جی کاتلر ، رونی کلمن و فیل هیث ؛ تصاویر به جا مانده از اسطوره‌ها در آرنولد کلاسیک 2023

در حاشیه مسابقات آرنولد کلاسیک 2023، رونی کلمن چهره شاخص دنیای بدنسازی دیدارهایی با جی کاتلر و فیل هیث دو قهرمان نامدار دیگر این رشته ورزشی داشت.
کدخبر (151449) 14 اسفند 1401 | ساعت 23:33
1 290
در حاشیه مسابقات آرنولد کلاسیک 2023، رونی کلمن چهره شاخص دنیای بدنسازی دیدارهایی با جی کاتلر و فیل هیث دو قهرمان نامدار دیگر این رشته ورزشی داشت.

به گزارش سرخ نیوز، آرنولد کلاسیک 2023 یکی از مورد انتظارترین رویدادهای بدنسازی بود که سرانجام به پایان رسید و سمسون دائودا موفق شد قهرمان این دوره لقب بگیرد. با این حال در این دوره همه چیز فراتر از تصور بود و مسابقات در بالاترین سطح ممکن برگزار شد. با این حال این جذابیت و هیجان که بینندگان را تحت تاثیر قرار داده بود، فقط به صحنه رقابت معطوف نمی‌شد چراکه در پشت صحنه آرنولد کلاسیک، بدنسازان افسانه‌ای یکبار دیگر به هم رسیده و کنار هم قرار گرفته بودند. [irp posts="148712" ] هواداران در حاشیه رقابت امسال شاهد دیدار مجدد دو تن از بهترین بدنسازان تاریخ بودند؛ جایی که رونی کلمن قهرمان 8 دوره مستر المپیا و جی کاتلر در کنار هم و در یک فریم دیده شدند. با قرار گرفتن این دو غول دنیای بدنسازی در کنار هم، خاطرات مستر المپیا سال 2006 برای بسیاری از هواداران دوباره زنده شد.

جی کاتلر، رونی کلمن و فیل هیث ؛ تصاویر به جا مانده از اسطوره‌ها در آرنولد کلاسیک 2023ملاقات جذاب جی کاتلر و رونی کلمن

جی کاتلر اخیراً ویدیویی را در اکانت TikTok خود از دیدار با رونی کلمن منتشر کرده است. کاتلر در حالی که به کلمن اشاره داشت، او را دشمن خود خطاب کرد و گفت:

این دشمن من است!

کلمن هم بلافاصله به این جمله کاتلر واکنش نشان داد و گفت:

هی رفیق

دیدار این دو پیشکسوت در پشت صحنه به لحظه‎ای خاطره انگیز برای هواداران تبدیل شد.

  هر دو بدنساز در دوران اوج خود رقابتی با کیفیت و نزدیک با یکدیگر داشتند. با این حال اکنون نبرد تنگاتنگ آنها روی صحنه، به یک پیوند و دوستی سالم در پشت صحنه تبدیل شده است. هواداران جی کالتر و رونی کلمن آنها را با اسطوره‌های فوتبال مقایسه کرده و یکی از آنها به این دو ورزشکار کهنه‌کار لقب مسی و رونالدوی بدنسازی را داده است.

دوستی عمیق رونی کلمن و فیل هیث

علاوه بر این دو ستاره قدیمی، فیل هیث هم از نزدیک تماشاگر مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 بود. او که همچون آرنولد شوارتزنگر 7 قهرمانی مستر المپیا را در کارنامه دارد، کنار دوستان قدیمی خود به تماشای رقابت ستاره‌های فعلی دنیای بدنسازی پرداخت. رونی کلمن هم این فرصت را از دست نداد و با گرفتن عکسی با فیل هیث، آن را شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت و متنی احساسی را در ذیل آن منتشر کرد تا دوستی عمیق خود را با هیث نشان دهد. فیل هیث هم به این پست واکنش نشان داد و پیامی دلچسب را برای رونی کلمن در بخش نظرات بر جای گذاشت.

جی کاتلر، رونی کلمن و فیل هیث ؛ تصاویر به جا مانده از اسطوره‌ها در آرنولد کلاسیک 2023کلمن در زیر پست خود با فیل هیث نوشت:

همیشه با فیل هیث قهرمان هفت دوره مستر المپیا خوش می‌گذرد. او حتی پیش از اینکه قهرمان مستر المپیا هم شود، یک دوست واقعا خوب بود. وقتی من به هشتمین عنوان مستر المپیا رسیدم، او دقیقا همین جا کنارم و در اتاقم بود.

از سوی دیگر رونی کلمن الهام‌بخش هیث در طول دوران حرفه‌ای خود بوده و فقط یک قهرمانی کمتر در مستر المپیا به دست آورده است. با این حال، او ضمن پاسخ دادن به ابراز علاقه دوستش نوشت:

تو هدف من بودی. نه فقط بخاطر داشتن عضلاتی مانند تو بلکه بخاطر کسی که در زندگی هستی. تو تنها کسی هستی که مرا وادار می‌کنی به معنای واقعی کلمه بدوم تا عکس بگیرم!!! قهرمان خیلی دوست دارم!

اتحاد دوباره بزرگانی چون رونی کلمن، فیل هیث، جی کاتلر و بسیاری دیگر از ستاره‌های دنیای بدنسازی، اتفاق خوشایندی بود که در آرنولد کلاسیک 2023 رقم خورد. در همین ارتباط:

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
انگشت چوپانم نمیشن
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...