5 سوپراستار محبوب تاریخ کشتی کج / شهرتی که جهان را درنوردید

کدخبر (221925) | 30 مرداد 1402 | ساعت 14:20
1 337
5 سوپراستار محبوب تاریخ کشتی کج / شهرتی که جهان را درنوردید
شاید انتخاب محبوب‌ترین کشتی‌گیران تاریخ کشتی کج، کار آنچنان سختی نباشد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز،‌ سوپراستارهای WWE به قدری برای طرفداران خود تاثیرگذارند که مردم، آن‌ها را مثل یک بت می‌پرستند و اگر از یک سوپراستار متنفر باشند، با آنها مثل دشمن‌شان رفتار می‌کنند. با این حال، برخی از کشتی‌گیران با وجود فراز و نشیب‌هایی که داشته‌اند و بدون توجه به نقش مثبت یا منفی‌شان در خطوط داستانی کمپانی، جایگاه ویژه‌ای در قلب هواداران خود دارند. در این مطلب به پنج سوپراستار محبوب WWE در تمام دوران خواهیم پرداخت.

آندرتیکر

آندرتیکر یکی از کشتی‌گیران محبوب WWE است که در بین نسل‌های مختلف محبوبیت دارد. اگرچه شخصیت «مرد مُرده» با الهام از یک شخصیت وحشتناک و ترسناک ایجاد شده بود، اما هرگز توسط طرفداران هو نشد و از او نفرت نداشتند.  هیچ دلیلی برای تنفر از آندرتیکر وجود نداشت، چون هر بار که روی صحنه می‌آمد به شیوه‌ای باعث هیجان‌زده شدن تماشاگران می‌شد. اگرچه او از رینگ مبارزه خداحافظی کرده، اما فقط پخش شدن آهنگ ورودی او و آن ناقوس معروف، می‌تواند باز هم هواداران را ذوق‌زده کند.

هالک هوگان

فراتر از دنیای کشتی کج، هالک هوگان یکی از محبوب‌ترین سلبریتی‌های زمان خود در فرهنگ عامه ایالات متحده آمریکا به شمار می‌آمد. او هنوز هم از مشهورترین شخصیت مثبت صنعت کشتی کج است. هوگان بیشتر به خاطر حضورش در WWE بین دهه‌های ۸۰ و ۹۰ میلادی شناخته شده، اما با این حال در بین نسل‌های مختلف و در سطح جهانی محبوبیت دارد. 

جان سینا

وقتی نام جان سینا را می‌شنوید، احتمالا اولین چیزی که به ذهن‌تان میرسد WWE و طرفداران عظیم اوست. او سال‌ها چهره اول دبلیو دبلیو ای بود که بی‌اغراق، توانست کمپانی را به سطح جدیدی برساند. سینا جای بزرگی در قلب مردم دارد و از او به عنوان یک ابرقهرمان یاد می‌کنند. تلاش، وفاداری، احترام، نگرش "هرگز تسلیم نشو"، شخصیت کاریزماتیک، ارتباط دائم با هواداران، فیزیک عضلانی و البته مهارت‌های فنی، او را به یک کشتی‌گیر تمام عیار تبدیل کرده است. اگرچه سینا کار خود را به عنوان یک شخصیت منفی شروع کرد، اما پس از تبدیل شدن به شخصیت مثبت، تبدیل به ستاره‌ای با شهرت عالم‌گیر شد. 

راک

دواین جانسون که بیشتر او را با نام راک می‌شناسیم، یکی از مشهورترین کشتی‌گیران و سلبریتی‌های تمام دوران است که طرفداران زیادی در طول دوران کشتی و بعد از آن، او دنبال می‌کنند. راک مثل جان سینا، یک شخصیت مثبت نیست؛ او دیگران را مسخره می‌کند، به آنها فحش می‌دهد و مسخره می‌کند، اما با این حال او یکی از محبوبترین کشتی‌گیران است. شخصیت کاریزماتیک راک، مهارت‌های سرگرم‌کننده‌اش با میکروفون، نگاه خودپسندانه‌اش، ظاهر قابل توجه و مهارت‌های فنی باورنکردنی‌، او را به یک پکیج کامل تبدیل کرده است. 

استیو آستین

تنها مردی که می‌توانست راک را به جایگاه دوم بفرستد، استون کولد استیو آستین است. مار زنگی تگزاس نه شبیه هالک هوگان است و نه یک شخصیت منفی مثل ریک فلر. او هر کاری که بخواهد، هر طور که بخواهد و هر زمان که بخواهد، انجام می‌دهد. او با شخصیت کاریزماتیک، رویکرد بدون ترس و حرکات خیره‌کننده‌ا‌ش، محبوبیت جریان اصلی را به دست آورد.  دشمنی او با خانواده وینس مکمن و راک باعث شد طرفداران زیادی پیدا کند. او که همیشه در طول دوران مورد تشویق قرار گرفته، در اوایل دهه 2000 به دلیل مصدومیت از کشتی بازنشسته شد، اما همچنان می‌تواند با حضور خود در سالن برگزاری مسابقات، جمعیت را تهییج کند. چه شما استو آستین را دوست داشته باشید یا نه، او محبوب‌ترین کشتی‌گیر تمام دوران است.

جدیدترین اخبار کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
👍🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...