فروش 600 میلیون دلاری از مبارزه فلوید می ودر و کانر مک گرگور ؛ دروغ یا واقعیت؟

حدودا ۶ سال از مبارزه تاریخ فلوید می ودر و کانر مک گرگور می‌گذرد اما هنوز حواشی آن به پایان نرسیده است.
کدخبر (152977) | 19 اسفند 1401 | ساعت 15:21
0 1551
فروش 600 میلیون دلاری از مبارزه فلوید می ودر و کانر مک گرگور ؛ دروغ یا واقعیت؟
حدودا ۶ سال از مبارزه تاریخ فلوید می ودر و کانر مک گرگور می‌گذرد اما هنوز حواشی آن به پایان نرسیده است.

به گزارش سرخ نیوز، فلوید می ودر جونیور مبارزی آمریکایی است که در سال 2015 آخرین مبارزه خود را انجام داد. این مبارزه مقابل آندره برتو اهل کشور هایتی بود و او موفق شد تا آندره برتو را شکست دهد. رکورد فلوید می ودر بسیار فوق العاده بود و او با این برد، تعداد پیروزی هایش را به عدد 49 رساند او در طول دوران حرفه ای خود هیچ شکستی را تجربه نکرد. با این حال او اصرار داشت که تعداد پیروزی های خود را به عدد 50 برساند و این موضوع باعث شد تا او در سال 2017 دوباره به رینگ مبارزه برگردد. حریف او، کانر مک گرگور بود. این مبارزه در سال 2017 برگزار شد و از آن به عنوان «مبارزه پول» یا «بزرگترین مبارزه تاریخ هنرهای رزمی» یاد می‌شود. مک گرگور مبارزه را خوب شروع کرد اما برتری می ودر جونیور در همان اوایل مبارزه خود را نشان داد. در این مبارزه در نهایت مک گرگور با ناک اوت از فلوید می ودر شکست خورد. فروش 600 میلیون دلاری از مبارزه فلوید می ودر و کانر مک گرگور ؛ دروغ یا واقعیت؟ در ابتدا، 30 میلیون دلار در مجموع برای فلوید می ودر و مک گرگور در نظر گرفته شده بود. با این حال، وقتی تمام ماجرا به اتمام رسید، اخبار حاکی از آن بود که می ودر آمریکایی 300 میلیون دلار و بوکسور ایرلندی 30 میلیون دلار از این مبارزه درآمد کسب کرده بودند. در کنار این موضوع، این مبارزه به دومین مبارزه پرطرفدار تاریخ تبدیل شد و در مجموع 4.3 میلیون دلار از فروش حق تماشای این مبارزه درآمد کسب شده بود. کل درآمدی که از فروش بلیط های T Mobile آرنا کسب شده بود، 55 میلیون دلار بود. در مجموع، کل درآمد کسب شده از این مبارزه، 600 میلیون دلار تخمین زده شد.

مبارزه ای دیگر بین فلوید می ودر و کانر مک گرگور

با توجه به موفقیت بالای مبارزه قبلی آن ها از لحاظ مالی، مبارزه ای دیگر بین آن ها منطقی بود. اما این اتفاق هیچ وقت رخ نداد و ممکن است در آینده این مبارزه برگزار شود. با این حال، ادعاهایی مبنی بر علت برگزار نشدن این مبارزه اظهار شده است. چال سونن یکی از مبارزان سابق UFC در دسته سنگین وزن و متوسط وزن است. توانایی گرپل او برای هواداران این حرفه غیر قابل انکار است. با این حال در خارج از دنیای کشتی و UFC، او در اظهار نظرات خود کمی از حد می‌گذرد و نمی‌تواند خودش را کنترل کند. هواداران به احتمال زیاد کامنت های او را در سال گذشته به یاد دارند. او اظهار کرد که در مبارزه ای که سال 2017 بین کانر مک گرگور و فلوید می ودر برگزار شد، عملکرد مک گرگور از می ودر بهتر بود. فروش 600 میلیون دلاری از مبارزه فلوید می ودر و کانر مک گرگور ؛ دروغ یا واقعیت؟ پادکستی اخیرا توسط ComedyShorts منتشر شده که در آن اندرو شولز استندآپ کمدین میزبان سونن می‌باشد. مبارز سابق UFC در این پادکست اظهار کرد:
این مبارزه بسیار هیجان انگیز و جذاب بود. برگزار کنندگان مبارزه می‌توانستند مبارزه ای دیگر را بین آن ها برگزار کنند چراکه آن ها هر دو به برد مقابل یکدیگر تشنه بودند. آن ها بسیار برای ناک اوت کردن یکدیگر تشنه بودند. این بسیار نادر است.
او در ادامه در مورد مبارزه ای احتمالی بین جان جونز و فرانسیس انگانو صحبت کرد که هیچ وقت برگزار نشد. او دلیل این موضوع را عدم اشتیاق و تمایل طرفین مبارزه را برای این برگزاری آن دانست. مبارزه بین مک گرگور و فلوید می ودر از اشتیاق و هیجان کافی برخوردار بود چراکه هر دو به برگزاری این مبارزه تمایل داشتند. همچنین او اظهار کرد که با توجه به شرایط مبارزه اول، مبارزه دوم می‌توانست از مبارزه قبلی بهتر باشد.

درآمدهای حاصل از این مبارزه دروغ است

سونن اظهار کرد که درآمدهای حاصل از فروش بلیط و حق تماشای هواداران در اخبار مختلف، با بزرگنمایی زیادی اعلام شد. این مبارزه، «مبارزه پول» لقب گرفت اما بسیار در فروش ضعیف عمل کرد. او عنوان کرد که هیچ کسی از داخل خود سازمان UFC این ارقام را تایید نکردو او گفت:
 هیچ کسی تا به حال این ارقام را تایید نکرده است. هیچ مدیرعامل یا هیچ برگزارکننده ای هیچ وقت این اعداد را تایید نکرده است. به طور معمول مبارزاتی که دنباله دار بودند و چندین بار بین دو مبارز انجام شدند، نسبت به یک مبارزه عادی فروش بهتری داشتند. با این حال، آن ها مبارزه دیگری را بین آن ها برگزار نکردند و چنین درآمدهایی واقعی نیست. به عقیده بسیاری، آن ها پول بسیاری به جیب زدند اما همه این اعداد و ارقام دروغ است. آن ها فکر می‌کردند که این مبارزه فروش خوبی خواهد داشت، اما اشتباه می‌کردند.
فروش 600 میلیون دلاری از مبارزه مک گرگور و فلوید می ودر ؛ دروغ یا واقعیت؟ صحت صحبت های سونن قابل تایید نیست. با این حال، نباید از یک اتفاق غافل شویم. سال گذشته، زمانی که در برنامه Jim Rome Show از دانا وایت رئیس UFC در این مورد سوال شد، او اینگونه پاسخ داد:
به هیچ عنوان. من نمی‌خواهم در مورد این موضوع صحبت کنم.
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...