4 بلاک باستر WWE پس از نایت آف چمپیونز؛ دفاع رالینز از کمربند و مجازات خائن بلادلاین!

کدخبر (186561) | 07 خرداد 1402 | ساعت 16:25
0 359
4 بلاک باستر WWE پس از نایت آف چمپیونز؛ دفاع رالینز از کمربند و مجازات خائن بلادلاین!
خطوط داستانی شکل گرفته در نایت آف چمپیونز 2023، هیجان زیادی را برای هفته‌های آینده ایجاد کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، شب گذشته پی پر ویوی نایت آف چمپیونز 2023 به میزبانی عربستان سعودی برگزار شد و اتفاقات مهمی در آن رخ داد. در این رویداد، سمی زین و کوین اونز توانستند با موفقیت از قهرمانی تگ تیمی خود در برابر رومن رینز و سولو سیکوآ دفاع کردند. علاوه بر این ریا ریپلی و گونتر به ترتیب قهرمانی زنان اسمکدان و قهرمانی بین قاره‌ای (اینترکانتیننتال) خود را حفظ کردند. آسکا موفق شد بیانکا بلر را از سلطنت خلع کند تا قهرمان جدید زنان RAW شود.

 در این نمایش همچنین شاهد این بودیم که چندین دشمنی قدیمی دوباره شعله‌ور شد و فوران کرد. بنابراین، طرفداران می توانند انتظار داشته باشند که پس از نایت آف چمپیونز، برنامه‌ها و داستان‌های جدید شروع شود. در ادامه به 4 بلاک باستر و خط داستانی جدید و بزرگی می‌پردازیم که پس از این رویداد می‌توانند به زودی شروع شوند:

گریسون والر در مقابل ای جی استایلز

ای جی استایلز چند هفته پیش مهمان ویژه اولین نمایش تاک شوی گریسون والر در اسمکدان بود. او در نایت آف چمپیونز مقابل ست رالینز قرار گرفت؛ دیداری که در آن ست رالینز برای تبدیل شدن به قهرمان جدید سنگین وزن جهان هیجان زیادی داشت. با توجه به اینکه دشمنی استایلز با رالینز در Night of Champions به اوج خود رسید، WWE می‌تواند قهرمان سابق را وادار کند که درگیر یک دشمنی جدید با گریسون والر شود. 

براک لزنر در مقابل ست رالینز

در حالی که ست رالینز توانست استایلز را شکست دهد و قهرمان سنگین وزن جهان شود، براک لزنر مقابل کودی رودز نیز پیروزی بزرگی را در نایت آف چمپیونز به دست آورد. با این حال، این دو ممکن است در روزهای آینده با یکدیگر دوباره مبارزه کنند گفته می‌شود اولین رقیب ست رالینز برای دفاع از عنوان قهرمانی سنگین وزن جهان، می‌تواند براک لزنر باشد. اگر واقعاً اینطور است، نویسندگان کمپانی WWE می‌توانند دشمنی لزنر علیه کودی رودز را به حالت تعلیق در آورده تا او را در مقابل ست رالینز قرار دهد. 

گونتر در مقابل بیگ ای برای قهرمانی اینتر کانتیننتال

شایعات مربوط به بازگشت بیگ ای به WWE مدت زیادی است که در حال دهان به دهان شدن است. در حالی که هنوز چیزی به قطعیت نرسیده، نمی‌توان احتمال بازگشت احتمالی او در روزهای آینده را رد کرد. در همین حال، گزارشی حاکی از آن است که دبلیو دبلیو ای قصد دارد پس از بازگشت گونتر را برای مسابقات قهرمانی بین قاره‌ای مقابل بیگ ای قرار دهد. با توجه به اینکه بازگشت قهرمان اسبق جهان به ظاهر قریب الوقوع است، طرفداران می‌توانند در روزهای آینده شاهد یک جدال پرقدرت برای این عنوان باشند. 

رومن رینز و خیانت جیمی اوسو در Night of Champions

رومن رینز و سولو سیکوآ نتوانستند سمی زین و کوین اونز را شکست دهند زیرا جیمی اوسو در نایت آف چمپیونز به رئیس قبیله خیانت کرد. جیمی اوسو، ناگهان در میانه بازی به رومن رینز حمله کرد که به قیمت شکست خوردن و از دست رفتن فرصت کسب عناوین تگ تیم تمام شد.  با توجه به خیانت رخ داده از سوی برادران اوسو به رومن رینز و گروه بلادلاین، طرفداران می‌توانند در روزهای آینده منتظر یک دشمنی با هیجان بالا بین رومن رینز و جیمی اوسو باشند و WWE روی دشمنی آنان و خلق داستانی جدید حساب باز کند.  

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...