از کودی رودز تا فین بلر؛ چه کسی برنده Money in the Bank 2023 خواهد بود؟

کدخبر (185086) | 05 خرداد 1402 | ساعت 11:20
0 287
از کودی رودز تا فین بلر؛ چه کسی برنده Money in the Bank 2023 خواهد بود؟
پس از نایت آف چمپیونز، کمپانی WWE رویداد «مانی این د بنک» را پیش رو خواهد داشت.

به گزارش سرخ نیوز، رویداد «مانی این د بنک» همواره یکی از جذاب‌ترین PPVهای دبلیو دبلیو ای بوده است. در این رویداد، مسابقه هیجان‌انگیزی برگزار می‌شود که تعدادی کشتی‌گیر (معمولا ۶ نفر) برای به دست آوردن چمدانی که از سقف سالن آویزان شده، تلاش می‌کنند. برنده چمدان، یک شانس برای مبارزه بر روی یکی از عناوین قهرمانی کمپانی به انتخاب خودش، شانس مسابقه خواهد داشت؛ مسابقه‌ای که در هر زمان و هر مکانی، قابل برگزاری است. پس از پی پر ویوی نایت آف چمپیونز (Night of Champions) 2023 که به میزبانی عربستان سعودی برگزار خواهد شد، رویداد Money in the Bank در تقویم مسابقات WWE قرار دارد.

هر آنچه باید در مورد مانی این د بنک 2023 بدانید

رویداد مانی این د بنک ۲۰۲۳ در شهر لندن در انگلیس برگزار خواهد شد. مانی این د بنک که در کنار سامراسلم «SummerSlam» از مهم‌ترین PPVهای فصل تابستان به حساب می‌آید و نقش مهمی در آینده عناوین اصلی قهرمانی کمپانی WWE را ایفا می‌کند. مانی این د بنک، آخرین پی پر ویوی برگزار شده قبل از سامراسلم است و به همین دلیل، اهمیت آن دو چندان خواهد شد. 

زمان برگزاری مانی این د بنک 2023

پی پر ویوی Money in the Bank 2023 در تاریخ اول جولای (۱۰ تیر) به میزبانی شهر لندن می‌شود. در تاریخ دبلیو دبلیو ای، برگزاری دو PPV پیاپی در خارج از خاک ایالات متحده آمریکا، کم سابقه بوده است.

چه کسانی شانس پیروزی در مسابقه مانی این د بنک را دارند؟

پی پر ویوی مانی این د بنک شامل مسابقات مختلفی خواهد بود اما حساس‌ترین آن‌ها، مسابقه بر سر چمدان حامل قرارداد مبارزه برای کمربند قهرمانی است. این مسابقه که در دو رشته زنان و مردان برگزار خواهد شد، راه میانبری برای رسیدن به عناوین محسوب می‌شود. در بخش مردان، کشتی‌گیران مختلفی حضور دارند که می‌توانند با پیروزی در این مسابقه، شانس بزرگی برای کسب عنوان به دست آورده و در آستانه رویداد بزرگ سامراسلم، معادلات قهرمانی را تغییر دهند. در ادامه، به چند مورد از شانس‌های پیروزی در این مسابقه و رسیدن به چمدان مانی این د بنک، خواهیم پرداخت.

فین بلر؛ نوبت قهرمانی شیطان ایرلندی نرسیده است؟

فین بلر، کشتی‌گیر مشهور ایرلندی پس از دورانی درخشان در کمپانی New Japan Pro-Wrestling، از سال ۲۰۱۴ به دبلیو دبلیو ای پیوست و بیش از پیش مشهور شد. فین بلر در سال ۲۰۱۶ با کاراکتر Demon (شیطان) توانست نام خود را به عنوان اولین قهرمان کمربند یونورسیال در تاریخ به ثبت برساند. با این حال، بلر به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف، تنها یک روز بعد از رسیدن به کمربند مجبور شد از عنوان قهرمانی کناره‌گیری کرده تا به مراحل درمان خود بپردازد. بلر در ادامه دو بار قهرمان کمربند اینترکانتیننتال و یک بار قهرمان کمربند US شد اما برای مدتی از سطح اول کمپانی دور شده بود.

