127 میلیارد درآمد یک دلال از لیگ برتر!

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال از درآمد نجومی یکی از دلال های فوتبال ایران پرده برداشت.
کدخبر (209338) | 27 تیر 1402 | ساعت 09:55
0 131
127 میلیارد درآمد یک دلال از لیگ برتر!
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال از درآمد نجومی یکی از دلال های فوتبال ایران پرده برداشت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مهدی تاج در صحبت هایش در حاشیه نشست با داوران فوتبال ایران با اشاره به چالش های پیش روی فدراسیون در اعمال قانون سقف قراردادها و کنترل رقم پرداختی گفت:

به من گفتند این مسیر سختی است و برایت تبعات سنگینی خواهد داشت. بالاخره شبکه دلالی برای خودش آدم و رسانه دارد و می تواند هرکاری بکند. فشار زیادی هم به ارکان فدراسیون آوردند.
127 میلیارد درآمد یک دلال از لیگ برتر! تاج در بخش دیگری از صحبت هایش می گوید:
همانهایی که می گفتند بازیکن خارجی بی کیفیت وارد ایران می شود، بازیکن آپشن قراردادش ده برابر مبلغش است حالا منتقد شده اند. ما تعیین تکلیف کردیم چرا که می دانستیم یک دلال 44 بازیکن دارد. دلالی هست که سال گذشته 127 میلیارد تومان از لیگ برتر سود برده. اینها بالاخره قدرت دارند و به ارکان فدراسیون فشار می آورند. در همه جا آدم دارند.
قطعا در مقیاس فوتبال ایران این مبلغ برای یک فصل بسیار بالا به حساب می آید. باید دید آیا این حرفهای مهدی تاج باعث تمرکز و جدیت بیشتری روی مساله نقل و انتقالات فوتبال ایران خواهد شد؟ بی شک برداشت چنین پولی از فضای ورشکسته فوتبال ایران می تواند فتح بابی درباره یکی از مهمترین بخش های فوتبال از زمان حرفه ای شدن در ایران باشد. دلالی یا ایجنت های فوتبال که همه سال صحبت از آنها زیاد است اما در عمل آنها قدرت بیشتری می گیرند. آخرین اخبار فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...