تتوهای عجیب خانواده جانسون؛ از گاو برهمای بازوی راک تا شعر سیلویا پلات روی بدن آوا رین

آوا رین، دختر دواین جانسون، مانند پدرش تتوهای بسیاری برروی بدن خود دارد.
کدخبر (191274) | 19 خرداد 1402 | ساعت 23:36
0 208
تتوهای عجیب خانواده جانسون؛ از گاو برهمای بازوی راک تا شعر سیلویا پلات روی بدن آوا رین
آوا رین، دختر دواین جانسون، مانند پدرش تتوهای بسیاری برروی بدن خود دارد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، آوا رین یا سیمون جانسون، دختر دواین جانسون است که چهارمین نسل از خانواده آنوایی محسوب می‌شود که به WWE پیوسته است. آوا رین علاوه‌بر مهارت‌هایش در کشتی، شباهت دیگری به پدرش دارد و آن هم خالکوبی‌های متعددی است که او روی بدنش انجام داده است. راک و دخترش تتوهای عجیب و زیادی روی بدن خود دارند که البته تتوهای آوا رین نسبت به پدرش جدیدتر بوده و در ورزش کمی ناشناخته محسوب می‌شود. آوا رین روی استخوان‌های طرقوه چپ و راست بدنش دو تتو دارد که هر دو به‌صورت جمله هستند.

تتوهای آوا رین

روی استخوان سمت چپ نوشته شده «من معدنچی قبلی بودم که از طلا بود» و برروی استخوان سمت راست نوشته شده «آهنگ عاشقانه دختر دیوانه». او هم مانند راک روی بازوها و مپ دستانش خالکوبی‌هایی دارد که دیگر نوشته نیستند و به‌صورت علائم گرافیکی دیده می‌شوند. دواین جانسون و آوا رین، پدر و دختری هستند که رابطه خوبی با یکدیگر دارند اما به نظر نمی‌رسد هیچ یک از این خالکوبی‌ها به رابطه آن‌ها ارتباطی داشته باشد. تتوهای عجیب خانواده جانسون؛ از گاو برهمای بازوی راک تا شعر سیلویا پلات روی بدن آوا رینتتوی سمت چپ بخشی از متن ترانه «قلب طلا» از نیل یانگ است. آوا رین از طرفداران خوانندگان نسل‌های قدیمی است و AC/DC و بون جووی خوانندگان محبوب وی هستند. تتوی سمت راست نیز شعری از سیلویا پلات است که در آگوست 1953 منتشر شد و داستان عاشقانه یک دختر دیوانه را روایت می‌کند. این شعر از دلشکستگی، توهم و عشق می‌گوید و به این می پردازد که آیا احساسات و خاطرات عشق این دختر واقعی بودند یا تخیلی. در مجموع به نظر می‌رسد راک نسبت به دخترش تتوهای کمتری روی بدنش دارد؛ اگرچه خالکوبی‌های او بزرگ‌تر و قابل توجه‌تر هستند. یکی از این تتوها روی بازوی سمت راست او قرار دارد که نماد گاو برهما است. دیگری روی سینه‌اش قرار دارد که یک اثر هنری از قبیله‌ پلینزی برای نشان دادن گذشته اجدادی او است. در واقع آوا رین تتوهای بیشتری نسبت به پدرش دارد. او در توئیتی عنوان کرد که هفت خالکوبی روی بدنش دارد اما از آنجایی که این تتوها کوچک هستند، آنچنان به چشم نمی‌آیند. تتوهای عجیب خانواده جانسون؛ از گاو برهمای بازوی راک تا شعر سیلویا پلات روی بدن آوا رین

فعالیت مشترک راک و دخترش

راک و دخترش، آوا رین، علاقه زیادی به کشتی دارند و در واقع از همین طریق بود که توانستند رابطه بهتری با یکدیگر داشته باشند. راک از این فعالیت مشترک استفاده کرد تا به دخترش نزدیک‌تر شود. دواین جانسون چندی پیش در مصاحبه‌ای عنوان کرده بود که در گذشته، به‌دلیل مشغله کاری، کمتر فرصت ارتباط با دخترش را پیدا می‌کرد اما ورود سیمون به کشتی کمک کرد تا آن‌ها رابطه‌شان را احیا کنند. تتوهای عجیب خانواده جانسون؛ از گاو برهمای بازوی راک تا شعر سیلویا پلات روی بدن آوا رین با ورود آوا رین به دنیای کشتی کج، کمتر کسی تصور می‌کرد او بتواند از زیر سایه پدرش خارج شود اما او خیلی زود نشان استعداد بالایی در این عرصه دارد و حالا با روند خوبی که داشته، توانسته جایگاه مستقل خود را بسازد. آخرین خبرها از ورزش کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...