 شرایط در طی یک سال اخیر، برای فین بلر تغییر کرده است. او که سابقه حضور در چند مسابقه مانی این د بنک را داشته، حالا به عنوان رهبر گروه «جاجمنت دی» یک بار دیگر خود را به عنوان یکی از شخصیت‌های مهم WWE مطرح کرده است و شانس زیادی برای پیروزی در این مسابقه دارد. قهرمان کمربند سنگین وزن WWE در نایت آف چمیپونز ۲۰۲۳ که یک نفر از بین ای جی استایلز یا ست رالینز خواهد بود، قطعا تبدیل شخصیت بیبی‌فیس (مثبت) می‌شود و احتمالا یکی از اعضای گروه جاجمنت دی شامل دامینیک میستریو، دیمین پریست و البته فین بلر با او تقابل خواهند پرداخت. در چنین سناریویی، جدال بر روی کمربند قهرمانی جذاب خواهد شد و چه راهی برای رسیدن به این فرصت، بهتر از برنده شدن چمدان مانی این د بنک؟

گونتر را فراموش نکنید

گونتر، یکی از کاریزماتیک‌ترین شخصیت‌های WWE محسوب می‌شود. این کشتی‌گیر اتریشی، نشان داده که از پتانسیل بالایی برخوردار است و اگر همین روند را حفظ کند و طی دو سال آینده حداقل به یک عنوان قهرمانی جهان نرسد، می‌توان مدیران کمپانی را به بی‌سلیقگی متهم کرد.

 دبلیو دبلیو ای برای دوران گذار به نسل جدید، روی کشتی‌گیران مختلفی حساب باز کرده که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، گونتر است. این استعداد جوان در صورت تبدیل شدن به آقای Money in the Bank، پله‌های ترقی را با سرعت بسیار بیشتری طی خواهد کرد.

آستین تئوری قهرمان است، فقط هنوز زمان آن رسیده!

آستین تئوری یکی از کشتی‌گیران آینده‌دار WWE است و کمپانی هم با علم بر این موضوع، سرمایه‌گذاری زیادی بر روی این جوان ۲۵ ساله انجام داده. تئوری که قهرمان فعلی کمربند US به حساب می‌آید، سال ۲۰۲۲ موفق به برنده شدن در مسابقه مانی این د بنک شد اما در نقد کردن قراردادش ناموفق بود. آستین تئوری پس از پیروزی در مانی این د بنک 2022 و رسیدن به قرارداد مسابقه قهرمانی، دو بار برای رسیدن به کمربندهای جهان اقدام کرد اما هر بار پیش از نقد کردن قراردادش، با دخالت دیگران ناموفق بود. نهایتا او در اقدامی غیرمعمول، برای رسیدن به کمربند US اقدام به استفاده از قراردادش کرد اما برابر ست رالینز شکست خورد.

 تئوری نام محبوب مدیران کمپانی WWE است و او قطعا به یکی از عناوین قهرمانی جهان خواهد رسید، فقط باید منتظر رسیدن زمان آن باشیم. دوباره تبدیل شدن به آقای مانی این د بنک، می‌تواند نقش کاتالیزور را برای این پروسه داشته باشد.

کابوس آمریکایی در نقش یک مدعی؛ کودی رودز قهرمانی می‌خواهد

کودی رودز بازگشت باشکوهی به WWE داشت و حالا یکی از چهره‌های اصلی کمپانی محسوب می‌شود. رودز که برنده رویال رامبل ۲۰۲۳ نیز شد، با چیزی غیر از رسیدن به یکی از عناوین قهرمانی درجه یک WWE، راضی نمی‌شود. کابوس آمریکایی پیش از این سابقه حضور در مسابقات مانی این د بنک را دارد اما هرگز برنده آن نشده است، همانطور که در کسب عناوین قهرمانی جهان WWE ناکام بوده است. کودی رودز به عنوان یک کشتی‌گیر معمولی کمپانی را ترک کرد و در قامت یک ستاره بازگشت. این ستاره حالا به دنبال شانسی برای رسیدن به کمربند قهرمانی است.

 در انتها، باید منتظر ماند و دید که WWE چه برنامه‌ای برای مانی این د بنک ۲۰۲۳ دارد. علاوه بر نام‌های مذکور، می‌توان روی ال ای نایت (LA Knight) نیز حساب باز کرد، او که طی ماه‌های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده و حتی تا یک قدمی حضور در رسلمنیا ۳۹ پیش رفت، می‌تواند سورپرایز کمپانی برای طرفداران باشد.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...