار مدیریتی عجیبش هرسال وضعش بحرانی تر شده و برای بقا دست و پا می زند.
رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس " فوتبال هم مثل زندگی آدم‌ها باید پیشرفت کند و نسبت به زمانی که در آن هستیم تغییر کند؛ مثل تکنولوژی و شبکه‌های اجتماعی و چیز های دیگر. در حال حاضر فوتبال در حال از دست دادن ارزش خود است و کرونا ضربه بزرگی به همه ما زد. فوتبال یک ورزش جهانی است و در حال حاضر بسیاری از جوان ها علاقه‌ای به فوتبال ندارند چون این ورزش در حال از دست دادن جذابیتش است و به همین دلیل باید تغییراتی ایجاد شود. مانند دهه ۵۰ میلادی و تصمیم سانتیاگو برنابئو که مخالفت های زیادی را به همراه داشت." این حرف‌ها از دهان مردی بیرون می آید که با مدیریتش توانسته رئال مادرید را تبدیل به باشگاهی فراتر از تمام باشگاه‌های بزرگ دنیا کند.
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و حرف‌های جالب این مدیر بزرگ و قدرتمند بعد از جذب یک ستاره جوان که می تواند همراه تیم جام های متعدد ببرد و حتی صاحب توپ طلای جهان شود:
" جود بلینگهام ستاره انگلیسی سابق دورتموند امروز در این جا و با ما است چرا که خودش تصمیم گرفت که با ما باشد. او رئال مادرید را انتخاب کرد در صورتی که می توانست انتخاب های دیگری هم داشته باشد و راهی باشگاه های دیگر شود. به باشگاه خوش آمدی و از تو متشکرم.” حرفهای او را مقایسه کنید با تفکر برخی مدیران که برای بزرگ نشان دادن باشگاه سعی می کنند شخصیت بازیکن را پایین بیاورند. اما پرز ابایی ندارد که به ستاره جوانی که از چنگ کوسه ها در آورده بگوید که چقدر از جذب او خوشحال است و می داند این خدشه‌ای نه به جایگاه خودش و نه رئال مادرید وارد نمی کند.

و در ادامه ادبیات او جالب توجه است:

”جود عزیز آن لحظه ای که مدت ها منتظرش بودی فرا رسیده است. از تو برای تمام کار هایی که انجام دادی تا به رئال مادرید بپیوندی متشکرم. تو یک مادریدیستا هستی و قهرمانی های رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را دیده ای و می دانی که این باشگاه روحیه ای تسلیم ناپذیر دارد.جود عزیز تو به تازگی به عنوان بهترین بازیکن بوندسلیگا انتخاب شده ای. آمدن به رئال مادرید رویای بزرگ تو بود و به تو تبریک می گویم که به این جا آمدی."

جود بلینگام و پرز چقدر این حرف‌ها سیاست‌مدارانه و تاثیرگذار هستند و قطعا روی ستاره جوانی که با رویاهای بزرگی به بهترین باشگاه جهان آمده تاثیر می گذارد. چه بخواهیم چه نه فوتبال ایران باید تغییرات اساسی در ساختار مدیریتش انجام بدهد تا جا برای کسانی که صاحب تفکر و فلسفه هستند در مدیریت فوتبال باز شود. در غیراین‌ صورت شاید فصلی هم با قهرمانی بگذرد اما بحران همیشه پشت در خواهد بود و هر موفقیتی تنها یک اتفاق.

آخرین اخبار فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...