هیچ چیز متوقف نمی شود؛ تصویری که بار دیگر احتمال بازگشت حبیب نورماگومدوف را زنده کرد!

تصاویری از تمرین حبیب نورماگومدوف با سرمربی خود علی عبدالعزیز منتشر شده است که شایعات بازگشت این مبارز داغستانی را داغ تر از قبل می کند.
کدخبر (176351) | 16 اردیبهشت 1402 | ساعت 12:20
0 230
هیچ چیز متوقف نمی شود؛ تصویری که بار دیگر احتمال بازگشت حبیب نورماگومدوف را زنده کرد!
تصاویری از تمرین حبیب نورماگومدوف با سرمربی خود علی عبدالعزیز منتشر شده است که شایعات بازگشت این مبارز داغستانی را داغ تر از قبل می کند.

به گزارش سرخ نیوز، حبیب نورماگومدوف در ورزش ام ام ای نامی برای خود دست و پا کرد و میراثی را از خود به جای گذاشت تا برای لقب دادن به او به عنوان بهترین مبارز تمام دوران، دلیل محکمی داشته باشیم. قهرمان سابق دسته سبک وزن UFC پس از شکست دادن جاستین گیجی در سال 2020، با رکورد 29 پیروزی و بدون شکست بازنشسته شد.

حبیب نورماگومدوف به رینگ هشت ضلعی برمی گردد؟

با این حال حبیب نورماگومدوف اخیرا پس از اینکه اعلام کرد خبرهای بزرگی در راه است، هوادارانش را به کنجکاوی وا داشت. به نظر می‌رسد حبیب قصد بازگشت دارد اما به کجا مشخص نیست و همین مساله هواداران را به انجام گمانه‌زنی‌های مختلف انداخته است. هیچ چیز متوقف نمی شود؛ تصویری که بار دیگر احتمال بازگشت حبیب نورماگومدوف را زنده کرد! جالب اینجاست که بلافاصله پس از افشای این موضوع، قهرمان سابق UFC نیز فاش کرد که در ابوظبی معاینه پزشکی انجام داده است. چند روز پس از انتشار این تصویر، ستاره داغستانی در حال تمرین با سرمربی خود علی عبدالعزیز مشاهده شد. حبیب اعلام کرده است که خبر بازگشت او ارتباطی به ام ام ای ندارد اما طرفدارانش دوست دارند که این بازگشت مرتبط به رینگ هشت ضلعی باشد نه چیز دیگری! در عین حال علی عبدالعزیز با انتشار پستی در اینستاگرام بار دیگر به این شایعات دامن زد و بحث بازگشت او به ام ام ای را مجددا به راه انداخت. عبدالعزیز در اینستاگرام عکسی از خود با حبیب نورماگومدوف، قهرمان سابق UFC به اشتراک گذاشت که در آن عقاب در حال تمرین دیده می‌شود. عبدالعزیز در رابطه با این پست نوشته:
این کار برای زندگی هیچگاه متوقف نمی‌شود.
به جرات می‌توان گفت با پست اخیر علی عبدالعزیز، اشتیاق هواداران برای اطلاع از اعلامیه حبیب نورماگومدوف افزایش یافته است.

هیچ چیز متوقف نمی شود؛ تصویری که بار دیگر احتمال بازگشت حبیب نورماگومدوف را زنده کرد!مبارزه تاریخی حبیب نورماگومدوف در مقابل کانر مک گرگور

در 6 اکتبر 2018 در بزرگترین مبارزه UFC تاریخ، حبیب نورماگومدوف مقابل کانر مک گرگور قرار گرفت. مسابقه پر از نفرت و انتقام که در ورزشگاه T-Mobile Arena در لاس وگاس نوادا برگزار شد. هر دو مبارز عطش زیادی برای رقابت داشتند و پیش از شروع مبارزه دائما یکدیگر را با حرف‌هایش نیش زده بودند. رقابت آنها بدون شک یکی از بهترین مبارزاتی بود که تاکنون در ورزش برگزار شده است. هیچ چیز متوقف نمی شود؛ تصویری که بار دیگر احتمال بازگشت حبیب نورماگومدوف را زنده کرد! در آن مبارزه حبیب نورماگومدوف نه تنها توانست در راند چهارم کانر مک گرگور را سابمیشن کند و شکست دهد بلکه از برگزاری آن رویداد و پیروزی در آن، درآمد هنگفتی بدست آورد و پول خوبی به جیب زد. طبق گزارش‌ها عقاب دستمزد پایه 2 میلیون دلاری داشت و از طرف دیگر، کانر مک گرگور به دستمزد پایه 3 میلیون دلاری رسید. شایان ذکر است که پرداخت پایه شامل سهم پرداخت به ازای هر بازدید و سایر مشوق‌ها می‌شود. با در نظر گرفتن فروش 2.4 میلیون پرداخت به ازای این مبارزه، انتظار می‌رود که هر دو مبارز چیزی حدود 20 تا 50 میلیون دلار از مسابقه خود به دست آورده‌اند. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...