کیلومترها دورتر از استرالیا؛ فدرر در حال استراحت لاکچری!

بدون شک راجر فدرر با قهرمانی های پیاپی در سال های طولانی یکی از بزرگ ترین تنیسورهای تاریخ خواهد بود، اما ماشین های سوپر لاکچری راجر فدرر که در طول این سال ها جمع آوی کرده، وجهه جدیدی از این تنیسور را به نمایش گذاشته است.
کدخبر (127211) | 26 دی 1401 | ساعت 21:32
0 147
کیلومترها دورتر از استرالیا؛ فدرر در حال استراحت لاکچری!
بدون شک راجر فدرر با قهرمانی های پیاپی در سال های طولانی یکی از بزرگ ترین تنیسورهای تاریخ خواهد بود، اما ماشین های سوپر لاکچری راجر فدرر که در طول این سال ها جمع آوی کرده، وجهه جدیدی از این تنیسور را به نمایش گذاشته است.

به گزارش سرخ نیوز، سال 2022 یک سال بسیار مهم و خاص برای دنیای تنیس بود. در این سال چند اتفاق مهم رخ داد که حذف نواک جوکوویچ از مسابقات تنیس آزاد استرالیا یا کنار گذاشتن تنیس بازان بلاروس و روسی از آخرین دوره مسابقات ویمبلدون از جمله آنها بود اما بیش از هر اتفاقی، خداحافظی دو اسطوره این ورزش یعنی سرنا ویلیامز و راجر فدرر به چشم می‌آید. کیلومترها دورتر از استرالیا؛ فدرر در حال استراحت لاکچری! قهرمان سوئیسی تنیس به هر روشی تلاش کرد تا همچنان در جریان مسابقات بماند و شاید هم برای آخرین قهرمانی در یک گرند اسلم تلاش کند اما موفق نشد و در نهایت در جریان مسابقات لیورکاپ با دنیای تنیس خداحافظی کرد. در این رقابت راجر به همراه دوست و رقیب دیرینه خود رافائل نادال یک مسابقه دوبل انجام دادند و پس از پایان دیدار در حالیکه هر دو قهرمان بزرگ تنیس در میان اشک‌هایشان غوطه‌ور بودند، فدرر برای همیشه با تنیس وداع کرد. کیلومترها دورتر از استرالیا؛ فدرر در حال استراحت لاکچری! حالا در حالیکه اولین گرند اسلم سال در استرالیا آغاز شده، راجر از خانواده، سرگرمی‌‌ها و علایق خود مانند سفر و ماشین‌های لاکچری و گرانقیمت خود لذت می‌برد. کلکسیون‌ ماشین فدرر همواره توجه همه را به خود جلب کرده و او این روزها بیش از زمانی که درگیر مسابقات تنیس بود، وقت دارد تا به آنها رسیدگی کند و سفر برود.

کلکسیون ماشین های راجر فدرر اسطوره سوئیسی تنیس

مرسدس CLS 450 4Matic کوپه یکی از ابر ماشین‌هایی است که فدرر پس از قهرمانی در جام مرسدس در اشتوتگارت در سال 2018 در پارکینگ خانه‌اش آن را پارک کرد. کیلومترها دورتر از استرالیا؛ فدرر در حال استراحت لاکچری! مرسدس بنز کلاس E چهار سیلندر با بیش از 600 اسب بخار مناسب فصول تابستان است که فدرر برای سفرهای تابستانی از آن استفاده می‌کند. استثنای کلکسیون تنیس باز سوئیسی یک رنج روور غول پیکر و اسپورت SVR از شرکت انگلیسی SUV است؛ یک خودروی پنج نفره خانوادگی که قادر به ارائه حداکثر قدرت 567 اسب بخار است. کیلومترها دورتر از استرالیا؛ فدرر در حال استراحت لاکچری! قهرمان سوئیسی یک بنز SLR زرد هم دارد. یک کوپه فوق العاده انحصاری با عملکرد بی‌نظیر که ارزشی معادل 456 هزار دلار دارد. احتمالاً ماشین مورد علاقه فدرر که اغلب در رویدادها آن را به هوادارانش نشان می‌دهد یا در شبکه‌های اجتماعی عکسی از آن پست می‌کند، نسخه سوپر اسپورت خانواده SLS بنز است که ارزشی معادل 180 هزار یورو دارد. کیلومترها دورتر از استرالیا؛ فدرر در حال استراحت لاکچری! البته چشمگیرترین SUV‌های مرسدس هم در پارکینگ فدرر جایگاه خود را دارند و نمی‌توان آنها را نادیده گرفت. این سبک از ماشین‌ها برای مردم سوئیس که معمولا به سفرهای بین شهری علاقه دارند، طرفداران زیادی دارد. ارزش این سبک از ماشین‌های فدرر در حدود 250 هزار دلار است. کیلومترها دورتر از استرالیا؛ فدرر در حال استراحت لاکچری! یکی از پردرآمدترین ورزشکاران جهان، سفیر برند اشتوتگارت است؛ موقعیتی که به فدرر این فرصت را می‌دهد تا با توجه به اینکه مرسدس بنز هر شش ماه یک مدل جدید به او هدیه می‌دهد، دیگر مجبور به خرید ماشین جدید نباشد. درباره راجر فدرر بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...