شبی که ابهت پوشالی جیک پاول فرو ریخت ؛ استقبال تامی فیوری از مبارزه دوباره!

تامی فیوری با تصمیم داوران، توانست مبارزه خود برابر جیک پاول را با پیروزی پشت سر بگذارد.
کدخبر (148381) | 08 اسفند 1401 | ساعت 14:35
1 1020
شبی که ابهت پوشالی جیک پاول فرو ریخت ؛ استقبال تامی فیوری از مبارزه دوباره!
تامی فیوری با تصمیم داوران، توانست مبارزه خود برابر جیک پاول را با پیروزی پشت سر بگذارد.

به گزارش سرخ نیوز، تامی فیوری با تصمیمی متفاوت در مورد انتظارترین مسابقه بین دو تازه کار در تاریخ بوکس، جیک پاول را شکست داد. فیوری 23 ساله، مبارز فعال‌تری در این رویارویی بود و مشت‌های دقیق‌تری می‌زد و اصول بوکس خود را نشان می‌داد. ستاره سابق  Love Island که برادر کوچکتر تایسون فیوری، قهرمان سنگین وزن WBC است، در راند هشتم بالاخره توانست جیک پاول را ناک داون کند و وی را شکست دهد. جیک پاول که یک یوتیوبر است، به تازگی وارد عرصه رقابت بوکس شده و در 6 مسابقه اخیر خود هیچ شکست را متحمل نشده بود.

[irp posts="149467" ]

در این مسابقه تامی فیوری بیشتر سمت چپ جیک پاول را هدف قرار می‌داد با این حال پاول تلاش می‌کرد خودش را از ضربات فیوری در امان نگه دارد و دائما از دستان او فرار می‌کرد. پاول که تا پیش از این با هیچ بوکسور حرفه‌ای مواجه نشده بود، بر خلاف ادعاهایی که پیش از رقابت داشت، نمایش ضعیفی در رینگ از خود به نمایش گذاشت و در نهایت در اولین رقابت مهم خود تن به اولین شکست داد.

شبی که ابهت پوشالی جیک پاول فرو ریخت ؛ استقبال تامی فیوری از مبارزه دوباره!

تامی فیوری چگونه جیک پاول را شکست داد؟

در ماه اکتبر اندرسون سیلوا، ستاره بازنشسته هنرهای رزمی ترکیبی در آخرین راند مسابقه رقابت خود با پاول که قبل از روی آوردن به بوکس حرفه‌ای از طریق ویدیوهای یوتیوب به شهرت رسیده بود، شکست خورد. پیش از این و در دسامبر 2021 پاول در مقابل تایرون وودلی، یکی دیگر از ستاره‌های برجسته MMA در حالیکه حریفش از هوش رفته بود، به پیروزی رسید.

اما فیوری مانند رقبای قبلی نبود و این بوکسور 23 ساله از منچستر انگلیس، به سختی با ضربات مشت راست پاول از جایش تکان می‌خورد. فیوری راند اول را با یک سری ضربات سریع و به دنبال آن یک قلاب راست و چپ درست قبل از به صدا در آمدن زنگ پایان، به نفع خود تمام کرد. در پایان یکی از داوران بازی را 75-74 به سود پاول و دو داور دیگر 76-73 به فیوری اختصاص دادند.

فیوری احساساتی که اکنون در هر 9 مسابقه حرفه‌ای خود پیروز شده ، در مصاحبه با BT Sport گفت:

در دو سال گذشته این تمام چیزی است که زندگی من را فرا گرفته بود. همه فکر می‌کردند با ترس وارد رقابت شدم اما در واقع امشب میراث خودم را ساخته‌ام.

فیوری پس از تقدیم این مبارزه به دختر تازه متولد شده‌اش، بامبی، افزود:

این اولین رویداد اصلی من است. من بزرگتر و بهتر خواهم شد و اگر او می‌خواهد یک مسابقه مجدد داشته باشد، آن را می‌پذیرم.

پاول هم که برای اولین بار در هفتمین مبارزه حرفه‌ای خود شکست خورد، عنوان کرد:

با احترام به تامی، او پیروز شد. من را با بردهایم قضاوت نکنید، من را با باخت‌هایم قضاوت کنید. نمی‌توانم بگویم با تصمیم داوران موافق هستم یا نه اما خب بوکس همین هست که می‌بینیم.

چهره های سرشناسی که این بازی را از نزدیک تماشا کردند

مایک تایسون قهرمان اسبق سنگین وزن جهان یکی از چندین بوکسور حاضر در سالن این رقابت بود. همچنین چندین ستاره از دنیای ورزش و سرگرمی در این مسابقه حضور داشتند و تعداد بیشتری از آنها این مسابقه هشت راندی را از خانه دنبال می‌کردند. کریستیانو رونالدو دیگر چهره سرشناسی بود که این رقابت را نزدیک تماشا کرد. پاول که روی حضور رونالدو حساب ویژه‌ای باز کرده بود، مقابل چشمان ستاره پرتغالی تن به شکست داد. حضور رونالدو پیش از آغاز این رقابت حواشی قابل توجهی را در عربستان ایجاد کرده بود.

شبی که ابهت پوشالی جیک پاول فرو ریخت ؛ استقبال تامی فیوری از مبارزه دوباره!

ستاره پرتغالی در واکنش به شکست پاول در توئیتی نوشت:

فقط بگذارید او از زمین خارج شود.

همچنین دریک خواننده سرشناس پاپ هم که با انتشار تصویری از شرط بندی 400 هزار دلاری خود روی پیروزی پاول، نشان داده بود که پیگیر این رقابت است، مانند تایسون فیوری که او هم شرطی 100 هزار دلاری روی پیروزی جیک پاول بسته بود، از افراد مغموم شب گذشته بودند. پس از این رقابت پاول از دریک بخاطر شکست خود مقابل تامی فیوری عذرخواهی کرد.

این مبارزه آخرین رویداد ورزشی پردرآمدی بود که در عربستان سعودی برگزار شد. این کشور پادشاهی میلیاردها دلار برای آوردن ستارگان دنیای ورزش به کشورش خرج کرده اما منتقدانی مانند سازمان حقوق بشر و عفو بین‌الملل، عربستان را متهم کرده‌اند که می‌کوشد تا سابقه حقوق بشری افتضاح این کشور را با این گونه رویدادها، پاک کند.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
باز خوبه عربستان برای سابقه افتضاح حقوق بشرش یه کار میکنه......
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...