هنی رامبد خطاب به میلوس سارسف : جذابیت نیک واکر در آرنولد کلاسیک 2023 را فراموش نکن !

هنی رامبد و میلوس سارسف از با سابقه ترین مربیان بدنسازی، شرایط شرکت کنندگان و قهرمان احتمالی آرنولد کلاسیک 2023 را بررسی کردند.
کدخبر (142767) | 27 بهمن 1401 | ساعت 23:09
0 141
هنی رامبد خطاب به میلوس سارسف : جذابیت نیک واکر در آرنولد کلاسیک 2023 را فراموش نکن !
هنی رامبد و میلوس سارسف از با سابقه ترین مربیان بدنسازی، شرایط شرکت کنندگان و قهرمان احتمالی آرنولد کلاسیک 2023 را بررسی کردند.

به گزارش سرخ نیوز، میلوس سارسف و هنی رامبد دو مربی از بهترین مربیان بدنسازی در پادکستی مشترک، آرنولد کلاسیک 2023 را مورد بحث قرار دادند. در آخرین پادکست The Truth، هنی رامبد و میلوس سارسف به مسیری که دسته آزاد مردان در پیش گرفته است و همچنین در رابطه با تعدادی از مهم ترین مدعیان عنوان قهرمانی، صحبت کردند. میلوس سارسف می گوید:

«در این رقابت، اندرو جکد و سمسون دائودا بدنسازان مورد علاقه من هستند. من دوست دارم که این دو برای دو جایگاه اول رقابت کنند.»
بعد از اتمام مستر المپیا 2022 که سال پیش برگزار شد، بدنسازان در رتبه بندی جدیدی قرار گرفتند. بر خلاف انتظارت زیادی که نسبت به بیگ رامی وجود داشت، او نتوانست در لاس وگاس عنوان قهرمانی را کسب کند. در اتمام این رقابت ها، او در جایگاه پنجم قرار گرفت. به جای او، هادی چوپان در رقابتی سخت و نزدیک با درک لانسفورد، به عنوان مستر المپیای جدید شناخته شد.

آرنولد کلاسیک در راه است

توجه هواداران هم اکنون به آرنولد کلاسیک 2023 جلب شده که از دوم تا پنجم مارس (یازدهم تا چهاردهم اسفند) در اوهایو برگزار می‌شود. در ابتدا، 5 نفر برتر در مستر المپیا 2022، در لیست شرکت کنندگان این رقابت ها دیده نمی‌شدند. اما با افزایش مقدار جایزه برنده این مسابقات، این مشکل حل شد. اندرو جکد، پاتریک مور، نیک واکر و بیگ رامی برای بدست آوردن چک 300 هزار دلاری، در این مسابقات شرکت خواهند کرد. در فاصله چند هفته ای باقی مانده به این مسابقات، نیک واکر یکی از محبوب ترین شرکت کنندگان AC2023 است. با این حال، بیگ رامی امیدوار است که بتواند دنیا را غافلگیر کند و برای هموارتر کردن مسیر بازگشت خود از تزریقات سلول درمانی داخل وریدی استفاده کرده است. کمتر از یک ماه تا دومین رقابت مهم سال باقی مانده است. هنی رامبد و میلوس سارسف در مورد قهرمان احتمالی این مسابقات با یکدیگر به گفت‌وگو پرداختند. هنی رامبد به میلوس سارسف تاکید می کند که «جذابیت» نیک واکر را در آرنولد کلاسیک 2023 «فراموش نکند»

پیش بینی هنی رامبد و میلوس سارسف از قهرمان آرنولد کلاسیک 2023

هنی رامبد و میلوس سارسف در مورد تغییرات دسته آزاد مردان گفتگو کردند، راند های فیگورگیری در حال تغییر است هنی رامبد ادعا کرد که رقابت وزن های مختلف بدنسازی، با نگاهی خاص برگزار و داوری میشود. او گفته:
«امروزه در دسته‌های مختلف رقابت‌های حرفه‌ای، به طور مثال در دسته فیزیک کلاسیک مردان، در واقع فقط از شانه تا کمر مورد قضاوت قرار میگیرد چون این قسمت است که وزن را محدود می‌کند. پس آن ها در واقع ظاهر بدن‌های مختلف را مورد قضاوت قرار می‌دهند اما در دسته آزاد بدنسازی، کل بدن باید مورد قضاوت قرار بگیرد. فکر می‌کنم واضح است که با کسب جایگاه اول و دوم توسط هادی چوپان و درک لانسفورد، می‌توانیم تغییرات کوچکی را حس کنیم. هنگامی که کمی دقیق‌تر به موضوع نگاه می کنیم، متوجه می‌شویم که رقابت فیزیک کلاسیک مردان شبیه رقابتی شده که تو (میلوس سارسف) 20 یا 30 سال گذشته در آن شرکت می‌کردی. من فکر می‌کنم هم اکنون حرفه بدنسازی از مسیر اصلی تکامل خود خارج شده است.»
سارسف تاکید کرد که راند های فیگورگیری در مسابقات بدنسازی، باید امتیازدهی شوند. او اظهار کرد که بعضی از نمادین‌ترین فیگورهایی که تا به حال توسط اسطوره‌های این ورزش اجرا شده است، بین 8 فیگور ضروری دسته آزاد نیست. این 8 فیگور ضروری، امروزه به طور معمول در رقابت‌های مختلف استفاده می‌شود. او در صحبت با رامبد گفته:
«به آرنولد شوارتزنگر فکر کنید. یکی از پنج فیگورگیر برتر تاریخ جهان. منظورم فیگورهایی است که در گذشته استفاده می شد، نه فیگورهای امروزی. فیگورهایی مثل twisted back و مانتیس. به فرنک زین و سرجیو اولیوا فکر کنید. ما با تصاویری از این فیگورها عاشق بدنسازی شدیم. این فیگورها چالشی بودند. اما هم اکنون فقط هشت فیگور ضروری داریم و این هشت فیگور است که برنده را مشخص می کند. با فیگورهای جدید، دیگر صحبتی از تقارن و تناسب عضلانی بدن های مختلف نیست.»

