5 استقلالی در لیست انتظار؛ ابهام در جدایی قرضی یا قطعی

کدخبر (216516) | 14 مرداد 1402 | ساعت 14:53
0 99
5 استقلالی در لیست انتظار؛ ابهام در جدایی قرضی یا قطعی
5 بازیکن تحت قرارداد استقلال که برای فصل آینده مورد توجه جواد نکونام قرار نگرفته‌اند در وضعیت کاملا مبهمی به سر می‌برند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، استقلال در پنجره نقل و انتقالات تابستانی اقدام به جذب 7 بازیکن جدید کرده که در این میان سه بازیکن در جمع بازیکنان بزرگسال و 4 بازیکن در جمع بازیکنان زیر 23 سال این تیم حضور خواهند داشت.

این در حالی است که آبی‌ها تا به امروز 5 خروجی قطعی داشته‌اند و هنوز تکلیف سایر بازیکنانی که مازاد شده‌اند مشخص نیست.

با توجه به حضور 19 بازیکن در لیست بزرگسال استقلال و تلاش آبی‌ها برای جذب چند بازیکن دیگر، جدایی علیرضا رضایی، سبحان خاقانی و امید حامدی فر از این تیم قطعی است.

امید حامدی‌فر یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و جدایی قرضی وی عملا سودی برای استقلال نخواهد داشت. با این حال این باشگاه نیز قصد صدور رایگان رضایت‌نامه این بازیکن را ندارد و در انتظار پیشنهادی از سوی تیم‌های لیگ برتری برای فروش این بازیکن است.

علیرضا رضایی مورد توجه تیم لیگ برتری شمس آذر قرار گرفته و این باشگاه به دنبال جذب این دروازه‌بان با قراردادی قرضی است، با این حال این دروازه‌بان جوان در تلاش است تا به طور قطعی از استقلال جدا شود.

سبحان خاقانی نیز وضعیتی مشابه دارد، با این تفاوت که استقلال خواهان انتقال وی به ذوب‌آهن و به خدمت گرفتن محمدحسین اسلامی هافبک جوان این تیم است.

به جز این بازیکنان، سینا سعیدی‌فر و محمدحسین زواری دو بازیکن زیر 23 سال استقلال نیز وضعیتی مشابه دارند. حفظ سعیدفر با توجه به جذب خالدآبادی در سهمیه زیر 23 سال، چندان منطقی به نظر نمی‌آید و احتمالا یک دروازه‌بان از آکادمی جانشین وی خواهد شد. زواری نیز با توجه به ترافیک لیست زیر 23 سال استقلال، شرایط مشابهی دارد، هر چند اضافه شدن یک سهمیه به لیست زیر 23 سال ممکن است سرنوشت این بازیکن در استقلال را تغییر دهد.

جدیدترین اخبار فوتبال ایران:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...