یک استوری اردوی تیم ملی والیبال را به هم ریخت!

این بار کاپیتان تیم ملی با منتشر کردن یک استوری حواشی زیادی ایجاد کرده است.
کدخبر (217368) | 17 مرداد 1402 | ساعت 07:43
0 170
یک استوری اردوی تیم ملی والیبال را به هم ریخت!
این بار کاپیتان تیم ملی با منتشر کردن یک استوری حواشی زیادی ایجاد کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، حواشی که از همان ابتدای شروع لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۳۳ بخش جدا نشدنی از تیم ملی والیبال بوده همچنان با به پایان رسیدن این تورنمنت و حتی در اردوی آمادگی برای مسابقات قهرمانی آسیا با قدرت با پرجاست. این بار محمد موسوی کاپیتان تیم ملی والیبال به این حواشی دامن زده و با انتشار یک استوری در صفحه شخصی‌ اینستاگرام خودش میلاد تقوی دبیر کل فدراسیون والیبال را به حرف واداشته ‌است. موسوی در این استوری اذعان داشت که از وضیعت هتل محل اقامت این تیم در اردوی ارومیه ناراضی می‌باشد و در این هتل حتی امکان سفارش شیشلیک برای او و اعضای تیمش وجود ندارد! با توجه به شرایط حساس کنونی و ناکامی در رقابت‌های لیگ ملت‌های آسیا به نظر می‌رسد آخرین چیزی که تیم ملی والیبال در حال حاضر به آن احتیاج دارد حواشی از این دسته هستند به همین منظور گفت‌و‌گویی با دبیر کل فدراسیون والیبال انجام شده که در ادامه آن را می‌خوانیم:  

اقامت بچه‌ها در یکی از هتل‌های نسبتا خوب شهر ارومیه است

بچه‌های ما از روز شنبه راهی ارومیه شدند و واقعا ارومیه جزو شهرهایی است که همیشه میزبان بسیار خوبی برای مسابقات و اردوها بوده چراکه مردمش والیبال را می‌فهمند و برای آن احترام قائلند. در دو روز گذشته هم گزارشی در خصوص شرایط اقامتی یا خورد و خوراک بچه‌ها نداشتیم. آقای کارخانه به عنوان سرپرست موضوعی را مطرح کردند که آقای داورزنی شخصا از محل اردو بازدید کنند‌. در اردوی الان، هتل محل اقامت بچه‌ها جزو هتل‌های نسبتا خوب شهر ارومیه هست. البته هتل‌های بهتری هم وجود دارد اما به دلیل مشغول بودن هتل‌ها امکان جابجایی وجود نداشت.

بیش از ۱۲ میلیارد تومان فقط هزینه بلیت داده‌ایم!

در سالی که گذشت، هر ماه بیش از پنج میلیارد تومان برای اردوها هزینه شد. تا الان بیش از ۱۲ میلیارد تومان فقط هزینه بلیت تیم‌های ملی بزرگسالان شده است. در این شرایط سخت اقتصادی فدراسیون والیبال تمام توانش را گذاشته و منطقی است که جایی ایراداتی وجود داشته باشد. البته وظیفه فدراسیون هست که این کارها را انجام دهد و والیبال با حضور آقای داورزنی همیشه امکانات در حد توانش را به بهترین نحو در اختیار تیم ملی گذاشته است. یک استوری اردوی تیم ملی والیبال را به هم ریخت!

شیشلیک منع پزشکی دارد!

ما یک منوی غذایی داریم که براساس سال‌ها تجربه مربیان و پزشکان تیم‌های ما، معایبش کم شده و منطقی است که بر اساس نظر پزشکی باید این تغذیه انجام بشود. در مورد این بحث‌هایی که از گوشه و کنار مبنی بر درخواست چند وعده از بعضی غذاها مثل شیشلیک مطرح شده بود، باید بگویم منطقی است که ما طبق چارچوب‌های پزشکی و سلامتی بچه‌ها و کالری مورد نیاز منوی غذایی را تعیین کنیم و اینکه چه کسی چه غذایی را دوست دارد بحث دیگری است. تا امروز به این قضیه پایبند بوده‌ایم و تحت تاثیر پیشنهادات افراد مختلف، بدون در نظر گرفتن اصول تغذیه و پزشکی قرار نخواهیم گرفت. یک استوری اردوی تیم ملی والیبال را به هم ریخت!

فدراسیون تمام  تلاش خود را می‌کند که اعتبار خدشه‌دار نشود

فدراسیون والیبال همیشه طی این ۱۰ سال بیش از حد توانش سعی کرده برای تیم ملی ملی‌اش به ویژه تیم بزرگسالان بهترین امکانات و شرایط را فراهم کند. ما یک خانواده هستیم و مطمئنا نقص‌هایی هم وجود داشته ولی همیشه سعی کردیم مشکلات را در داخل خانواده برطرف کنیم. در سال‌های قبل هم خیلی مشکلات دیگری در کشورهای خارجی و اردوها داشتیم ولی همیشه بازیکنان و کادر فنی می‌‎دانند که فدراسیون تلاش خود را می‌کند تا تیم در بهترین شرایط ممکن وارد مسابقات شود. چرا که والیبال ایران در دنیا اعتباری دارد و نباید کاری کنیم که این اعتبار خدشه دار شود. جلوی کشورهای خارجی صورت خوشی ندارد. به هر حال در حال حاضر در شرایط اقتصادی کنونی مطمئن باشید فدراسیون والیبال با تمام توانش بهترین شرایط را برای تیم ملی فراهم می‌کند. آخرین اخبار والیبال
 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...