در آستانه آرنولد کلاسیک 2023 ؛ آخرین وضعیت نیک واکر ، سمسون دائودا ، اندرو جکد و دیگر مدعیان

در آستانه برگزاری مسابقات آرنولد کلاسیک 2023، تمام مدعیان قهرمانی به سختی در حال تمرین هستند.
کدخبر (146106) | 05 اسفند 1401 | ساعت 16:15
0 163
در آستانه آرنولد کلاسیک 2023 ؛ آخرین وضعیت نیک واکر ، سمسون دائودا ، اندرو جکد و دیگر مدعیان
در آستانه برگزاری مسابقات آرنولد کلاسیک 2023، تمام مدعیان قهرمانی به سختی در حال تمرین هستند.

به گزارش سرخ نیوز، در آستانه برگزاری مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 که قرار است از 2 تا 5 مارس (11 تا 14 اسفند) در کلمبوس اوهایو برگزار شود، بدنسازان با جدیت بیشتری تمرینات خود را دنبال می‌کنند. نیک واکر، ویلیام بوناک، سمسون دائودا و پاتریک مور در پست‌های اخیرشان در اینستاگرام، در فاصله کمتر از دو هفته تا شروع مسابقات از آخرین وضعیت خود تصاویری را منتشر کردند.

نیک واکر که از مدعیان اصلی قهرمانی در این دوره است، با به تصویر کشیدن عضلات عجیب و فیزیک برجسته خود، دنیای بدنسازی را متحیر کرده است. واکر پس از کسب مقام چهارم در شیکاگو پرو 2020، در سال بعد توانست خودی نشان دهد و در مسابقات نیویورک پرو 2021 با شکست دادن رقبایی مانند جاستین رودریگز و حسن مصطفی به قهرمانی رسید. واکر این موفقیت را با قهرمانی در آرنولد کلاسیک 2021 تکمیل کرد. واکر در اولین حضورش در مستر المپیا 2021 مقام پنجم را کسب کرد. او در مستر المپیا 2022 با پشت سرگذاشتن بیگ رامی، عنوان سوم را بدست آورد و جایزه قهرمان مردمی المپیا را از آن خود کرد. در این دوره هادی چوپان عنوان مستر المپیا را به دست آورد.

2 هفته تا آرنولد کلاسیک 2023 ؛ آخرین وضعیت نیک واکر ، ویلیام بوناک و دیگر مدعیان

واکر در حال حاضر در حال آماده سازی برای آرنولد کلاسیک 2023 است. او در حالی وارد این مسابقات می‌شود که میان شرکت کنندگان بالاترین جایگاه را در مستر المپیا بدست آورده که همین موضوع اعتماد به نفسش را بالا برده است. واکر معتقد است از نظر فرم حتی به شرایط بهتری نسبت به مستر المپیا 2022 رسیده است.

مدعیان اصلی قهرمانی آرنولد کلاسیک ۲۰۲۳

هنی رامبد و میلوس سارسف، مربیان برجسته بدنسازی، تحلیل خود را از مدعیان اصلی این رویداد اوایل ماه جاری به اشتراک گذاشتند. سارسف اعلام کرد که اندرو جکد و سمسون دائودا ورزشکاران مورد علاقه وی بوده و از آنها حمایت کرد. در مقابل رامبد باور دارد رقابت با واکر برای هر بدنسازی دشوار خواهد بود.

نیک واکر ؛ مدعی اصلی ؟

هفته پیش واکر جهت آمادگی برای حضور در آرنولد کلاسیک 2023، یک تمرین سنگین پا را به نمایش گذاشت. در این ویدیو او در حال انجام تمرینات فشرده چهارسر ران و همسترینگ دیده می‌شد. پس از این ویدیو جی کاتلر قهرمانی 4 دوره مستر المپیا، واکر را به خاطر ثباتش در این ورزش تحسین کرد. 

سمسون دائودا ؛ او در انتظار قهرمانی است

سمسون دائودا در فاصله دو هفته مانده به آغاز آرنولد کلاسیک، در پستی اینستاگرامی بازوهای تنومند خود را به نمایش گذاشته است. سال گذشته، دائودا فصل را با کسب مقام چهارم در فستیوال ورزشی آرنولد 2022 آغاز کرد و سپس در بوستون پرو به مقام چهارم دست یافت. او به المپیا دعوت شد و توانست در اولین حضورش، در میان 6 بدنساز برتر قرار بگیرد.

2 هفته تا آرنولد کلاسیک 2023 ؛ آخرین وضعیت نیک واکر ، ویلیام بوناک و دیگر مدعیان

اندرو جکد ؛ او را دست کم نگیرید !

