هدیه ویژه زیباترین بازیکن زن فوتبال دنیا به استفانوس سیتسیپاس !

پس از پذیرفتن پیشنهاد بازی استفانوس سیتسیپاس توسط آلیشا لمان، حالا استفانوس عکسی با پیراهنی به نام آلیشا منتشر کرده است.
کدخبر (162385) | 17 فروردین 1402 | ساعت 20:25
0 555
هدیه ویژه زیباترین بازیکن زن فوتبال دنیا به استفانوس سیتسیپاس !
پس از پذیرفتن پیشنهاد بازی استفانوس سیتسیپاس توسط آلیشا لمان، حالا استفانوس عکسی با پیراهنی به نام آلیشا منتشر کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، استفانوس سیتسیپاس، مرد شماره 3 تنیس جهان اخیراً در استوری اینستاگرامش تصویری از آمادگی خود برای حضور در مسابقات مسترز مونت کارلو را به اشتراک گذاشته است. این عکس در حالی منتشر شده که این تنیس‌باز یونانی با پیراهن آلیشا لمان که به او عنوان زیباترین بازیکن زن فوتبال دنیا را داده‌اند، دیده می‌شود. استفانوس سیتسیپاسدر حالی خود را آماده این رقابت می‌کند که تنها یک هفته برای رسیدن به شرایط ایده‌آل فرصت دارد. او پس از ناکامی در کسب قهرمانی تنیس اوپن استرالیا که با شکست در فینال مقابل نواک جوکوویچ همراه بود، به‌دنبال اولین عنوان مهم خود در سال 2023 است. با این حال تنیسور یونانی در همان استرالیا هم خبرساز شده بود و با درخواست از مارگو رابی به عنوان ستاره سینمای استرالیا و دنیای هالیوود برای تماشای یکی از بازی‌هایش از درون ورزشگاه، کاملا خبرساز شده بود.

هدیه ویژه زیباترین بازیکن زن فوتبال دنیا به استفانوس سیتسیپاس 02ماجرای درخواست بازی استفانوس سیتسیپاس از آلیشا لمان

این بازیکن 24 ساله شروع درخشانی در فصل 2023 داشت و به فینال اوپن استرالیا رسید. او اکنون برای دفاع از عنوان خود در مسابقات مسترز مونت کارلو که قرار است در آوریل 2023 برگزار شود، آماده می‌شود. سیتسیپاس پس از درخواست نافرجام خود از مارگو رابی، به‌سراغ یک چهره سرشناس دیگر رفت و از او خواست تا یک رقابت تنیس دونفره داشته باشند. آلیشا لمان که علاوه‌بر فوتبال، در تنیس هم دستی بر آتش دارد، سوژه جدیدی بود که برادران سیتسیپاس به‌طور مشترک روی او دست گذاشتند. البته آلیشا لمان به‌عنوان زیباترین فوتبالیست جهان تنها به پست‌ها و استوری‌های برادر بزرگتر، یعنی استفانوس، واکنش نشان داد و از پیشنهاد وی استقبال کرد. سیتسیپاس در حالی این پیشنهاد را مطرح کرد که لمان سوئیسی عکسی از خود را حین انجام بازی تنیس به اشتراک گذاشته بود. حالا در استوری اخیر اینستاگرامی استفانوس سیتسیپاس، او با پیراهنی که نام و شماره آلیشا لمان در پشت آن چاپ شده، دیده می‌شود. این فوتبالیست سوئیسی در حال حاضر برای تیم زنان وستهام یونایتد در لیگ برتر زنان انگلیس بازی می‌کند و با بازی‌های چشمگیرش باعث شده بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد. هدیه ویژه زیباترین بازیکن زن فوتبال دنیا به استفانوس سیتسیپاس !استوری اینستاگرامی این ستاره تنیس با واکنش مثبت طرفداران روبرو شد و او را به‌خاطر حمایتش از لمان و تعهدش به ورزش خودش تحسین کردند. در سال‌های اخیر ارتباط میان ورزشکاران از رشته‌های ورزشی مختلف افزایش یافته و آن‌ها بدین شکل حمایت خود را از یکدیگر نشان داده و از هم الهام می‌گیرند. استفانوس سیتسیپاس اخیراً در استوری اینستاگرام خود تصویری از آمادگی خود برای حضور در مسابقات مسترز مونت کارلو را با پوشیدن پیراهن لمان هنگام آماده شدن برای بازی به اشتراک گذاشته است. این عکس نه‌تنها حمایت او از ستاره فوتبال، بلکه اهمیت رفاقت متقابل ورزشی را نیز نشان می‌دهد. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...