کارشکنی‌های دانا وایت علیه حبیب نورماگومدوف ادامه دارد؛ این بار نوبت پسرعموی او بود!

دانا وایت سخت‌گیری‌های همیشگی خود را این بار برای عموزاده حبیب نورماگومدوف اعمال می‌کند.
کدخبر (178085) | 20 اردیبهشت 1402 | ساعت 10:33
0 394
کارشکنی‌های دانا وایت علیه حبیب نورماگومدوف ادامه دارد؛ این بار نوبت پسرعموی او بود!
دانا وایت سخت‌گیری‌های همیشگی خود را این بار برای عموزاده حبیب نورماگومدوف اعمال می‌کند.

به گزارش سرخ نیوز،‌ دانا وایت رئیس UFC به تازگی عنوان کرده است که مبارز و مدعی نوظهور دسته خروس وزن، عمر نورماگومدوف که در واقع پسر عموی مبارز افسانه‌ای حبیب نورماگومدوف است، برای یافتن رقبایی برای مبارزه که در رنکینگ هم قرار داشته باشند، با مشکل مواجه شده است. این در حالی است که او تاکنون توانسته در همه 16 مبارزه خود در ام ام ای به پیروزی برسد. عمر نورماگومدوف که به «عقاب جوان» ملقب شده، در حال حاضر در رده یازدهم رنکینگ دسته خروس‌وزن جای دارد اما به نظر می‌رسید UFC در پیدا کردن رقیبی برای مبارزه با او با مشکل مواجه شده است. وقتی از دانا وایت در جریان یک کنفرانس خبری درباره چنین مساله‌ای سوالی پرسیده شد، او عنوان کرد:
ما قبلاً در مورد عمر نورماگومدوف صحبت کردیم. او مبارزی است که هر کسی تمایل ندارد با وی وارد رقابت شود. ما مشخصا با او به توافقی دست پیدا می‌کنیم. طبیعتا وقتی شما وارد لیست 10 مبارز برتر می‌شوید، کار سخت می‌شود و هر چه رنکینگ شما بالاتر برود، پیدا کردن حریف هم دشوارتر می‌شود. هیچ مبارزی نمی‌خواهد ریسک مبارزه با کسی را که هنوز پشت سر آنها قرار دارد و رنکینگ‌دار نیست، بپذیرد. در حالت کلی همه می‌گویند ما مبارزه خواهیم کرد اما آنها به طور خصوصی اعلام می‌کنند که حاضر به رقابت نیستند.
کارشکنی‌های دانا وایت علیه حبیب نورماگومدوف ادامه دارد؛ اینبار نوبت پسرعموی او بود!

مشکلاتی که برای خانواده نوماگومدوف تازگی ندارد

با این حال چنین صحبت‌هایی برای حبیب نورماگومدوف جدید نیست و او پیش‌تر هم با چنین وضعیتی مواجه شده بود و به نوعی برایش حالتی نوستالژیک دارد حبیب نورماگومدوف پس از شنیدن این اظهارات از سوی دانا وایت، در شبکه‌های اجتماعی یادآوری کرد که در اوایل دوران حرفه‌ای هم تیمی خود اسلام ماخاچف نیز با وضعیت مشابهی روبرو شده بود. در آن زمان حبیب برای آنکه برای اسلام ماخاچف رقیبی پیدا کند و تجربه وی را در مبارزات بالا ببرد، با جدیت تلاش کرد. حبیب در واکنش به این اتفاقات می‌گوید:
ما چنین شرایطی را با اسلام ماخاچف داشتیم و حالا نوبت عمر است. این طبیعی است، UFC همیشه این مشکل را داشته است، اما آنها آن را حل می کنند. من و تیمم نیز آماده کمک به توسعه و ارتقای عمر هستیم.
کارشکنی‌های دانا وایت علیه حبیب نورماگومدوف ادامه دارد؛ اینبار نوبت پسرعموی او بود! صحبت‌های حبیب به مشکلات مبارزانی اشاره دارد که اغلب برای ورود به رده‌بندی با آن مواجه هستند، چراکه مبارزان دارای رنکینگ اغلب تمایلی برای به خطر انداختن موقعیت خود با رویارویی با حریفان خطرناک بدون رنکینگ ندارند. حبیب نورماگومدوف و تیمش باید فعالانه کار می‌کردند تا ماخاچف تجربه لازم و مبارزان اسم و رسم‌دار را برای صعود به رنکینگ به دست آورد و اکنون همان کمک و راهنمایی را به عمر نورماگومدوف که به نوعی کمک به ادامه میراث خانواده نورماگومدوف در UFC است، ارائه می‌کنند. با حمایت حبیب و یکی از تیم‌های برتر ام ام ای، عمر نورماگومدوف ممکن است به زودی فرصت‌های لازم را برای اثبات خود به عنوان یک مدعی واقعی در دسته خروس وزن را به دست آورد. بیشتر بخوانید:  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...