کارشناسان بسیاری اندرو جکد را در میان مدعیان جدی قهرمانی قرار داده اند. میلوس سارسف و هنی رامبد ، جکد را رقیب اصلی نیک واکر در این رقابت ها معرفی کرده اند. اندرو اخیراً با مربیان مشهور بدنسازی کریس استو و کریس لوئیس، قهرمان افسانه‌ای و سابق دسته 212 پوند، همکاری کرده تا برای آرنولد کلاسیک ۲۰۲۳ آماده شود. جی کاتلر در آخرین پادکست خود با حضور اندرو جکد گفته بود که با پختگی و افزایش حجم عضلات و در عین حال حفظ کات فعلی او یکی از مدعیان اصلی قهرمانی مستر المپیا در سال های آتی خواهد بود.

بیگ رامی ؛ به دنبال اعاده حیثیت

بعد از ناکامی در مستر المپیا 2022، قهرمان دو دوره مستر المپیا در آرنولد کلاسیک در اندیشه اعاده حیثیت خواهد بود. بیگ رامی بعد از افزایش جوایز دسته آزاد آرنولد کلاسیک در به دعوت این مسابقات جواب مثبت داد. اخیرا با انتشار ویدیویی در اینستاگرام ، بیگ رامی از همکاری با دکتر خان و درمان با سلول‌های بنیادی خبر داده بود. دنیس جیمز و چد نیکولز مربیان بیگ رامی اخیرا مدعی شده اند که بعد از طی این روند درمانی، عضلات پشت و لت وی نسبت به مستر المپیا 2022 بهبود یافته است. بیگ رامی برای آرنولد کلاسیک 2023 از خودش رونمایی کرد!

دیگر مدعیان بالقوه آرنولد کلاسیک 2023

به جز 4 مدعی اصلی فتح آرنولد کلاسیک، این مسابقات مدعیان دیگری هم خواهد داشت، مدعیانی که شاید روی کاغذ شانس چندانی برای قهرمانی نداشته باشند اما نتایج مستر المپیا 2022 نشان می دهد که نباید این گروه را هم نادیده گرفت.

شان کلاریدا ؛ قهرمان دسته 212 پوند در قامت مدعی ظاهر می شود؟

شان کلاریدا قهرمان دو دوره مستر المپیا در دسته 212 پوند در انتظار یک رقابت فشرده با دائودا در آرنولد کلاسیک 2023 است. کلاریدا معتقد است به جز تفاوت اندازه، آنها ساختار مشابهی دارند و اگر بتواند دائودا را از میان بردارد، ممکن است به قهرمانی در آرنولد کلاسیک نزدیک شود.

ویلیام بوناک ؛ بازگشت بعد از قهرمانی

ویلیام بوناک هم در پست اخیر خود در اینستاگرام، وضعیتش را با هوادارانش در میان گذاشت. بوناک به عنوان تنها ورزشکاری که دوبار قهرمان آرنولد کلاسیک شده، به این مسابقات بازمی‌گردد. او در مورد عدم استفاده از استروئیدهای خوراکی در روند آماده سازی برای حضور در آرنولد کلاسیک صحبت کرده است. بوناک به دلیل مصرف استروئیدهای خوراکی دچار التهاب کلیه شده بود. او در نظر داشت که در این رویداد شرکت نکند، اما پس از کسب رتبه نهم در مستر المپیا 2022، برای اعاده حیثیت بازخواهد گشت.

2 هفته تا آرنولد کلاسیک 2023 ؛ آخرین وضعیت نیک واکر ، ویلیام بوناک و دیگر مدعیان

پاتریک مور ؛ 2 سال بعد از مصدومیت

پاتریک مور دیگر بدنسازی است که در آرنولد کلاسیک آینده شرکت می‌کند. این بدنساز بخش آزاد مردان به دلیل آسیب دیدگی تاندون آشیل مدتی دور از صحنه مسابقات بود. او آخرین بار در مسابقات Legion Sports Fest Pro در سال 2021 شرکت کرد که در آن مسابقات مقام دهم را کسب کرد. با توجه به اینکه مور مدتی از صحنه دور بوده، تصمیم داشت از دسته آزاد به دسته فیزیک کلاسیک برود اما در آگوست 2022 وی از بهبود مصدومیتش خبر داد و پس از آن در ماه ژانویه اعلام کرد که در آرنولد کلاسیک 2023 شرکت می‌کند.

او اوایل این ماه از شرایط بدنی چشمگیر خود تصاویر جدیدی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که نشان می‌داد برای شرکت در این مسابقات آمادگی خوبی دارد و می‌تواند برای رقبایش مشکل‌ساز باشد.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...