ماجرا هر روز عجیب‌تر می شود؛ آیا مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ در کولوسئوم برگزار خواهد شد؟

ظاهراً قرار است که مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ در کولوسئوم رم برگزار شود موضوعی که به‌شدت موجب افزایش جذابیت این جدال خواهد شد.
کدخبر (202324) | 11 تیر 1402 | ساعت 23:12
0 190
ماجرا هر روز عجیب‌تر می شود؛ آیا مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ در کولوسئوم برگزار خواهد شد؟
ظاهراً قرار است که مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ در کولوسئوم رم برگزار شود موضوعی که به‌شدت موجب افزایش جذابیت این جدال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، داغ‌ترین بحث این روزهای دنیای ورزش و سرگرمی مربوط به مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ است. بر طبق پیش‌بینی کارشناسان این جدال می‌تواند بدل به پربیننده‌ترین و پرفروش‌ترین مبارزه تاریخ شود. ایده مبارزه مابین دو ابرمیلیاردر همه را مبهوت خود ساخته. با این حال، معدودی از افراد، همچون شان اومالی نیز بودند که واکنش خوبی به این ایده نشان ندادند. شماری از اسطوره‌های MMA ازجمله جان جونز و جورج سنت پیر نیز به ماسک و زاکربرگ پیشنهاد دادند که تمریناتشان را زیرنظر آن‌ها دنبال کنند. در عین حال،  طرفداران نیز شروع به تحقیق درباره سابقه ورزشی دو بیلیونر نمودند. ایلان ماسک در توئیت اخیر خود نوشته است که این مبارزه می‌تواند بدل به یکی از به‌یاد ماندنی‌ترین مبارزات عصر ما گردد. ماسک در توئیت خود نوشته است:

این مبارزه می‌تواند در کولوسئوم رم به انجام برسد.
پس از آن چندین پیج اینستاگرامی با میلیون‌ها دنبال‌کننده نیز این احتمال را تأیید کردند. یکی از این صفحات که بیش از سی میلیون دنبال‌کننده دارد، ادعا کرده که دولت ایتالیا خود شخصاً پیشنهاد برگزاری این مبارزه در کولوسئوم را مطرح کرده. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا ایده برگزاری مبارزه در کولوسئوم رم جدی است یا نه. اما باید گفت که اگر قرار باشد مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ در یکی از تاریخی‌ترین زمین‌های مبارزه دنیا به انجام برسد، باید انتظار داشت که این جدال نیز راه خود را به صفحات تاریخ باز کند. برای خوانندگانی که در جریان نیستند، باید بگوییم که کولوسئوم رم، بزرگ‌ترین تماشاخانه در امپراتوری روم بوده است که نبرد گلادیاتورها در آن به انجام می‌رسیده است. ماجرا هر روز عجیب‌تر می‌شود؛ آیا مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ در کولوسئوم برگزار خواهد شد؟

برگزاری مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ در کولوسئوم؛ شوخی یا جدی؟

ایلان ماسک با بیان اینکه مبارزه‌اش برابر مارک زاکربرگ ممکن است در کولوسئوم به انجام برسد، دنیا را در شوک فرو برد. ماسک سپس برشی از فیلم «زندگی برایان» را در صفحه توئیتر خود منتشر کرده است و نوشته است:
باید سطح مقاومت خودم را بالا ببرم.
زندگی برایان یک فیلم کمدی است که در سال 1979 به انتشار رسید. در این فیلم یک مبارزه هجوآمیز در کولوسئوم رم به انجام می‌رسد. گویا ایلان ماسک نیز با توجه به بی‌تجربه بودن خودش و زاکربرگ در ورزش‌های رزمی انتظار دارد که مبارزه پیش رو چیزی جز یک هجو نباشد. ماسک اخیراً محتواهای زیادی را در توئیتر به انتشار رسانده است و بیشتر آن‌ها حاکی از اینند که او مبارزه با زاکربرگ را چندان جدی نگرفته است. برگزاری مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ در کولوسئوم به‌شدت موجب افزایش جذابیت این جدال خواهد شد. در این صورت، حتی مردم عادی و کسانی که علاقه‌ای به مبارزات MMA ندارند نیز جذب این مبارزه خواهند شد. آخرین اخبار ورزش های رزمی ترکیبی MMA

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...