لکه‌ای بزرگ بر میراث مبارزی بزرگ؟ / کانر مک گرگور و احتمال انصراف دقیقه آخری از یک مبارزه جنجالی

از آنجایی که هنوز تکلیف کانر مک گرگور با USADA مشخص نیست، ممکن است برگزاری مبارزه مایکل چندلر به تأخیر بیافتد.
کدخبر (177078) | 17 اردیبهشت 1402 | ساعت 13:47
0 131
لکه‌ای بزرگ بر میراث مبارزی بزرگ؟ / کانر مک گرگور و احتمال انصراف دقیقه آخری از یک مبارزه جنجالی
از آنجایی که هنوز تکلیف کانر مک گرگور با USADA مشخص نیست، ممکن است برگزاری مبارزه مایکل چندلر به تأخیر بیافتد.

به گزارش سرخ نیوز، جامعه ام ام ای مشتاقانه منتظر بازگشت کانر مک گرگور، فوق ستاره UFC، است. طبق گزارش‌ها، مک گرگور باید در اواخر سال 2023 با مایکل چندلر، قهرمان سه باره دسته سبک وزن Bellator، مبارزه کند. هر دو مبارز، فیلم‌برداری سی و یکمین فصل برنامه TUF را به پایان رسانده‌اند و این برنامه، نهم خرداد (30 می) از ESPN پخش خواهد شد. به نظر می‎‌رسد که این دو مبارز در پایان این برنامه با یکدیگر مبارزه خواهند کرد. پیش‌بینی‌های زیادی در رابطه با برگزاری این مبارزه انجام شده و از آنجایی که هنوز تکلیف مک گرگور با USADA مشخص نیست، ممکن است برگزاری این مبارزه به تأخیر بیافتد. به‌نظر می‌رسد که «آهن»، حریف مبارزه بعدی مک گرگور، تقریباً مطمئن است که «بدنام» بازخواهد گشت. چندلر در رابطه با مک گرگور اظهار کرد که او همواره قصد دارد تا به هر قیمتی که شده، در مرکز توجهات باقی بماند و دقیقاً به همین دلیل، او حتماً دوباره به UFC باز خواهد گشت. او همچنین عنوان کرد که حضور مک گرگور در BKFC 41، بدون اجازه دانا وایت، رییس UFC، یکی دیگر از جنجال‌هایی است که او اخیراً به پا کرده تا بار دیگر، توجه بیشتری را به خود جلب کند. لکه ای بزرگ بر میراث مبارزی بزرگ / نقشه مک گرگور چیست؛ کنار کشیدن در لحظه آخر؟

صحبت های رقیب کانر مک گرگور در رابطه با این فوق ستاره ایرلندی

ESPN اخیراً با مایکل چندلر مصاحبه کرده و او در این مصاحبه نظرات خود را در رابطه با حضور مک گرگور در BKFC 41 و بازگشت او به قفس بیان کرد. چندلر گفت:
کانر عمیقاً ورزش‌های رزمی را دوست دارد و بسیار به هنرهای رزمی علاقه دارد و من فکر می‌کنم که غرور او به بزرگی تگزاس است! به همین دلیل، او نیاز دارد که دوباره این هیجان را حس کند و سروصدای جمعیت را بشنود و برای 15 الی 25 دقیقه احساس کند که مانند خداست و هرکاری از دستش برمی‌آید.
او در ادامه اظهار کرد:
من دقیقاً به همین دلیل فکر می‌کنم که او دوباره باز خواهد گشت، اما لکه بزرگی به میراث خودش وارد خواهد کرد؛ به طوری تا آخرین لحظه، طوری رفتار می‌کند که قطعاً باز می‌گردد و دقیقاً در لحظه آخر کنار می‌کشد و تمام این کارها را برای جلب توجه مردم نسبت به خود انجام می‌دهد.
چندلر توضیح داد که با توجه به علاقه شدید مک گرگور به جلب توجه دیگران، این مبارز ایرلندی چطور در ادامه رفتار خواهد کرد. مک گرگور قطعاً مبارزی است که می‌تواند در لحظه آخر، همه چیز را عوض کند و تاکنون توجه میلیون‌ها طرفدار را به خود، دیدگاهش و شخصیتش جلب کرده است. دگرگونی فیزیکی کانر مک گرگور؛ عضلاتی که هر روز برجسته‌‌تر می‌‌شوند

حضور مبارز ایرلندی در BKFC 41

چندلر در این مصاحبه عنوان کرد که شهرت مک گرگور باعث شده که او فراموش کند که او در اصل یک مبارز است. «آهن» ادعا کرد که «بدنام» هم‌اکنون به یکی از پرطرفدارترین سلبریتی‌های دنیا تبدیل شده و این موضوع باعث شده که او گاهاً فراموش کند که او در اصل یک مبارز است؛ چراکه عشق او به قرار گرفتن در مرکز توجه دیگران، بر علاقه او به مبارزه غلبه دارد. چندلر در رابطه با حضور مک گرگور در BKFC 41 اظهار کرد که چنین رفتارهایی از سمت مک گرگور موجب تعجب او نمی‌شود؛ چراکه مک گرگور همواره به‌دنبال جلب توجه است. مک گرگور همچنین در فیلم‌برداری برنامه TUF 31 عنوان کرد که قصد دارد همچنان تا مدت‌ها در ام ام ای به مبارزه کردن ادامه دهد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...