هنی رامبد و میلوس سارسف درباره آرنولد کلاسیک 2023 صحبت می کنند

سارسف و هنی رامبد درباره «جذابیت» نیک واکر، سمسون دائودا و اندرو جکد به عنوان برگ برنده آن ها صحبت کردند. با توجه به قابلیت های اندرو جکد، رامبد او را در رقابت های آرنولد کلاسیک دست کم نمی گیرد. او می‌گوید:
«اگر او در اوج خود باشد، همه را انگشت به دهان خواهد گذاشت. می‌تواند از زیبایی ظاهر خود استفاده کند. سمسون هم ، چنین قابلیتی دارد. این نکته برای من جالب است که بدن سمسون و در کل تمام بدن های زیبا برای شما جذاب است. حال فکر کنید نیک به شما بگوید، می‌خواهم با شما کار کنم، شما چه پاسخی می‌دهید؟»
وقتی از سارسف پرسیدند که آیا او حاضر است با نیک واکر تمرین کند یا خیر، او اینگونه پاسخ داد:
«قطعا این کار را می کنم. در مستر المپیا 2022 نکاتی را در مورد فیگورگیری به او گفتم که باعث شد بتواند تقارن و زیبایی بدن خودش را مقداری بیشتر از واقعیت نشان دهد. اگر استاد این کار باشید، می‌توانید در هر فیگوری آن را به کار ببندید. او در فیگورگیری بسیار ماهر است.»
سارسف می‌گوید دائودا با حجم ماهیچه‌های پهلوی خود، اندرو جکد را در آرنولد کلاسیک 2023 نابود می‌کند! میلوس سارسف معتقد است اندرو می‌تواند در برخی فیگورها کمی بهتر عمل کند. اما به نظر او، اندرو جکد در فیگورهای پهلو و پشت، نمیتواند با سسمون دائودا رقابت کند. او اظهار می کند:
«تقارن و تعادل تا آنجا که حجم ماهیچه ها زیاد باشد خوب است. به طور مثال حجم ماهیچه‌های پایین تنه، بالا تنه، پاها، همسترینگ ها و تمام این موارد. منظورم حجم ماهیچه‌های کل بدن است. اندرو ساختار بدنی پهنی دارد. او همچنین قابلیت فوق‌العاده‌ای در تکه تکه نشان دادن بدنش دارد، حتی بیشتر از واقعیت! این به خاطر جداسازی های عمیق بدن اوست. ماهیچه‌های شکم او خارق العاده است. بله، از جلو مانند فیگور گسترش لت جلو یا حتی فیگور ماهیچه‌های دوسر از جلو از سمسون بهتر است. اما بعد از این، آن ها به پهلو می‌چرخند. سمسون از پهلو او را نابود می‌کند. به ضخامت ماهیچه‌هایش، گردی آن‌ها، سینه گرد او، شانه‌های گرد او و همسترینگ‌های معلقش دقت کنید. سسمون از پشت نیز اندرو را شکست می‌دهد. به طور مثال در فیگورهای دو سر بازوها از عقب و لت عقب سمسون برنده است.»
رامبد «جذابیت» نیک واکر را با اسطوره بدنسازی، برانچ وارن مقایسه کرد. رامبد گفته:
«نیک جذاب است. وقتی به روی صحنه میرود، بقیه را جذب خود می‌کند. میلوس، باید این را در نظر بگیری. این موضوع سلیقه‌ای است. بدنسازی حرفه‌ای سلیقه‌ای است. بعضی از مردم از موهای بور، بعضی از موهای قرمز و بعضی از موهای مشکی خوششان می‌آید. بدنسازان سعی می‌کنند بدنی بسیار عالی بسازند اما وقتی کمی دقت کنیم، متوجه می‌شویم که داوران به چیزی دقت می‌کنند که زیبا و چشم نواز است. بعضی اوقات کسانی برنده می‌شوند که بهترین بدن را ندارند و فکر می‌کنم دلیل این موضوع این است که توجه داوران جای دیگری بوده است.»
رامبد و سارسف تنها کسانی نیستند که در مورد نتایج احتمالی آرنولد کلاسیک صحبت می کنند. کریس استو کسی که به تازگی مربیگری اندرو جکد را به عهده گرفته، معتقد است که اندرو می‌تواند بهترین نمایش زندگی خود را در ماه آینده به اجرا بگذارد. علاوه بر این، جکد با کریس لوییس ملقب به «روانی» نیز کار می کندکس که پیشتر مربی قدرت سابق شان رودن بوده است. همچنین به نظر او اندرو شانس خوبی برای قهرمانی دارد و تضمین داد که پشت بدن اندرو بسیار بهتر خواهد شد. درباره هنی رامبد و میلوس سارسف بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...