یک ملاقات جنجالی؛ تصاویری وایرال شده از دیدار ارلینگ هالند و ایوانا نول در ایبیزا!

ارلینگ هالند در حال حاضر مشغول پشت سر گذاشتن تعطیلات خود در جزیره ایبیزا است. با این حال این فوق ستاره دنیای فوتبال در این جزیره به‌شکلی غیر منتظره در کنار یک چهره جنجالی دیده شده است.
کدخبر (202351) | 11 تیر 1402 | ساعت 23:18
0 829
یک ملاقات جنجالی؛ تصاویری وایرال شده از دیدار ارلینگ هالند و ایوانا نول در ایبیزا!
ارلینگ هالند در حال حاضر مشغول پشت سر گذاشتن تعطیلات خود در جزیره ایبیزا است. با این حال این فوق ستاره دنیای فوتبال در این جزیره به‌شکلی غیر منتظره در کنار یک چهره جنجالی دیده شده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، ارلینگ هالند ستاره تیم فوتبال منچسترسیتی در تصاویری که به تازگی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده در حال وقت گذراندن در کنار مدل مشهور اهل کرواسی یعنی ایوانا نول دیده می‌شود. ایوانا اخیرا با حضور در جام جهانی قطر و چندین مسابقه فوتبال دیگر به‌شدت در فضای مجازی وایرال شده است. حالا این مدل کروات عکسی از خود را در کنار هالند در جزیره ایبیزا به انتشار رسانده است. ایوانا نول مدل کروات

ملاقات هالند و ایوانا نول در سواحل ایبیزا

بر اساس گزارش‌ها ارلینگ هالند و ایوانا نول مدل کروات به‌طور اتفاقی در کلاب ساحلی پلایا سولیل واقع در جزیره ایبیزا با هم روبرو شده‌اند. در عکس مشترکی که اخیرا از این دو نفر در شبکه‌های اجتماعی به انتشار رسیده است هر دوی آنها در حال لبخند زدن دیده می‌شوند. ملاقات هالند و ایوانا نول در سوال ایبیزا انتشار این عکس با واکنش‌های متفاوتی از جانب کاربران روبرو شد. یکی از آنها نوشته است:
آیا او دوست دختری ندارد؟
دیگری نوشته است:
به او دل نبند ارلینگ!
یکی دیگر از کاربران به ارلینگ هالند توصیه کرده است که در دوران تعطیلاتش خیلی به خودش فشار نیاورد و به استراحت بپردازد! ارلینگ هالند ستاره منچسترسیتی هالند نیمی از دوران تعطیلات پیش‌فصل خود را در اسپانیا سپری کرده است. انتظار می‌رود که فوق ستاره منچسترسیتی در فصل آتی نیز همچنان به وظیفه‌اش به‌عنوان یک ماشین گلزنی برای سیتیزن‌ها ادامه دهد.

دوست دختر ارلینگ هالند کیست؟

ارلینگ هالند حالا مدت‌هاست که زندگی شخصی خود را دور از دیدرس رسانه‌ها باقی نگه داشته است. اطلاعات بسیار کمی از زندگی خصوصی این فوتبالیست وجود دارد و تا مدت ها مشخص نبود که دوست دختر هالند چه کسی است. با این حال ارلینگ هالند در ماه نوامبر سال 2022 به‌ همراه فوتبالیست زن یعنی ایزابل هاگسنگ یوهانسن دیده شده بود. پس از آن بود که این زوج تایید کردند که با یکدیگر در دل یک رابطه به‌سر می‌برند. دوست دختر ارلینگ هالند کیست؟ گفته می‌شود که هالند و ایزابل از بچگی با یکدیگر بزرگ شده‌اند و هردو شیفته‌ی فوتبال بوده‌اند. با این حال بنابر گزارش‌ها این‌دو تا زمانی که هالند هنوز در نروژ بود با یکدیگر وارد رابطه عاطفی نشده‌اند. گزارش‌ها حاکی از اینند که این رابطه زمانی آغاز شده است که هالند در آلمان و در تیم دورتموند به‌سر می‌برد. یک منبع آگاه در خصوص این رابطه گفته است:
«به‌نظر می‌رسد که رابطه ارلینگ هالند و ایزابل یوهانسن کاملا جدی است. ایزابل بارها به آلمان و انگلیس سفر کرده است تا با هالند دیدار کند و در حال حاضر نیز این دو نفر در کنار یکدیگر در تعطیلات به‌سر می‌برند. ارلینگ را کل دنیا می‌شناسند و زنان صف خواهند کشید تا پارتنر او باشند. با این حال او پسری بسیار احساساتی است و منطقی جلوه خواهد کرد اگر دوست دوران کودکی‌اش را به‌عنوان پارتنر خود برگزیند.»
انتشار عکس مهاجم منچسترسیتی در کنار ایوانا نول و واکنش کاربران؛ در جستجوی دوست دختر ارلینگ هالند این زوج عاشق ترجیح می‌دهند که روابط خود را بی‌سروصدا دنبال کنند. با این حال ارلینگ هالند و ایزابل یوهانسن تا بحال چند باری نیز در کنار یکدیگر در انظار عمومی ظاهر شده‌اند. ایزابل اخیرا در جشن قهرمانی منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس نیز در کنار هالند دیده شده بود. آخرین اخبار چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...