ورزشی که جنیفر لوپز را از زوال عقل و پانیک عصبی نجات داد !

جنیفر لوپز حتی در سن 53 سالگی هم حتی با وجود داشتن یک برنامه شلوغ کاری باز هم به باشگاه می‌رود.
کدخبر (157947) | 04 فروردین 1402 | ساعت 14:52
0 187
ورزشی که جنیفر لوپز را از زوال عقل و پانیک عصبی نجات داد !
جنیفر لوپز حتی در سن 53 سالگی هم حتی با وجود داشتن یک برنامه شلوغ کاری باز هم به باشگاه می‌رود.

به گزارش سرخ نیوز، کمتر کسی در دنیا پیدا می‌شود که جذابیت جنیفر لوپز را انکار کند. این خواننده، بازیگر و مدل سرشناس آمریکای لاتین همواره بخاطر شهرت و زندگی تجملاتی خود همیشه مورد توجه بوده و بر سر زبان‌ها قرار داشته است. او نه تنها یک زن خیره کننده است بلکه هنوز در 53 سالگی نیز تناسب اندام خود را حفظ کرده است. بدن لاغر و هیکل تنومند او همیشه باعث کنجکاوی طرفدارانش بوده است. با این حال برای جنیفر لوپز زندگی همیشه به اندازه آنچه در اذهان عمومی وجود دارد، جذاب و بی دردسر نبوده و روزهای زیادی بوده که او با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم کرده است. جنیفر لوپز در مقطعی از زندگی‌اش به دنبال فرسودگی‌های ذهنی و حملات پانیک ، روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته بود. با این حال، این ستاره دنیای هنر هم توانست بر موانع غلبه کند و هم تناسب اندام خود را برای غلبه بر مشکلات و حفظ روحیه‌اش در بهترین شرایط نگه دارد.

تاکید جنیفر لوپز بر اهمیت تناسب اندام

جنیفر لوپز در مصاحبه اخیر با Us Weekly بر اهمیت تناسب اندام در زندگی خود تاکید کرده و گفته است:
بر کسی پوشیده نیست که تناسب اندام بخش بسیار مهمی از زندگی من است. همبستگی مثبتی بین ورزش و سلامت روان وجود دارد.
بازیگر فیلم Hustle توضیح داده است که چگونه داشتن یک تعادل مناسب در زندگی، می‌تواند او را به تبدیل شدن به بهترین خود سوق دهد. ورزشی که جنیفر لوپز را از زوال عقل و پانیک عصبی نجات دادظاهراً در مورد جنیفر لوپز این فرضیه صادق بوده است. زمانی که او دچار حملات پانیک شدیدی می‌شد که بدنش را قفل می‌کرد و کنترل خود را از دست می‌داد، این ورزش و انجام تمرینات تناسب اندام بود که به وی کمک می‌کرد. در حقیقت داشتن یک سبک زندگی سالم به کمک جنیفر لوپز آمده است. ستاره فیلم The Second Act بخاطر عقایدی که دارد، از یک رژیم غذایی دقیق و یک سبک زندگی خوب پیروی می‌کند تا از دردها و ناراحتی‌هایش دور شود.

جنیفر لوپز طرفدار کدام ورزش است ؟

علاوه بر این، خواننده آهنگ پرطرفدار Get Right از طرفداران کیک بوکسینگ، تمرینات دوار، پارکور، لانژ و بورپی است. جنیفر لوپز حتی در سن 53 سالگی هم حتی با وجود داشتن یک برنامه شلوغ کاری باز هم به باشگاه می‌رود. هنگامی که از این خواننده آمریکایی در مورد تغییر زندگی‌اش پرسیده شد، اظهار داشت که به اندازه کافی خوش شانس بوده که توانسته قبل از اینکه سبک زندگی او بواسطه سلامت روانی‌اش مختل شود، راه حلی برای ورزش پیدا کند. استرس و کم خوابی همیشه از مشکلات رایج افراد مشهور بوده است. جنیفر لوپز هم از این قاعده مستثنی نبوده است. او در جولای 2022 فاش کرد که چگونه خواب ناکافی باعث از هم گسیختگی سلامت روان و آسیب دیدن او از حملات پانیک شده است. جنیفر لوپز در بیشتر مواقع کم خوابی و استرس ناشی از کار را با خود به همراه داشت که همین باعث بروز حملات عصبی ناگهانی می‌شد. او می‌گوید گاهی این حس را داشته که دچار زوال عقل شده اما بعدا متوجه شده که اینها حملات عصبی بوده که بر اثر خستگی شکل می‌گرفت. جنیفر لوپز به محض مراجعه به پزشک متوجه شد که خواب ناکافی و استرس شدید دلیل همه این مشکلات بوده است. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...