کار سخت ست رالینز برای حفظ قهرمانی / 5 کاندیدای قهرمانی سنگین وزن WWE

کدخبر (192540) | 20 خرداد 1402 | ساعت 15:44
0 171
کار سخت ست رالینز برای حفظ قهرمانی / 5 کاندیدای قهرمانی سنگین وزن WWE
ست رالینز برای حفظ عنوان قهرمانی خود، ۵ حریف بالقوه خواهد داشت.

به گزارش سرخ نیوز، مسابقه ست رالینز مقابل ای جی استایلز در نایت آف چمپیونز 2023، عامل قهرمانی رالینز و رسیدن او به کمربند سنگین وزن WWE شد.

کشتی‌گیری که برای مدتی طولانی از رسیدن به یکی از عناوین اصلی قهرمانی دبلیو دبلیو ای دور مانده بود، حالا یکی از نام‌های اصلی کمپانی محسوب می‌شود.

اما چالش اصلی، این است که احتمالا در آینده‌ای نزدیک ست رالینز هم از WWE به هالیوود می‌رود و کمربند سنگین وزن، به یک قهرمان جدید نیاز خواهد داشت.

اما قهرمان جدید WWE، چه کسی خواهد بود؟ این سوالی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. 

گزینه‌های WWE برای قهرمانی کمربند سنگین وزن

در صورت تمرکز ست رالینز روی حرفه سینمایی، جدایی موقت یا حتی دائمی او از WWE دور از ذهن نیست و در چنین شرایطی، نیاز به انتخاب قهرمانی جدید است. در حال حاضر، ۵ گزینه بالقوه وجود دارد که می‌توانند برنده بعدی کمربند قهرمانی سنگین وزن WWE باشند.

اج

آدام کپلند که در دنیای کشتی کج با نام اج شناخته می‌شود، یکی از مهم‌ترین کشتی‌گیران تاریخ است. او پس از بازگشت از مصدومیت سنگین خود که منجر به ۱۰ سال دوری از میادین شده بود، باز هم در قامت یک ستاره ظاهر و خود را لایق رسیدن به یک عنوان قهرمانی مطرح کرده است. اج، آخرین بار ۱۲ سال پیش و قبل از مصدومیت سنگین خود، به یکی از عناوین قهرمانی اصلی کمپانی WWE رسید و از آن زمان تا الان، موفقیت دیگری کسب نکرده است. او در حال حاضر به عنوان کشتی‌گیر نیمه‌وقت با WWE همکاری می‌کند اما این نمی‌تواند مانعی از رسیدن او به عنوان قهرمانی سنگین وزن باشد. 

دیمین پریست

لوئیس مارتینز که با لقب دیمین پریست فعالیت می‌کند، یکی از مستعدترین کشتی‌گیران حال حاضر دنیاست و این موضوع بر کسی پوشیده نیست. این ورزشکار ۴۰ ساله، شاید بدشانس بود که زودتر از این‌ها به دبلیو دبلیو ای نپیوست و نتوانست دوران باشکوه‌تری را تجربه کند. پریست، ستاره جدید کمپانی است و می‌تواند آینده‌ای جذاب رقم بزند، اگر فرصت رسیدن به یکی از عناوین قهرمانی اصلی را داشته باشد. او در گروه بلادلاین، پتانسیل بالای خودش را به نمایش گذاشت و توانایی خود در سرگرم‌کردن مخاطب را به رخ کشید. در صورتی که ست رالینز کمربند قهرمانی خود را از دست دهد، شاید بتوان دیمین پرسیت را لایق‌ترین فرد برای رسیدن به آن دانست. 

جانی گارگانو

تقریبا کسی نیست که بر پتانسیل و استعداد ویژه جانی گارگانو، نظر مثبت نداشته باشد؛ پتانسیل و استعدادی که متاسفانه از سوی WWE نادیده گرفته شده تا گارگانوی ۳۵ ساله، به چیزی که لیاقتش را داشته نرسد و کماکان به عنوان یک کشتی‌گیر متوسط به کار خود ادامه دهد. جانی گارگانو یک کشتی‌گیر بالفطره است؛ او همانقدر که در رینگ خوب عمل می‌کند، در سرگرم کردن هواداران نیز بی‌نظیر است و اگر خط داستانی مناسب و شانس خودنمایی داشته باشد، می‌تواند به یک ستاره قابل اتکا تبدیل شود. 

گونتر

کریستین هان که با نام گونتر در رینگ حاضر می‌شود، دارنده فعلی کمربند اینترکانتیننتال (بین قاره‌ای) دبلیو دبلیو ای است. این کشتی‌گیر اتریشی، آینده WWE محسوب می‌شود و قطعا به یکی از عناوین اصلی قهرمانی کمپانی خواهد رسید. گونتر ۴ سال است که به دبلیو دبلیو ای پیوسته و بیش از یک سال است که کمربند قهرمانی بین قاره‌ای را در اختیار دارد. او علاوه بر شخصیت کاریزماتیک و توانایی مبارزه بالای خود، حالا تبدیل به کشتی‌گیری پخته و باتجربه شده که می‌تواند قهرمان بعدی کمربند سنگین وزن، لقب گیرد. 

سمی زین

سمی زین بیش از ۱۰ سال است که برای WWE کشتی می‌گیرد اما جز ۳ قهرمانی بین قاره‌ای و یک قهرمانی تگ تیم، دستاورد دیگری از خود به جا نگذاشته است. زین بین هواداران شخصیت محبوبی دارد و کشتی‌گیر خوبی هم به حساب می‌آید. توانایی او در سرگرم‌کردن مخاطبان، سطح بسیار بالایی دارد و به راحتی می‌تواند توجهات را به خود جلب کند. شاید بعد از ست رالینز، نوبت این کشتی‌گیر قدرنادیده باشد که به اولین عنوان قهرمانی جهان خود در WWE دست یابد.  شنیده می‌شود که ست رالینز برای حداکثر ۲ یا ۳ رویداد دیگر از کمربند قهرمانی خود دفاع می‌کند و پس از آن، برای دنبال کردن حرفه سینمایی، آن را خواهد باخت تا موقتا از کشتی کج فاصله بگیرد.

جدیدترین اخبار کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...