داستان زندگی آستین تئوری / از طرفداری جان سینا تا تبدیل شدن به سوپراستار

کدخبر (185572) | 05 خرداد 1402 | ساعت 22:46
0 965
داستان زندگی آستین تئوری / از طرفداری جان سینا تا تبدیل شدن به سوپراستار
آستین تئوری یکی از مهم‌ترین استعدادهای حال حاضر WWE محسوب می‌شود.

به گزارش سرخ نیوز، آستین تایلر وایت که در کمپانی WWE با اسم آستین تئوری شناخته می‌شود، یکی از نام‌های پرتکرار این روزهای دنیای کشتی کج است. این کشتی‌گیر ۲۵ ساله که اهل ایالت جورجیا از ایالات متحده آمریکاست، دارنده عنوانی قهرمانی کمربند US بوده و یکی از آینده‌دارترین‌های این صنعت محسوب می‌شود.

آستین تئوری کار خود به عنوان کشتی‌گیر حرفه‌ای را از ۱۸ سالگی و در کمپانی‌های مستقل آغاز کرد. استعداد تئوری اما به حدی بالا بود که خیلی زود چشم استعدادیابان WWE را گرفت و او در ۲۰ سالگی به بزرگ‌ترین سازمان برگزاری مسابقات کشتی کج پیوست.  

از ژانویه ۲۰۲۰ و در ۲۲ سالگی، آستین تئوری رسما کار خود را به عنوان کشتی‌گیر در برند NXT آغاز کرد و توانست سریع‌تر از حد تصور نگاه‌ها را به خود معطوف کند. تئوری تنها دو ماه بعد، در برند Raw و سطح اول کمپانی حاضر شد. آستین تئوری از سال ۲۰۲۱ وارد خط داستانی جالبی شد که در آن، مورد حمایت مستقیم وینس مکمن، مالک WWE قرار می‌گرفت. این خط داستانی که پیشرفت مهمی به حساب می‌آمد، فرصت‌های بزرگی را برای او فراهم کرد؛ فرصت‌هایی که منجر به حضور در رسلمنیا، پیروزی در مسابقه مانی این د بنک و قهرمانی کمربند United States Championship شد.

 آستین تئوری در طول دوران حرفه‌ای خود، طیف گسترده‌ای از مهارت‌های کشتی از جمله مانورهای پروازی و تکنیک‌های مختلف را به نمایش گذاشته و در مسابقات خود گنجانده است. او در مسابقات مختلف و PPVهای متعددی حضور داشته و پتانسیل خود به عنوان یک ستاره در حال ظهور در صنعت سرگرمی را نشان داده است.

آستین تئوری طرفدار جان سینا بود

از زندگی خصوصی آستین وایت ملقب به آستین تئوری، موارد محدودی فاش شده است؛ موارد محدودی که البته جالب به نظر می‌رسند و در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

کودکی و خانواده آستین تئوری

آستین وایت در مصاحبه‌های خود، تاکنون اطلاعات خاصی را از خانواده‌، والدین و یا وضعیت آن‌ها با هواداران به اشتراک نگذاشته است. با این حال می‌دانیم که او دو برادر دارد که البته از هویت آن‌ها اطلاعاتی در دسترس نیست. آستین تئوری در کودکی طرفدار سرسخت جان سینا بوده است. او تحصیلات خود را در مقطع دبیرستان با موفقیت پشت سر گذاشته اما مشخص نیست که آن را در مقاطع بالاتر ادامه داده است یا خیر. 

زندگی شخصی آستین تئوری

در حالی که آستین تئوری ترجیح می دهد زندگی شخصی خود را مخفی نگه دارد اما چه در مصاحبه‌ها و چه در رسانه‌های اجتماعی، وضعیت تاهل او در حال حاضر مجرد اعلام شده است. البته گزارش‌ها حاکی از آن است که تئوری مدتی است با شخصی قرار می‌گذارد. بر اساس منابع مختلف در اینترنت، آستین بیش از ۴ سال است که با دختری به نام جوردین لئونارد که یک مربی تناسب اندام است، دوست است. 

آرزویی که محقق شد؛ آستین تئوری برابر جان سینا قرار گرفت

جان سینا قهرمان کودکی آستین تئوری محسوب می‌شد و برای او نقش یک الگو را ایفا می‌کرد. بنابراین مسابقه جان سینا مقابل آستین تئوری در رسلمنیا ۳۹ را می‌توان نوعی تعبیر یک رویا برای این کشتی‌گیر جوان دانست. تئوری در نهایت سینا را شکست داد و خود را به عنوان آینده WWE تثبیت کرد و حالا هواداران از او به عنوان جانشین جان سینا یاد می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...